آدرس کوتاه این صفحه: https://darkoobwebdesign.ir/?p=223

طراحی و ساخت وب سایت بخش مهمی از حضور هر کسب و کار در بازاریابی آنلاین است.وقتی شخصی با کسب و کار شما آشنا نیست و از فعالیت شما آگاهی ندارد با ساخت وب سایت می توانید بسیاری از مردم را مخاطب خود قرار دهید. طراحی و ایجاد وب سایت با کمترین هزینه و دارای پشتیبانی اهمیت بالایی برای هر فعالیت تجاری و حتی غیر تجاری دارد.

به یقین هیچ توضیحی در مورد مزایای بی شماری که یک وب سایت می تواند برای توسعه یک کسب و کار به همراه آورد وجود ندارد. وب سایت ها، از وبلاگ ها گرفته تا برنامه های آموزشی و مشارکت های تجاری بزرگ یا پروژه های خیریه، فرصت های مختلفی را برای شرکت ها، کاربران و مردم فراهم می کنند. هر روز افراد بیشتری به دنبال راهی برای استفاده موثر از پتانسیل نا محدود شبکه جهانی اینترنت برای رشد فعالیت تجاری و غیر تجاری خود هستند.

این روز ها بسیاری از افراد توانسته اند از حضور حداکثری مردم در اینترنت بیشترین بهره را ببرند و به کسب درآمد بپردازند. بدون شک این افراد به دنبال راهی ساده هستند تا با کمترین هزینه و در مدت زمان کوتاهی کسب و کار خود را در فضای اینترنت توسعه دهند.

شما هم می توانید با کمک ما در شرکت طراحی سایت دارکوب از این بازار کسب درآمد کنید. اما چگونه و از چه راهی؟ بدون آنکه وقت خود را صرف کد نویسی و طراحی وب سایت کنید چگونه می توانید یک وب سایت داشته باشید؟

در ادامه همراه ما باشید، یک پیشنهاد عالی برای راه اندازی و تولید یک وب سایت با کیفیت برای شما داریم.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس

CMS: Content Management System یا سیستم مدیریت محتوا که اغلب با آن آشنا هستید. سیستم های مدیریت محتوا ، برنامه های تحت وب هستند که برای ساخت و به طور کلی مدیریت انواع مختلف محتوا از طریق بارگذاری ، ویرایش و انتشار پست های حاوی متن، تصاویر، صدا و فیلم و غیره ایجاد شده اند. بر این اساس تعداد زیادی سیستم مدیریت محتوا ایجاد شده است، که هر کدام از آنها بسته به قابلیت ها و ویژگی های خود مخاطبان گسترده ای دارند. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا CMS است که در حال حاضر محبوبیت زیادی در میان طراحان دارد. وردپرس در صدر دیگر CMS ها می باشد.

در مقاله های قبلی در این ارتباط مفصلا صحبت شده است. تولید و ساخت یک وب سایت وردپرسی از دو طریق امکانپذیر است.

از طریق هر دو راه می توانید یک وب سایت کامل و با کیفیت داشته باشید. اینکه کدام یک از این دو روش برای ساخت سایت مناسب است بستگی به شما دارد. انتخاب هر کدام از این دو روش اهمیت زیادی دارد زیرا در آخر وب سایت شما نشان دهنده کسب و کار شما خواهد بود. شانس جذب مخاطبان اینترنت در گرو ظاهر و قابلیت های وب سایت ها شما خواهد بود.

طراحی قالب اختصاصی وردپرس

معمول ترین شیوه ساخت وب سایت از طریق طراحی قالب اختصاصی است. اگر طرح خاصی برای وب سایت خود را در نظر دارید یا به دنبال یک سایت بزرگ و کاملا حرفه ای هستید باید طراحی قالب به صورت اختصاصی و سفارشی را انتخاب کنید. در این شیوه طراح مطابق با نظر و سلیقه شما به ایجاد و ساخت وب سایت می پردازد.

امنیت این گونه وب سایت ها تضمین شده است و همچنین کلیه مشکلات مربوط به وب سایت شامل پشتیبانی می شود. در این روش طراح وظیفه دارد قدم به قدم در طراحی سایت را به اطلاع شما برساند.

طراحی قالب اختصاصی وب سایت هزینه نسبتا بالایی را شامل می شود که آن را بر اساس ویژگی ها و قابلیت های وب سایت محاسبه می کنند. همچنین هر چه سایت حرفه ای تر و با قابلیت های بیشتری باشد زمان زیادی برای طراحی آن نیاز است.

قالب های آماده وردپرس

مجموعه ای از الگو های از پیش طراحی شده که شامل مفهوم بصری وب سایت و همچنین تعیین طرح تعاملی رابط سایت با کاربران می باشد را قالب آماده وردپرس می گویند. قالب های آماده فقط شامل مفاهیم بصری هستند که باید با محتوا پر شوند. در اصل قالب باعث نمایش محتوا به کاربران می شود. پس باید آن را با کیفیت و مناسب طراحی کرد.

اغلب قالب های آماده که در وب سایت های مختلف عرضه می شوند، رمز گذاری شده اند به همین دلیل نمی توان آنها را تغییر داد. اما برخی از آنها که قیمت بیشتری دارند قابل تغییر هستند که البته این کار کمی سخت می باشد و بهتر است توسط طراح حرفه ای انجام شود.

قالب های آماده ویژگی های مختلفی دارند که بر حسب این ویژگی ها قیمت گذاری می شوند. اغلب قالب های آماده توسط توسعه دهنده و طراح آنها پشتیبانی نمی شوند که این یکی از معایب بزرگ آنها می باشد.
همچنین برای افزایش قابلیت های قالب ها می توان روی آنها پلاگین نصب نمود. البته اغلب قالب ها حاوی تعداد زیادی پلاگین هستند که اکثر آنها بی استفاده است.

دلیل استفاده از قالب های آماده را می توان قیمت پایین آنها دانست. البته قالب هایی هم به صورت رایگان وجود دارند که می توان از آنها استفاده نمود.

اگر قصد استفاده از قالب های آماده را دارید بهتر است در ادامه همراه ما باشید چرا که در مواردی استفاده از قالب آماده توصیه نمی شود.

قالب های آماده شرکت طراحی وب سایت دارکوب

استفاده از قالب های آماده برای ساخت سایت به دلایل زیر کمتر توصیه می شود:

  • قالب های آماده توسط طراح آنها پشتیبانی نمی شوند. (زیرا معمولا طراح این قالب ها مشخص نیست و وب سایت ها فقط آنها را به فروش می رسانند و تعهدی در پشتیبانی آنها ندارند.)
  • این قالب ها به روزرسانی نمی شوند. پس ممکن است بعد از مدتی سیستم مدیریت محتوای آنها منسوخ شود.
  • قابلیت تغییر آنها بسیار محدود است.
  • سرعت آنها تضمین نشده
  • مطابق با اصول سئو طراحی نشده اند.
  • اغلب آنها ایمن سازی نشده اند 
  • برای حفظ زیبایی و جذابیت ظاهری قالب های آماده معمولا از چندین پلاگین استفاده می شوند که کارایی چندانی ندارند.
  • قالب های آماده معمولا طراحی تکراری دارند.

از این قبیل دلایل برای عدم استفاده از قالب های آماده وجود دارد. اما ما به شما پیشنهاد می کنیم برای استفاده از قالب های آماده وردپرس از قالب های شرکت طراحی وب سایت دارکوب استفاده نمایید. چرا؟ به دلایل زیر:

کلیه قالب های طراحی شده توسط شرکت طراحی وب سایت دارکوب از پشتیبانی برخوردار هستند. چون تمامی این قالب ها از پایه توسط تیم طراحی وب سایت دارکوب تولید شده اند.

  • این قالب ها کپی یا ترجمه شده قالب های خارجی نیستند.
  • قابلیت ها و ویژگی های مختلفی دارند.
  • برای بهره وری بیشتر از آنها می توانید از خدمات دیگر ما استفاده کنید.
  • تمامی قالب های آماده بر اساس اصول سئو تولید شده اند.
  • کلیه قالب ها ایمن سازی شده اند.
  • تنوع آنها زیاد است و می توانید برای هر کسب و کاری از آنها استفاده نمایید.
  • این قالب ها رمزنگاری نشده اند پس به راحتی می توانید آنها را تغییر دهید.
  • حاوی لینک های شکسته خارجی و پلاگین های بی استفاده نیستند.
  • به راحتی می توانید این قالب های آماده را شخصی سازی کنید.

با استفاده از قالب های آماده وردپرس شرکت طراحی وب سایت دارکوب می توانید یک وب سایت با کیفیت، با عملکرد بالا و با کمترین هزینه داشته باشید و مهمترین نکته بعدی همانطور که گفته شد پشتیبانی از آن است. ساخت سایت با کمترین هزینه و دارای پشتیبانی را با شرکت طراحی وب سایت دارکوب تجربه کنید.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.