آدرس کوتاه این صفحه: https://darkoobwebdesign.ir/?p=209

این روز ها ایجاد وب سایت به یک کار متداول و ثابت برای توسعه و ارتقا کسب و کار ها تبدیل شده است. به همین دلیل هر کسب و کاری در ابتدای تاسیس خود باید یک وب سایت جامع و با کیفیت داشته باشد. طراحی و ایجاد یک وب سایت حرفه ای و با کیفیت هزینه های متفاوتی در بر دارد. هزینه ثبت دامنه، خرید میزبان، هزینه طراحی، هزینه سئو و بهینه سازی وب سایت و … از قبیل هزینه هایی هستند که برای ایجاد یکی سایت باید پرداخت کرد. در این مقاله به موضوع خرید قالب سایت ارزان ترین و سریع ترین روش طراحی وب خواهیم پرداخت.

واضح است بسیاری از صاحبان مشاغل در ابتدای فعالیت خود بودجه کافی برای این امر مهم نخواهند داشت. اما همانطور که می دانید داشتن یک وب سایت از ابتدای فعالیت یک کسب و کار بسیار مهم و حیاتی است. با حذف برخی از آیتم ها در خدمات طراحی وب سایت می توان یک سایت نسبتا ارزان اما با کیفیت طراحی نمود. بهترین کار، خرید قالب سایت است. خرید قالب سایت ارزان ترین و سریع ترین روش طراحی وب سایت می باشد. اما متاسفانه برخی از افراد این کار را اشتباه می دانند یا بسیاری دیگر از این شیوه سوء استفاده می کنند و برخی دیگر از شیوه های غلطی برای خرید قالب سایت استفاده می کنند.

برای بررسی بیشتر این موضوع، می توانید این نوشتار را دنبال کنید.

قالب سایت چیست؟

قالب وب سایت فضایی از پیش طراحی شده است که ساختار طرح های جامع و ویژگی های نمایش هر وب سایت را نشان می دهد. همچنین می توان گفت قالب سایت مجموعه ای از صفحات وب HTML است که هر کسی می تواند با استفاده از آنها “محتوای متنی و تصاویر خود را برای ایجاد یک وب سایت” به آن اضافه کند. web template توسط توسعه دهندگان مختلف ارائه می شود. قالب های طراحی شده، طراحی را برای طراحان وب سایت آسان و سریع می کند.

قالب های وب سایت اغلب با کد های HTML و CSS ساخته می شوند و این امکان را به افراد می دهند که بدون نیاز به یک توسعه دهنده وب سایت یا یک طراح حرفه ای، وب سایتی کاملا با کیفیت ایجاد نمایند.

انواع قالب سایت

همانطور که وب سایت ها انواع مختلفی دارند، قالب های سایت نیز در انواع مختلف طراحی می شوند. قالب سایت می تواند خود شامل فایل های فشرده دانلود فایل، یا بخشی از یک رابط سازنده وب اختصاصی، و یا همراه با یک برنامه ویرایش نرم افزار HTML باشد.

همچنین ممکن است از نظر طراحی پاسخگو responsive، سازگار adaptive و یا ثابت static باشد و یا اینکه به طور خاص برای دستگاه های تلفن همراه پیکر بندی شده باشند.

پسوند فایل قالب می تواند .html .htm .php یا .asp باشد. لازم به ذکر است که در همه موارد با استفاده از کد html و css ساخته می شوند. اگر برچسب “responsive” داشته باشد، عرض آن به شکلی انعطاف پذیر خواهد بود که بدون توجه به رایانه رومیزی ، لپ تاپ یا تلفن همراه هوشمند ، متناسب با صفحه مانیتور دستگاه، تغییر می کند.

قالب های سایت شامل چه مواردی هستند؟

قالب های وب سایت ها معمولا شامل متن نوشتاری، تصاویر با پسوند های jpg ، .png یا gif انیمیشن های jQuery و CSS3، سبد خرید، فرم های تماس، گالری تصاویر و نمایش اسلایدی متحرک، صفحه پیوند های بارگیری PDF و پخش کننده های ویدیو (از جمله قابلیت تعبیه فیلم های یوتیوب) هستند. این عناصر تنها چند نمونه از مواردی هستند که می توان در قالب ها تعبیه نمود.

قالب های آماده موجود در اینترنت انواع مختلفی دارند که شما عزیزان می توانید آنها را با توجه به نوع وب سایتی که می خواهید داشته باشید، خریداری نمایید. به یاد داشته باشید بسیاری از افراد در طراحی وب سایت خود از قالب های آماده استفاده می کنند پس بهتر است یک قالب منحصر به فرد انتخاب نمایید. اغلب قالب های رایگان که در اینترنت قابل بارگیری هستند توسط بسیاری از سایت ها استفاده می شوند به همین دلیل برای طراحی یک وب سایت با کیفیت و حرفه ای مناسب نیستند. متاسفانه باید بدانید بسیاری از سایت های ارائه دهنده قالب های آماده از قالب های رایگان برای عرضه به مشتری استفاده می کنند و آن را به قیمت های مختلفی به فروش می رسانند.

اما در شرکت طراحی وب سایت دارکوب قالب ها از ابتدا طراحی می شوند. قالب های ارائه شده تماما بر اساس انواع مختلف کسب و کار توسط تیم طراحی سایت، طراحی شده اند. شما با خریداری این قالب ها می توانید در کمترین زمان ممکن یک وب سایت کاملا حرفه و با کیفیت و البته با ارزان ترین قیمت داشته باشید.

در ادامه نکاتی را ذکر می کنیم که باید در خرید قالب سایت به آنها توجه نمایید.

قالب های وب سایت و یک سایت منحصر به فرد

ممکن است نگران شوید که با خرید قالب وب سایت ، وب سایتی منحصر به فرد نخواهید داشت. اگر از وب سایت های بزرگ ارائه دهنده قالب سایت بخصوص به صورت رایگان، قالب آماده تهیه کنید این امکان وجود دارد که میلیون ها سایت دیگر مشابه وب سایت شما باشند. قالب های موجود در شرکت طراحی وب سایت دارکوب به صورت اختصاصی طراحی می شوند به همین دلیل درصد وب سایت های مشابه بسیار کم است.

علاوه بر این ، هنگام طراحی وب سایت خود ، می توانید همه قسمت ها را ویرایش کنید و همچنین بیشتر تصاویر را تغییر دهید تا وب سایت خود را منحصر به فرد کنید. در طراحی همه قالب های ما از کد CSS استفاده شده است و امکان تغییر رنگ، فونت و برخی از طرح ها و تغییرات طراحی را فراهم به راحتی وجود دارد.

این احتمال وجود دارد که یک سایت نیز از همان قالبی که شما استفاده کرده اید استفاده کند. این گفته نباید شما را نگران کند زیرا هزاران قالب در حال طراحی هستند و اگر یک مورد را انتخاب کنید، (همانطور که در بالا گفته شد) می توانید آن را به طرح و قالبی که برای شما مناسب است تغییر دهید.

خرید قالب سایت بهترین انتخاب برای بودجه محدود

قالب های وب بهترین انتخاب برای صاحبان کسب و کاری است که بودجه کمتری برای طراحی یک وب سایت دارند. بسیاری از قالب های وب ارزان تولید می شوند، با این حال به تمامی نیاز های یک وب سایت حرفه ای و با کیفیت پاسخ می دهند.

علاوه بر این بسیاری از کسب و کار ها در شروع فعالیت خود با شکست مواجه می شوند و تمام هزینه هایی که برای ارتقا و توسعه پرداخت کرده اند، سودی برای آنها نخواهد داشت. باید بدانید اگر شرکتی را به تازگی تاسیس نموده اید، لازم نیست از همان ابتدا هزینه های زیادی برای طراحی و ایجاد یک وب سایت کنید با خرید قالب سایت با حداقل هزینه می توانید یک سایت با کیفیت داشته باشید و بعد ها در صورت ارتقا کسب و کار خود می توانید وب سایت را توسعه دهید.

خرید قالب سایت و راه اندازی سریع وب سایت

بسیاری از مشتریان ما در شرکت دارکوب به دنبال طراحی و تحویل سریع وب سایت خود هستند. اما طراحی یک وب سایت بسته به نوع آن حداقل یک هفته زمان می خواهد. طراحی وب سایت، تحویل پروژه و راه اندازی سایت زمان زیادی می خواهد. بهترین راه برای صاحبان مشاغل که برای راه اندازی وب سایت خود عجله دارند، خرید قالب سایت است.

انتخاب قالب مناسب

قالب های وب سایت باید با نیازهای کسب و کار شما مطابقت داشته باشند. همچنین ظاهر آن باید منتقل کننده پیام های مختلف از سوی کسب و کار شما باشد. داشتن یک تم منسجم باعث می شود نتیجه یک قالب زیبا و جذاب را بدست آورید. قالب های قابل ارائه شرکت طراحی وب سایت دارکوب طرح و نیازهای بصری شما را برآورده می کنند.

قالب های پاسخگو برای موبایل Mobile Responsive Templates

بیشتر قالب های آماده وب سایت برای پاسخگویی به تلفن همراه ساخته شده اند. سعی کنید قالبی تهیه کنید که با تلفن های همراه و سایر دستگاه ها سازگار باشد. این کار باعث می شود کاربران تجربه بهتری در بازدید از وب سایت شما به دست بیاورند. همچنین Responsive وب سایت ها بر رتبه بندی سئو تاثیر بسزایی می گذارد.

انعطاف پذیری تغییر قالب ها

برخی از قالب های وب سایت به روش های مختلف امکان شخصی سازی و تنظیم را دارند. حتماً قالبی را انتخاب کنید که به شما امکان ایجاد تغییرات را بدهد. همانطور که در بالا گفته شد برای آنکه قالب خریداری شده را منحصر بفرد کنید باید برخی از اجزای داخلی آن را مانند رنگ، فونت، تصاویر، نوشته ها و … را تغییر دهید. این کار باعث شخصی سازی قالب می شود.

بهینه سازی تصاویر قالب

اطمینان حاصل کنید که تصاویر بارگذاری شده در قالب بهینه هستند. حجم تصاویر مورد نیاز قالب را بدانید و مطمئن شوید که بیش از حد نیستید. تصاویر با حجم زیاد همچنین می توانند به عاملی برای بارگیری کند وب سایت ها تبدیل شوند. اطمینان حاصل کنید که این امر در بارگذاری وب سایت شما برای دستیابی به بهترین تجربه مشتری تاثیری نخواهد داشت.

توجه به جذابیت وب سایت

دارندگان وب سایت باید قالبی برای طراحی انتخاب کنند که مورد توجه مخاطبان قرار گیرد. قالب ها می توانند هویت وب سایت و همچنین شرکت آنها را به کاربران نمایش دهند.

هر محتوا باید واضح و طراحی ها بدون نقص باشد. این دلایل می تواند علاقه مشتریان هدف را برای مشاهده وب سایت شما جلب کند. انتخاب صحیح قالب می تواند تأثیر مثبتی در وب سایت داشته باشد.

در نهایت باید قالبی انتخاب کنید که مدیریت آن برای شما آسان باشد. به راحتی بتوانید تولید محتوا و درج محتوا را در آن انجام دهید. نکته مهم بعدی بهینه سازی وب سایت است. حدالمکان سعی کنید از قالب های بهینه برای طراحی وب سایت خود استفاده نمایید و یا اینکه امکان بهینه سازی آن برای شما آسان باشد.

با آنکه خرید قالب سایت ارزان ترین و سریع ترین روش طراحی وب سایت است، اما نباید سبب شود که از نیاز های خود صرف نظر کنید و در نهایت یک وب سایت کاملا ساده و با عملکرد پایین ایجاد نمایید. قالب های آماده ی بسیار وجود دارند که پاسخگوی تمامی نیاز های یک کسب و کار هستند. همچنین خروجی آنها یک وب سایت کاملا با کیفیت و با کارایی بالا است.
شما عزیزان می توانید برای داشتن یک وب سایت با کیفیت اما ارزان هم اکنون اقدام کنید. تنها کافیست با مشاوران ما در شرکت طراحی وب سایت دارکوب تماس حاصل نمایید.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.