آدرس کوتاه این صفحه: https://darkoobwebdesign.ir/?p=636

طراحی سایت با کمترین هزینه امکان پذیر است، فقط باید به یک شرکت خوب و معتبر در این زمینه اعتماد کنید و ساختن سایت را به آنهایی که قیمت مناسب و ارزانی دارند بسپارید. اینکه بتوان با طراحی سایت با کیفیت کسب و کار خود را رونق داد، امری شدنی است که با سرمایه اولیه بسیار کم قابل راه اندازی است. شما میتوانید با هزینه بسیار کم و با تهیه هاست، دامنه و قالب آماده سایت که قیمت آنچنانی ندارد، یک سایت حرفه ای برای شرکت و برند خود طراحی کنید.

هزینه طراحی سایت آنقدر پایین است که هر کسی توانایی راه اندازی را دارد. طراحی وبسایت ارزان به تنهایی کافی نخواهد بود و در کنارش باید برای نتیجه گرفتن و افزایش بازدید سایت به وسیله تولید محتوا و سئو، کسب و کار اینترنتی خود را به هدفی که داریم نزدیکتر کنیم. در این مقاله از دارکوب به هزینه های ضروری، انتخاب بهترین سیستم مدیریت محتوا و نکات مهم قبل از طراحی سایت ارزان میپردازیم تا با دانش کامل به سمت راه اندازی سایت بروید.

آیا میتوان سایتی با هزینه کم راه اندازی کرد؟

طراحی سایت با کمترین هزینه

بله؛ این امکان وجود دارد تا بتوانید با کمترین هزینه، طراحی سایت انجام دهید. شما میتوانید با آموزش طراحی سایت و یادگیری کامل نحوه راه اندازی سایت، برای خود یک سایت با کیفیت و ریسپانسیو طراحی کنید. امروزه یکی از دغدغه های افراد این است که امکان ساخت سایت وردپرسی با هزینه کم وجود ندارد، اما حالا مثل گذشته نیست و میتوان با ابزارهای قیمت پایین که در اختیار همگان قرار گرفته، یک سایت شخصی یا بیزینسی راه اندازی کرد.

با توجه به شرایط اقتصادی که بر روی کسب و کارهای اینترنتی نیز تأثیرگذار بوده است، همگان سعی دارند تا با حداقل سرمایه، یک کسب و کار اینترنتی از طریق طراحی سایت راه اندازی کنند. همانطور که گفتیم دیدن فیلم های آموزش طراحی وب شما را کاملاً با فضای طراحی سایت با کمترین هزینه آشنا خواهد کرد تا بتوانید بهترین عملکرد را داشته باشید.

ویژگی ها و امکانات طراحی سایت با کمترین هزینه

تمام امکانات لازم برای یک سایت با طراحی وب سایت ارزان در اختیار شما قرار میگیرد. طراحی سایت وردپرسی به شما کمک میکند تا کسب و کار خود را در فضای اینترنت به بسیاری از مخاطبان معرفی کنید که این روزها به نیاز ضروری اکثر کسب و کارها تبدیل شده است.

سایت هایی که با کمترین هزینه طراحی میشوند معمولا از قالب آماده سایت استفاده میکنند و قالب جدیدی طراحی نمیشود که البته برای مشتریان چنان فرقی نمیکند. یکی از ویژگی هایی که بسیار اهمیت دارد این است که از قالب سایت سئو شده استفاده شود و با طراحی سایت ریسپانسیو (Responsive web design) میتوانید سایت را به کاربران موبایل نیز به صورت واکنشگرا نمایش دهید.

علاوه بر این ویژگی ها، با طراحی سایت حرفه ای با کمترین هزینه امکاناتی چون امکان ساخت صفحات مختلف، مدیریت منو و زیر منو ها، ایجاد و انتشار نامحدود مطالب، برچسب گذاری، اضافه کردن تصویر شاخص، امکان دریافت نظرات کاربران، درباره ما، فرم نظر سنجی، گالری تصاویر، فروشگاه در صورت نیاز، پشتیبانی و بسیاری از ویژگی های دیگر در اختیار شما قرار میگیرد.

هزینه طراحی سایت چقدر است؟

هزینه طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت بسیار ناچیز است که اصلا به چشم نمی‌آید. در مقابل، درآمد قابل توجهی میتوان از سایت به دست آورد. هزینه های راه اندازی سایت بسیار ناچیز به نظر میرسد و با کمترین سرمایه میتوان سایت وردپرسی خوبی را طراحی کرد. شرکت طراحی سایت دارکوب چهار پلن مختلف برای طراحی سایت با کمترین هزینه در نظر گرفته است:

  1. پلن اولیه: دارای قیمت 600.000 تومان است (خدماتی که در این پلن دریافت میکنید: خرید قالب سایت، نصب قالب سایت، ایمن سازی سایت، بهینه سازی قالب، آموزش کنترل پنل، یک سال پشتیبانی)
  2. پلن استاندارد: دارای قیمت 2.500.000 تومان است (خدماتی که در این پلن دریافت میکنید: پیاده سازی سایت، ایمن سازی سایت، بهینه سازی سایت، آموزش کنترل پنل، یکسال پشتیبانی، طراحی قالب ریسپانسیو، درج اطلاعات وب سایت)
  3. پلن شرکتی: دارای قیمت 3.000.000 تومان است (خدماتی که در این پلن دریافت میکنید: پیاده سازی سایت، ایمن سازی سایت، بهینه سازی سایت، آموزش کنترل پنل، یکسال پشتیبانی، درج اطلاعات وب سایت، نسخه موبایل وب سایت “ریسپانسیو”، طراحی قالب سایت اختصاصی)
  4. پلن پیشرفته: دارای قیمت 3.500.000 تومان (خدماتی که در این پلن دریافت میکنید: پیاده سازی سایت، ایمن سازی سایت، بهینه سازی سایت، آموزش کنترل پنل، یکسال پشتیبانی، درج اطلاعات وب سایت، طراحی سازگار با موبایل “Responsive”، سئو یک ماهه و بهینه سازی سایت)

طراحی سایت با کدام سیستم مدیریت محتوا بهینه تر است؟

هر سیستم مدیریت محتوا دارای مزایا و معایبی است؛ اگرچه وردپرس محبوبیت بیشتری در بین وبمستران دارد. از نظر راحتی سیستم و کار کردن میتوان وردپرس را راحت تر از جوملا دانست و محبوبیت بیشتری در کنترل محتوا دارد.

این روزها این سیستم مدیریت محتوا برای طراحی وب سایت با کمترین هزینه مورد استفاده قرار میگیرد. طراحی سایت با وردپرس و جوملا نیز هزینه بالایی ندارد و میتوان با کیفیت ترین سایت ها را طراحی کرد و در هر دو سیستم قالب های آماده برای راه اندازی سایت وجود دارد.

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت ارزان

با شرایطی که امروز در اقتصاد ایران وجود دارد، طراحی سایت با کیفیت برای هر کسب و کاری ضروری است. طراحی سایت با وردپرس به آسانی آب خوردن است. وردپرس (WordPress) یکی از سیستم های مدیریت محتوای کاملی است که تمام نیازهای شما را برطرف میکند. با طراحی سایت ارزان وردپرسی میتوانید از قالب های متنوع و افزونه های بسیار زیادی برای کارهای مختلف استفاده کنید.

یکی از ویژگی های وردپرس، رایگان بودنش است و به صورت سیستم منبع باز است. شما بدون دانش کد نویسی میتوانید سایت وردپرسی طراحی کنید. از نظر امنیت و بهینه بودن قابل اعتماد است. قالب وردپرس دارای امکانات مختلفی جهت آسان کردن بسیاری از کارها و طراحی وبسایت با کمترین هزینه است و میتوان بهینه سازی خوبی را برای موتورهای جستجو انجام داد و با سئو اصولی به صفحات اول گوگل رساند. پتانسیل در سایت وردپرسی وجود دارد و با یک قالب وردپرس سئوبیس نیز میتوان به نتیجه دلخواه رسید.

مزایای طراحی سایت با وردپرس

  • نصب بسیار آسان
  • طراحی به صورت ساده تا پیشرفته
  • امکان ساخت فروشگاه آنلاین

معایب طراحی سایت وردپرس

  • امنیت
  • هزینه نگهداری
  • پیچیدگی در سفارشی سازی

طراحی سایت با جوملا

از مهم ترین مزایای جوملا (Joomla) میتوان به رایگان بودن این سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت با کمترین هزینه اشاره کرد. همچنین دارای افزونه های رایگان بسیار زیادی است. از خوبی های این سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت با کمترین هزینه میتوان به آپدیت منظم جوملا اشاره کرد.جوملا یکی از محبوب ترین ها به شمار میرود، ولی از نظر سئو بودن کمی ضعیف است.

به وسیله جوملا میتوانید سایت هایی از جمله فروشگاهی، شرکتی، آموزشی، خبری و … طراحی کنید. همچنین در طراحی سایت با جوملا منوها و امکانات مدیریتی در اختیار شما قرار میگیرد و میتوانید به آسانی همه چیز را زیر نظر داشته باشید.

مزایای طراحی سایت جوملا

  • سفارشی سازی
  • بهینه سازی

معایب طراحی سایت جوملا

  • امنیت پایین
  • عدم تغییرات سلیقه ای

آموزش طراحی سایت ارزان به صورت ریسپانسیو

ساخت سایت با کمترین هزینه

این که آموزش طراحی سایت با کمترین هزینه را ببینید و یاد بگیرید که سایت کسب و کارتان را خودتان طراحی کنید ارزشمند است. با طراحی سایت ارزان ریسپانسیو به کاربران اجازه دیدن سایت به صورت واکنشگرا در موبایل و تبلت را میدهید و تعامل کاربران نیز بیشتر میشود. امروزه نیاز هر کسب و کار، راه اندازی سایت است و باید آموزش ببینیم تا خودمان سایت را طراحی کنیم.

همچنین برای طراحی سایت میتوانید با مشاوران دارکوب در تماس باشید و بهترین سایت را متناسب با نیازهای خود طراحی کنید. حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد بازدید کنندگان سایت از طریق موبایل و تبلت هستند، به همین دلیل اهمیت ریسپانسیو کردن سایت بالا میرود. کلیه سایتهایی که در دارکوب طراحی میشود به صورت ریسپانسیو میباشد.

 نکات مهم قبل از ساخت سایت ارزان

  • ابتدا باید نیازهای کسب و کار خود را مشخص کنید که با طراحی سایت قابل رشد است
  • آیا میخواهید از طریق سایت برندسازی انجام دهید یا فروش داشته باشید؟
  • هیچ موقع سایتی را خریداری نکنید و بهتر است از صفر شروع کنید و طراحی سایت را با کمترین هزینه انجام دهید
  • دقت کنید از طریق طیف رنگی مناسب در قالب و ظاهر سایت به خوبی استفاده کنید
  • حتماً در نظر داشته باشید که سایت ارزان را به صورت واکنشگرا یا ریسپانسیو طراحی کنید
  • روی سرعت سایت توجه بالایی داشته باشید که تاثیر بالایی در سئو و مدت زمان حضور کاربر در سایت دارد

جمع بندی در رابطه با ساخت سایت با هزینه پایین

خلاصه همه صحبت ها این است که هر کسی میتواند با طراحی سایت با کمترین هزینه و با برنامه ریزی دقیق، درآمد کسب و کار خود را چند برابر کند. ساخت سایت ارزان برای همه کار پذیر است و باعث برندسازی و همچنین افزایش فروش نیز میشود. بهتر است آموزش های ابتدایی برای مدیریت سایت را ببینیم تا بتوانیم در کمترین زمان سایت را با تولید محتوا به رتبه‌های بالای گوگل برسانیم.

متوجه شدیم که هزینه طراحی سایت بسیار پایین و ناچیز است و نیاز به سرمایه اولیه بالایی ندارد. شما میتوانید با طراحی سایت وردپرس و جوملا کسب و کار اینترنتی برای خود راه اندازی کنید و کسب درآمد آنلاین داشته باشید. جهت سفارش طراحی سایت با کمترین هزینه میتوانید با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.