آدرس کوتاه این صفحه: https://darkoobwebdesign.ir/?p=217

وب سایت شما چقدر در ارتقا کسب و کارتان موثر است؟ آیا برای رشد تجارت خود به وب سایت نیاز دارید؟اغلب صاحبان مشاغل می دانند که وب سایت ها جزء جدایی ناپذیر از کسب و کار ها هستند. این روز ها، وب سایت ها به یک منبع اصلی برای کسب درآمد تبدیل شده اند. مردم ترجیح می دهند به جای رفتن به سطح شهر در اینترنت به دنبال نیاز هایشان باشند. به همین دلیل داشتن وب سایت برای هر کسب و کاری حیاتی است. همچنین قیمت طراحی وب سایت اختصاصی برای صاحبان مشاغل بسیار مهم است.

از آنجایی که تعداد بازدیدکنندگان وب سایت ها و کاربران اینترنت هر روز در حال افزایش است، وب سایت ها برای آنکه بتوانند بازدیدکننده بیشتری داشته باشند، باید حرفه ای و با کیفیت باشند. صرفا داشتن یک وب سایت نمی تواند باعث ارتقا و توسعه کسب و کاری باشد.

حتی اگر کسب و کار کوچکی دارید باید یک وب سایت مناسب و با عملکرد بالا ایجاد کنید. در غیر این صورت آن وب سایت فایده ای برای کسب و کار شما نخواهد داشت. دیگر وقت آن است که به کسب و کار کوچک خود ظاهری حرفه ای و تازه دهید. با همکاری شرکت طراحی وب سایت دارکوب می توانید کسب و کار خود را به راحتی توسعه دهید. ما در شرکت طراحی وب سایت دارکوب با شناخت مشاغل و مشتریان بالقوه نیاز های شما و انتظارت شما از یک وب سایت را برآورده خواهیم نمود.

بدون شک شما می توانید با طراحی وب سایت اختصاصی به اهدافتان در کسب و کار برسید. با یک وب سایت اختصاصی و سفارشی به راحتی می توانید تجارت خود را توسعه دهید.

اگر در ابتدای راه هستید و بودجه کافی برای ایجاد یک وب سایت بزرگ و حرفه ای را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم، با کمک ما یک وب سایت اختصاصی طراحی کنید. اولین گام ها در شروع کسب و کار باید محکم برداشته شود.

اما اگر بودجه و زمان کافی برای طراحی وب سایت اختصاصی ندارید، می توانید از قالب های آماده وب سایت استفاده کنید. این قالب ها کاملا حرفه ای و با کیفیت و مناسب با هر کسب و کاری توسط تیم های توسعه دهنده و طراح وب سایت شرکت دارکوب طراحی شده اند.

طراحی وب سایت اختصاصی

طراحی وب سایت اختصاصی به ایجاد یک سایت خاص و سفارشی برای یک برند یا کسب و کار اشاره دارد. منظور از طراحی وب سایت اختصاصی فقط طراحی خاص فونت ها، رنگ ها، آیکون ها و … نیست. بلکه برای طراحی سایت های اختصاصی باید کار های زیادی در کنار طراحی سایت انجام داد. برای طراحی این قبیل وب سایت ها، شرکت طراحی سایت یک یا چند جلسه با مدیر کسب و کار می گذراد. در این جلسات رفتار های مشتری، اهداف مدیر کسب و کار از ایجاد سایت، زمان و بودجه و … بررسی می شود. در انتها بهترین روش پیشنهاد داده می شود به نحوی که هزینه طراحی وب سایت به نوعی سرمایه گذاری تبدیل گردد.

طراحی وب سایت سفارشی یک فرآیند سلسله مراتبی است، زیرا کارهای زیادی در این زمینه انجام می شود و نتیجه آن سود شرکت در دراز مدت است. وب سایت های اختصاصی کارایی بیشتر و عملکرد بالایی دارند و اغلب با استفاده صحیح از آنها می توان به اهداف تجاری شرکت رسید.

طراحی وب سایت اختصاصی یا خرید قالب

استفاده از قالب آماده وب سایت یا طراحی وب سایت سفارشی، مسئله ای است که بسیاری از افراد از آن آگاه نیستند. برای تصمیم گیری در انتخاب هر کدام یک از این دو روش بهتر است تفاوت آنها را بدانید.

برای ایجاد یک وب سایت دو روش معمول وجود دارد؛ خرید قالب آماده یا طراحی وب سایت سفارشی و اختصاصی. در واقع شما می توانید برای یک طراحی وب سایت سفارشی هزینه کنید ، یا می توانید وب سایت خود را با استفاده از یک چارچوب از پیش ساخته شده با قالب ها و تم های متنوع ایجاد کنید.

مزایای طراحی وب سایت اختصاصی

اگر برای طراحی وب سایت اختصاصی به یک شرکت طراحی سایت حرفه ای و با سابقه درخشان مانند شرکت طراحی سایت دارکوب مراجعه نمایید، ایجاد وب سایت سفارشی برای شما مزایای زیر را به همراه خواهد داشت:

همگام سازی با کسب و کار: وقتی یک فعالیت تجاری را شروع می کنید اگر برنامه، هدف و استراتژی جامعی داشته باشید، کسب و کار شما به مرور زمان رشد و توسعه می یابد. اگر در همان ابتدای کار وب سایت اختصاصی ایجاد کنید در طول زمان های مختلف وب سایت خود را هم راستا با کسب و کارتان می توانید ارتقا دهید و دیگر نیازی به ایجاد یک وب سایت جدید نیست. این نکته بسیار مهم است زیرا اغلب مدیران بعد از چندی تصمیم به تغییر و توسعه وب سایت می گیرند. که این کار نه تنها هزینه زیادی در بر دارد بلکه ممکن است مشتریان زیادی را از دست بدهید.

وب سایت های اختصاصی تطبیق پذیر هستند. اگر تجارت شما در حال تغییر است، سایت اختصاصی شما به راحتی می تواند تغییر کند، به روز و مدرن شود.

انعطاف پذیری: این قبیل وب سایت ها انعطاف پذیر هستند. اگر امروز طراحی سایت را با یک الگو خاص ایجاد کرده اید، فردا می توانید آن را به راحتی تغییر دهید.

SEO Friendly: وب سایت های اختصاصی از پایه بر اساس اصول سئو طراحی می شوند. این امر هم باعث صرفه جویی در وقت و هم در هزینه می شود. زیرا بعد ها که نیاز به بهینه سازی وب سایت دارید باید هزینه های مختلفی را بابت بهینه سازی کد ها و دستورات داخلی سایت پرداخت نمایید. همچنین بعد از ایندکس شدن صفحات سایت در موتور های جستجو، به دلیل بهینه بودن کد ها و دستورات، رتبه بندی سایت سریع تر انجام می شود. البته فراموش نکنید با این حال انجام سئو برای کسب رتبه بهتر همیشه لازم و ضروری است.

قابلیت مدیریت آسان: اگر وب سایت شما بر اساس CMS های معروف و محبوب نظیر وردپرس طراحی شود مدیریت آن بسیار ساده است. حتی می توان مدیریت آن را نیز سفارشی نمود. در این باره نیز بعد ها می توانید بدون نیاز به استخدام طراح و توسعه دهنده وب، سایت خود را مدیریت کنید.

سازگاری و Responsive: وقتی وب سایتی به صورت اختصاصی طراحی می شود، طراح وظیفه دارد قبل از تحویل وب سایت به مشتری خود، صفحات آن را در تمامی مرورگر ها و تلفن های همراه هوشمند بررسی نماید. صفحات سایت با تغییر نمایشگر باید مطابق با آن تغییر کنند. این امر بخصوص در سئو بسیار مهم می باشد.

کاربر پسند: در بالا گفته شد که قبل از طراحی سایت اختصاصی باید جلسات جهت بررسی رفتار مشتریان تشکیل شود. این رفتار ها و همچنین سلیقه مشتری در طراحی وب سایت لحاظ می گردد. به بیانی ساده تر، مهمترین نکته در طراحی سایت اختصاصی، توجه به  UX است.

ظاهر زیبای سایت: بدون شک مهمترین نکته در جذب مشتری، ظاهر سایت است. ظاهر یک وب سایت نشان دهنده برند تجاری شما است. مشتریان و مخاطبان بر اساس ظاهر سایت رفتار کسب و کار شما را حدس می زنند. اگر وب سایت ظاهر زیبا و جذاب داشته باشد، اعتماد آنها نسبت به فعالیت شما بیشتر خواهد شد. اغلب وب سایت های اختصاصی ظاهری زیبا و جذاب دارند. البته این نکته بسته به سلیقه شما و طراح دارد.

امنیت بالا: وب سایت های اختصاصی با امنیت بالا ساخته می شوند. از آنجایی که قیمت طراحی این قبیل وب سایت ها معمولا بالا است، طراح باید امنیت سایت را برای کارفرما تضمین کند.

پشتیبانی: وقتی وب سایت شما ایجاد شد، طراح وظیفه پشتیبانی آن را به مدت معلومی دارد. این قبیل وب سایت ها با تضمین پشتیبانی طراحی می شوند. این نکته در شرکت طراحی وب سایت دارکوب از اهمیت بالایی برخوردار است. کلیه وب سایت های طراحی شده در این شرکت از پشتیبانی آنلاین 24 ساعته در تمامی روز های هفته برخوردار هستند.

فروشگاه های آنلاین: اغلب افراد برای راه اندازی فروشگاه های آنلاین متقاضی طراحی وب سایت اختصاصی دارند. با این قبیل وب سایت ها به راحتی می توانید یک فروشگاه آنلاین قدرتمند داشته باشید. طراحی منو ها در فروشگاه های آنلاین بسیار مهم می باشند.

خرید قالب آماده سایت

اغلب وب سایت های وردپرسی موجود در بستر اینترنت بر اساس قالب های آماده ایجاد شده اند. قالب های آماده توسط افراد طراحی می شوند و سپس به فروش می رسند. در طراحی این قالب ها سلیقه کارفرما دخیل نیست و طراح آن را بر اساس سلیقه خود و دیگر فاکتور های مهم طراحی و عرضه می کند. قالب های وردپرس بر اساس انواع مختلف کسب و کار طراحی و دسته بندی شده اند.

مزیت استفاده از این قالب ها، قیمت پایین و سرعت بالا در ایجاد وب سایت است. اگر بودجه کافی برای طراحی وب سایت اختصاصی ندارید، می توانید برای ایجاد یک وب سایت از قالب های سایت تهیه کنید. به این ترتیب در کمتر از سه روز می توانید یک سایت داشته باشید.

به دلیل قیمت پایین و سرعت بالا در ایجاد وب سایت، اغلب افراد ترجیح می دهند با این روش وب سایتی ایجاد کنند به همین دلیل است که اغلب سایت های موجود مشابه هم طراحی می شوند. تشابه سایت ها برای کاربران کمی ناخوشایند است. 

شرکت طراحی وب سایت دارکوب در این زمینه نیز اقدام به طراحی قالب های آماده وردپرس در موضوعات مختلف کسب و کار نموده است. اگر شرایط کافی برای طراحی وب سایت اختصاصی را ندارید، می توانید از این قالب ها خریداری نمایید.

قیمت طراحی سایت اختصاصی

مهمترین فاکتور برای مدیران در ایجاد وب سایت ها در وهله اول قیمت طراحی یک سایت است. در این باره نمی توان قیمت دقیقی را عنوان کرد. برای ایجاد یک وب سایت جدا از هزینه طراحی سایت ، هزینه های دیگری مانند ثبت دامنه، هزینه هاست، تولید محتوا و … وجود دارند.

هزینه طراحی وب سایت اختصاصی به عناصر و المان های دخیل در طراحی بستگی دارد. مانند Responsive بودن، استفاده از انیمیشن در صفحات سایت، تعداد صفحات سایت، سفارشی سازی منو ها و …

با این حال شرکت طراحی وب سایت دارکوب سال هاست که با نازل ترین قیمت ها به طراحی وب سایت می پردازد. البته کیفیت و عملکرد بالای سایت نیز کاملا تضمین می شود. شما عزیزان با پرداخت هزینه طراحی وب سایت می توانید از بسیاری دیگر از خدمات شرکت دارکوب به صورت رایگان استفاده نمایید. خدماتی همچون پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته در تمامی روز های هفته، آموزش رایگان مدیریت وب سایت و … . برای اطلاع از قیمت طراحی سایت اختصاصی توسط شرکت طراحی وب سایت دارکوب می توانید با مشاوران ما در تماس باشید تا بر اساس معیار هایی قیمت طراحی سایت را برای شما برآورد کنند.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.