آدرس کوتاه این صفحه: https://darkoobwebdesign.ir/?p=343

این روز ها سئو و بهینه سازی وب سایت ها از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل برای دریافت این خدمات باید بهترین شرکت سئو کار را انتخاب نماییم. تعداد شرکت هایی که در ایران خدمات سئو و طراحی وب سایت ارائه می دهند هر روز در حال افزایش است به همین دلیل یافتن بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات سئو کمی دشوار می باشد. ما در این مقاله به بررسی مهمترین ویژگی های یک شرکت سئوکار می پردازیم و در آخر نیز بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت را معرفی خواهیم کرد.

بهینه سازی وب سایت ها و سئو

SEO جزء خدماتی است که این روز ها بسیاری از کسب و کار توانسته اند با بکارگیری آن رشد و ارتقاء چشمگیری داشته باشند. با توجه به اینکه جهان روز های سختی را می گذراند بسیاری از صنایع در فعالیت خود با شکست مواجه شده اند، یکی از دلیل اصلی این شکست ها هم کاهش مشتریان حضوری می باشد. در مقابل بسیاری از فعالیت های تجاری توانسته اند سود بسیاری بدست بیاورند و رشد و ارتقا چشمگیری داشته باشند.

دلیل این قبیل موفقیت ها در صنایع مختلف، چیزی جز اتخاذ بازاریابی دیجیتالی و فروش و ارائه خدمات به صورت غیر حضوری و آنلاین نیست. کارشناسان و بازاریاب های بزرگ دنیا از مدت ها قبل به فعالیت های تجاری که به صورت سنتی و به شیوه قدیمی فعالیت داشتند، هشدار داده بودند که به زودی تمامی کسب و کار ها به سمت برخط شدن پیش می روند.

با آنکه بسیاری از صاحبان مشاغل سرمایه خود را از دست داده اند، اما هنوز هم برای موفقیت و جبران ضرر های مالی گذشته دیر نیست. با تدبیر و استراتژی مناسب می توانید کسب و کار خود را در راه درست ارتقا و گسترش دهید.

برای شروع کافیست یک وب سایت برای کسب و کار خود ایجاد نمایید. برای ساخت سایت می توانید به شرکت طراحی وب سایت دارکوب مراجعه نمایید. شما عزیزان می توانید بیش از صد نمونه از وب سایت های طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت دارکوب را مشاهده نمایید. شرکت طراحی سایت دارکوب با بیش از یک دهه فعالیت یکی از بهترین شرکت ها در حوزه ارائه خدمات طراحی سایت در ایران می باشد.

بعد از ساخت وب سایت مهمترین کار، بهینه سازی آن می باشد. سئو مطمئن ترین و بهترین راه برای افزایش بازدید وب سایت و افزایش مشتری است. SEO: Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی سایت برای موتور جستجو می باشد.

وقتی کاربری، عبارتی را در گوگل جستجو می کند، گوگل وظیفه دارد تمامی صفحات وب مرتبط با آن عبارت را به کاربر نمایش دهد. از آنجایی که ممکن است میلیون ها صفحه مرتبط یافت شود، گوگل برای نمایش آنها باید بهترین و مرتبط ترین را به کاربر معرفی کند. برای اینکه بهترین و با کیفیت ترین صفحات شناسایی و نمایش داده شوند، گوگل با ابزار های خود به شناسایی محتوای صفحات وب می پردازد.

طی این کار ربات ها یا خزندگان موتور جستجو تمامی صفحات موجود در وب را پیمایش می کنند. در این پیمایش تمامی عناصر موجود در صفحات خوانده و اطلاعات آنها جمع آوری می شود. در هنگام جستجوی کاربران هوش مصنوعی گوگل وظیفه دارد ارتباط عبارت جستجو با اطلاعات جمع آوری شده توسط ربات ها را بررسی و آنها را در چند صفحه برای نمایش به کاربر لیست کند.

این لیست ممکن است متشکل از صد ها صفحه از سایت های مختلف باشد. واضح است که کاربر نمی تواند تمامی صفحات را بررسی کند. به همین دلیل موتور های جستجو همیشه با کیفیت ترین و مرتبط ترین صفحات وب را در ابتدای لیست خود نمایش می دهند. لیست نتایج اغلب بیش از ده صفحه می باشد. بهترین جایگاه برای وب سایت ها در این لیست، صفحه اول و در میان 5 آدرس ابتدایی است.

همیشه برای کسب این جایگاه در میان صفحات وب رقابت وجود دارد. به همین دلیل موتور های جستجو من جمله گوگل برای کسب این جایگاه قوانینی را وضع نموده اند. البته این قوانین به وضوح وضع نشده است و اغلب آنها بر اساس تجربه به دست آمده اند. این قوانین همان تکنیک های سئو یا بهینه سازی وب سایت می باشد.

موتور های جستجو برای آنکه صفحات با کیفیت را به کاربران خود معرفی کنند نیاز به بهینه سازی وب سایت ها دارند. به همین دلیل هر چه وب سایت ها بهینه تر باشند جایگاه بهتری بدست می آورند و متقابلا هر چه جایگاه سایت در لیست نتایج جستجو بهتر باشد، کاربران بیشتری از وب سایت بازدید می کنند.

با این گفته ها می توان به اهمیت سئو پی برد. قوانین و تکنیک های سئو را نمی توان به وضوح پیدا کرد به همین دلیل بهتر است این کار توسط متخصص و کارشناس حرفه ای آن انجام شود. قوانین و شیوه های مختلف سئو مدام در حال تغییر هستند. همانطور که بار ها گفته ایم، ممکن است قوانین موثری که امروز انجام می دهیم ماه های بعد جز قوانین سئو کلاه سیاه باشند.

به همین دلیل افرادی که در حوزه سئو و بهینه سازی وب سایت فعالیت می کنند باید همیشه دانش خود را به روز کنند. کسب تجربه و جمع آوری نمونه کار های مختلف یکی از اهداف اصلی سئو کار ها است. با توجه به اهمیت بالای سئو برای کسب و کار ها باید شرکتی را برای انجام این کار انتخاب کنید که در میان رقبای خود بهترین و مطمئن ترین باشد.

انتخاب بهترین شرکت سئو کار

در انتخاب شرکت سئو کار برتر باید در نظر داشته باشید که:

  • چگونه می توان شرکت سئوکار خوب را پیدا نمود؟
  • چگونه باید از شرکت سئو کار مورد نظر اطمینان حاصل کرد؟
  • آیا شرکت های ارائه دهنده SEO، رسیدن به جایگاه اول در گوگل را تضمین می کنند؟
  • شرکت های سئوکار از چه شیوه های برای بالا آوردن وب سایت در گوگل استفاده می کنند؟
  • آیا SEO و بهینه سازی وب سایت جزء خدماتی که پشتیبانی می شوند، قرار دارد؟

رسیدن به پاسخ این قبیل سوالات شما را در انتخاب بهترین شرکت سئو کار یاری خواهد نمود.
برای یافتن بهترین شرکت می توانید در گوگل به جستجوی آن بپردازید. به یاد داشته باشید، وب سایت شرکت مورد نظر شما خود باید در جایگاه خوبی در صفحه نتایج جستجو باشد. چرا که تعداد شرکت های سئو بسیار زیاد می باشد و شرکتی که توانسته در میان این رقبا صفحات خود را به جایگاه خوبی برساند، پس عملکرد خوبی خواهد داشت.

ویژگی بهترین شرکت سئوکار

شرکتی که برای بهینه سازی وب سایت خود انتخاب می کنید باید به طور کلی ویژگی های زیر را داشته باشد:

تجربه اجرای سئو موفق: به طور کلی فقط به دنبال شرکت هایی باشید که سوابق و نمونه کار های خوبی در بهینه سازی وب سایت ها دارند. اولین نمونه کار آنها هم باید وب سایت خودشان باشد. همانطور که در بالا گفته شد شرکت مورد نظر در ابتدا باید توانسته باشید در میان رقبا، صفحات وب سایت خود را به جایگاه خوبی در گوگل برساند. برای این کار کافیست در ارتباط با سئو جستجوی ساده ای در گوگل داشته باشید، وب سایت شرکت مورد نظر شما باید در صفحه اول نتایج ارگانیک گوگل وجود داشته باشد.

نمونه کار: برای اطمینان از خدمات هر شرکتی توجه به نمونه کار ها و سوابق آن شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت سئو کار حداقل باید چند نمونه کار قابل توجه برای ارائه به مخاطبان خود داشته باشد. معمولا در وب سایت این قبیل شرکت ها قسمتی برای ارائه نمونه کار وجود دارد. حتما به نوع و موضوع وب سایت هایی که از طریق شرکت مورد نظر به جایگاه خوبی در نتایج گوگل رسیده اند توجه داشته باشید.

روش ها و تکنیک های مورد استفاده در سئو: اگر با سئو آشنا باشید کم و بیش از تکنیک ها و روش های مهم آن آگاهی خواهید داشت. وقتی می خواهید با شرکتی برای بهینه سازی وب سایت خود همکاری کنید، حتما روش هایی که برای بهینه سازی سایت استفاده می کنند را جویا شوید. شرکت ارائه دهنده خدمات سئو باید در ارتباط با بهینه سازی وب سایت به روز باشد و از روش های نوین و جدید استفاده کند.

بهینه سازی سایت توسط تیم سئو: همانطور که می دانید سئو یک تکنیک یا یک روش نیست بلکه بسیار گسترده و پیچیده است. به همین دلیل انجام آن توسط یک شخص دشوار و غیر ممکن خواهد بود. بهینه سازی وب سایت معمولا به یک نفر تولید کننده محتوا، سئو کار فنی و بک لینک کار نیاز دارد.

پشتیبانی: مهمترین خدماتی که هر شرکت می تواند به مشتریان خود ارائه دهد پشتیبانی است. در ارتباط با سئو نیز شرکت مورد نظر باید وب سایت شما را در ارتباط با بهینه سازی پشتیبانی کند. آنها باید هر زمان که شما بخواهید پاسخگو سوالات و مشکلات شما باشند. همچنین تیم سئو باید به صورت مداوم شما را از پیشرفت پروژه آگاه نمایند.

در ارتباط با پروژه سئو:

  • شما ابتدا باید با مشاوران و کارشناسان سئو جلسه ای برگزار نمایید. در این جلسه باید انتظارات خود را بیان کنید.
  • کارشناسان و مشاور سئو نیز باید در ارتباط با بهینه سازی وب سایت شما پیشنهادات و مشاوره خود را بیان کنند.
  • محدودیت ها، زمان بندی و همچنین کلمات کلیدی مورد نظرتان را عنوان نمایید.
  • ممکن است شرکت سئو کار زمانی را برای بررسی سئو فعلی وب سایت شما در خواست کند و سپس بر اساس آن برآورد قیمت نماید.
  • در صورت رضایت طرفین پروژه، قراردادی بین شما منعقد خواهد شد.
  • در این قرار داد شما باید محدودیت های دسترسی به وب سایت را برای شرکت سئو کار تعیین کنید. گاهی برای بهینه سازی وب سایت نیاز به دسترسی اطلاعات وب سایت نیست. اما در بسیاری از مواقع برای بررسی و کنترل سئو فنی به اطلاعات هاست وب سایت نیاز است.
  • در طول انجام پروژه، تیم سئو کار باید مدام شما را در جریان روند پیشرفت کار قرار دهند.

در آخر نیز توجه داشته باشید، سئو یک امر یکباره و کار مشخصی نیست که زمان خاصی برای آن در نظر گرفته شود. معمولا شرکت های ارائه دهنده سئو بازه زمانی تقریبی را برای انجام سئو به شما اعلام می کنند. پس در رسیدن وب سایت به صفحه اول نتایج گوگل عجله ای نداشته باشید چرا که این کار تدریجی و بسته به نوع وب سایت و کلمات کلیدی آن زمان زیادی می خواهد.

شرکت طراحی وب سایت دارکوب بهترین شرکت سئو کار

اگر با توجه به مواردی که در بالا عنوان شد عمل کنید بدون شک شرکت طراحی وب سایت دارکوب در لیست شرکت های انتخابی شما قرار خواهد داشت. شرکت طراحی سایت دارکوب با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه طراحی سایت و بهینه سازی سایت یکی از بهترین شرکت های سئو کار می باشد.
مشتریان این شرکت اغلب از کمپانی های بزرگ داخلی و خارجی هستند. شما عزیزان می توانید نمونه کار های سئو شرکت طراحی سایت دارکوب را در وب سایت این شرکت مشاهده نمایید.

شرکت دارکوب متشکل از تیم های حرفه ای و با تجربه سئو است. بعد از عقد قرارداد مشاوران ما با شما جلسات حضوری یا غیر حضوری برای شروع کار برگزار می کنند. در طول انجام پروژه نیز موظف هستند به صورت دوره ای و منظم با شما تماس بگیرند. در نهایت صفحات وب سایت شما حول کلمات کلیدی مورد نظرتان و عبارات مترادف آن به صفحه اول نتایج گوگل خواهد رسید.

تیم سئو شرکت طراحی سایت دارکوب وب سایت ها را بر اساس آخرین قوانین و تکنیک های سئو بهینه سازی می کنند. تمامی روش های مورد استفاده جزء تکنیک های مطمئن و ایمن هستند. باید بدانید برخی از شرکت ها برای سریع بالا آوردن سایت در گوگل از تکنیک های سئو کلاه سیاه استفاده می کنند که در نهایت بعد از مدتی گوگل وب سایت مورد نظر را جریمه و پنالتی می کند. ما با این روش ها صد در صد مخالف هستیم و در این باره نیز به مشتریان خود هشدار می دهیم. تکنیک اصلی ما در بالا آوردن وب سایت در گوگل روش بک لینک گذاری می باشد. روشی مطمئن که از طریق آن می توان بازدیدکنندگان وب سایت را افزایش داد.

یکی دیگر از دلایل انتخاب شرکت طراحی سایت دارکوب به عنوان بهترین شرکت سئوکار، ارائه خدمات پشتیبانی 24 ساعته در تمامی روز های هفته است. به این ترتیب در صورت بروز مشکل هر زمان که بخواهید، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.