آدرس کوتاه این صفحه: https://darkoobwebdesign.ir/?p=725

آیا شما هم به دنبال طراحی سایت با وردپرس هستید؟ آیا وردپرس میتواند بهترین سیستم مدیریت محتوا باشد؟ ما در این مقاله به صورت کامل و با بیان جزئیات، نحوه ساخت سایت در وردپرس را به شما آموزش میدهیم. در این روزها نیاز هر کسب و کاری، راه اندازی سایت میباشد. طراحی سایت شرکتی وردپرس برای صاحبان کسب و کار باعث موفقیت و افزایش فروش میشود. شما میتوانید با کمترین هزینه برای خود یک سایت داشته باشید.

در حالیکه وردپرس به عنوان یک ابزار وبلاگ نویسی شروع به کار کرد، اما اکنون به ابزاری پیچیده و کامل برای طراحی سایت تبدیل شده است. سیستم مدیریت محتوایی را که برای شروع کار میخواهید استفاده کنید را توصیه میکنیم که از وردپرس که بهترین گزینه برای این کار است را انتخاب کنید. شما با طراحی سایت با وردپرس میتوانید وب سایت خود را در موتورهای جستجو به رتبه بالایی برسانید و بازدیدکنندگان زیادی را به سمت کسب و کار خود بکشانید.

یکی از ویژگی های وردپرس این است که میتوانید سرعت سایت خود را بالا ببرید تا بازدیدکنندگان از گشت و گذار در سایت خسته نشود. همه این ویژگی ها دلایل موفقیت و محبوبیت وردپرس میباشد تا برای شرکت خود یک سیستم مدیریت محتوای عالی انتخاب کنید. استفاده از وردپرس بسیار آسان است و دارای رابط کاربری راحتی میباشد. امکان اضافه کردن صفحه، انتشار پست، انتشار تصاویر و بسیاری از قابلیت های ویژه و پیشرفته پس از ساخت سایت وردپرس در اختیار شما قرار میگیرد. هزینه ساخت سایت وردپرس بسیار پایین است و نیاز به سرمایه اولیه بسیار بالایی ندارید.

آیا میخواهید برای خود یک وب سایت وردپرسی حرفه ای داشته باشید؟ تا انتهای آموزش طراحی سایت وردپرس دارکوب همراه ما باشید.

اهمیت طراحی سایت با وردپرس

ساخت سایت وردپرس

با توجه به انعطاف پذیری بالا و سفارشی سازی سایت توسط وردپرس، می توان این سیستم مدیریت محتوا را برای طراحی سایت انتخاب کرد. طراحی قالب وردپرس بدون نیاز به کدنویسی قابل انجام است. شما با طراحی قالب اختصاصی وردپرس تمام تنظیماتی که برای شخصی سازی نیاز دارید را نیز دریافت میکنید. میتوانید هر آنطور که دلتان میخواهد قالب سایت را طراحی کنید.

اهمیت طراحی سایت فروشگاهی وردپرس این است که میتوانید در هر جا که باشید، چه از طریق لپ تاپ چه از طریق کامپیوتر های شخصی، سایت خود را مدیریت کنید؛ چون وردپرس مبتنی بر مرورگر است. میتوانید از هر رایانه متصل به اینترنت وارد شوید و سایت خود را مدیریت کنید. موتورهای جستجو عاشق سایت های وردپرسی هستند. کدهای وردپرس بسیار تمیز و ساده است و به راحتی موتورهای جستجو میتوانند محتوای یک سایت را بخوانند. علاوه بر این، هر صفحه، پست و تصویر میتواند کلمات کلیدی، توضیحات و عنوان متا تگ خاص خود را داشته باشد و برای کلمات کلیدی خاص بهینه شود و امکان بهینه سازی دقیق برای موتور جستجو فراهم شده است.

ظاهر و طراحی سایت با وردپرس میتواند 100٪ سفارشی باشد؛ بنابراین نام برند شما میتواند در سایت شما بدرخشد و تجربه منحصر به فردی را به بازدید کنندگان شما ارائه دهد. از آنجا که وردپرس در ابتدا به عنوان یک پلتفرم وبلاگ نویسی ایجاد شده بود، دارای قابلیت های وبلاگ نویسی داخلی است و به راحتی با سایت اصلی قابل ادغام است. همچنین توسط افزونه های کاربردی میتوانید عملکرد وب سایت خود را افزایش دهید و امکانات متنوعی به سایت اضافه کنید. وردپرس این امکان را با افزونه هایی فراهم میکند که اکثر آنها رایگان هستند و یا قیمت آنها بسیار پایین است. سایت شما میتواند با رشد کسب و کار شما رشد کند.

همچنین سایت های وردپرس بسیار انعطاف پذیر هستند. شما میتوانید صدها هزار صفحه یا پست وبلاگ در سایت خود داشته باشید و در عملکرد سایت کمترین لطمه ای نخواهد دید.

مراحل ساخت سایت در وردپرس

طراحی وب سایت وردپرسی

باور داشته باشید یا نه، اما آموزش چگونگی ساخت وب سایت یکی از مهارت های اساسی است که شما باید به عنوان صاحب مشاغل کوچک در این اوضاع اقتصادی کسب کنید. شما میتوانید یاد بگیرید که چگونه یک وب سایت وردپرسی درست کنید و سپس موفقیت های بزرگ را برای کسب و کار یا پروژه خود بدست بیاورید.

در اینجا نحوه طراحی سایت با وردپرس به صورت حرفه ای و گام به گام آورده شده است:

  • مرحله اول: ثبت دامنه برای وب سایت
  • مرحله دوم: انتخاب میزبانی مناسب
  • مرحله سوم: نصب کردن وردپرس
  • مرحله چهارم: انتخاب قالب آماده وردپرس
  • مرحله پنجم: نصب افزونه های ضروری
  • مرحله ششم: شروع تولید محتوا

شما با انجام این مراحل یک سایت زیبا و خلاقانه میتوانید برای کسب و کار خود طراحی کنید. اگر هم فکر میکنید که توانایی انجام این کار را ندارید، میتوانید از خدمات طراحی سایت وردپرس و خرید سایت وردپرس دارکوب استفاده کنید. متخصصان ما، سایتی حرفه ای و تمام عیار را برای شما میسازند.

وقتی که بازدیدکنندگان از سایت شما دیدن میکنند به یک آدرس اینترنتی مراجعه میکنند. دامنه حتما به گونه ای باید انتخاب شود که کوتاه باشد و به راحتی به خاطر سپرده شود و همچنین باید اسم برندتان در نام دامنه وجود داشته باشد.

ما در دارکوب زمان زیادی را صرف بررسی محصولات و تهیه محتوای خوب برای بازدیدکنندگان میکنیم. بسیاری از شما با عملکرد وب سایتی که با وردپرس اجرا میشود آشنا هستید. این راهنما برای کمک به هر کسی که اولین بار است که میخواهد سایتی راه اندازی کند میباشد. وردپرس پلتفرمی است که توصیه میکنیم برای وب سایت خود استفاده کنید. شما با پیدا کردن سیستم مدیریت محتوای مناسب، انتخاب نام دامنه، سپس سرویس میزبانی وب مناسب، افزودن موضوعات، افزونه ها و سفارشی سازی ظاهر سایت، شروع به کار میکنید. با انجام این کارها یک وب سایت آماده خواهید داشت.

هزینه ساخت سایت با وردپرس

هزینه طراحی سایت وردپرس

یکی از سوالاتی که معمولاً از ما میشود این است که هزینه طراحی سایت با وردپرس وردپرس چقدر است؟ در حالی که اصلی ترین سیستم برای شروع کار یعنی وردپرس، رایگان است. هزینه یک وب سایت کاملا به بودجه و اهداف شما بستگی دارد.

برای ساخت وب سایت وردپرس چه کاری باید انجام دهید؟ وردپرس برای استفاده همه افراد، رایگان است. وردپرس به شما اجازه نصب هر نوع وب سایت را میدهد. بنابراین اگر وردپرس رایگان است، پس برای چه چیزهایی باید هزینه کنیم؟ مواردی که در ادامه مطرح می شود تاثیر بیشتری در تعرفه سایت وردپرسی دارند.

هزینه یک سایت وردپرسی را میتوان به دسته های زیر تقسیم کرد:

  • میزبانی
  • دامنه
  • قالب
  • افزونه ها

برای طراحی سایت با وردپرس و برای ذخیره سازی فایل ها مثل تصاویر، افزونه ها و حتی نصب وردپرس، به میزبانی وب نیاز دارید. هر وب سایتی در اینترنت نیاز به میزبانی دارد.­ برای انواع وب سایت ها، پلن های مختلف میزبانی وجود دارد. باید یکی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما و متناسب با بودجه شما باشد. و همه این ها در هزینه راه اندازی سایت وردپرس تاثیرگذار است.

سپس، شما به یک دامنه نیاز خواهید داشت. دامنه، آدرس وب سایت شما در اینترنت خواهد بود و این همان چیزی است که کاربران شما برای مشاهده وب سایت شما، در مرورگر تایپ میکنند (به عنوان مثال darkoobwebdesign.ir).

با نصب وردپرس، تعداد زیادی قالب رایگان در اختیار شما قرار میگیرد که میتوانید از آنها استفاده کنید. با این حال، اگر قالب پیشرفته تر و سفارشی تری میخواهید، میتوانید یک قالب را متناسب با فعالیت کسب و کار خود خریداری کنید که هزینه را افزایش میدهد.

بیش از 60،000 افزونه رایگان برای وردپرس وجود دارد. این پلاگین ها قابلیت های ویژه ای را روی وب سایت شما اضافه میکند و میتوانید صفحه ای مثل تماس با ما ایجاد کنید و یا گالری تصاویر بسازید و بسیاری از امکانات دیگر که پلاگین ها در اختیار شما قرار میدهند.

انتخاب قالب اختصاصی وردپرس

شما باید در انتخاب و یا خرید قالب وردپرس نکاتی را مورد توجه قرار دهید. اما چرا باید در انتخاب قالب وردپرس دقت کنید؟ وردپرس برای طراحی سایت با طرح های متفاوت استفاده میشود. قالب وردپرس شما باید مکمل محتوای وب سایت شما باشد. به عنوان مثال، اگر در حال راه اندازی یک وبلاگ آموزشی یا سبک زندگی هستید، پس باید دنبال قالبی باشید که امکان خوانایی بهتری داشته باشد.

بسیاری از قالب های وردپرس دارای گزینه های شخصی سازی متنوعی است. اگر به درستی کدگذاری نشود، استفاده از افزونه های وردپرس را برای شما دشوار میکند و ظاهر سایت را بهم میریزد که باید به یک برنامه نویس برای حل مشکل مراجعه کنید و هزینه اضافی پرداخت کنید.

از طرف دیگر، برخی از قالب های وردپرس که واقعا عالی به نظر میرسند و ظاهر زیبایی دارند، میتوانند به دلیل حجم بالایی که دارند، وب سایت شما را بسیار کند کنند. هیچ کس وب سایت های کند را دوست ندارد، به ویژه گوگل که ترجیح میدهد وب سایت های سریعتر رتبه بالاتری داشته باشند.

قالب های وردپرس به راحتی قابل تنظیم است؛ زیرا بسیاری از آنها با دارای تنظیمات پیشرفته برای سفارشی سازی هستند که به شما امکان تغییر رنگ، قرار دادن لوگو، تغییر پس زمینه، ایجاد اسلایدرهای زیبا را میدهد و آن را بدون نیاز به نوشتن کدی به صورت دلخواه تنظیم میکنید.

بسیاری از قالب های وردپرس دارای رنگ های زیاد، طرح بندی پیچیده، انیمیشن های پر زرق و برق و غیره برای طراحی سایت با وردپرس هستند. گاهی اوقات ممکن است شما به آن چیزها احتیاج داشته باشید، اما در بیشتر موارد واقعاً نیازی به همه این موارد ندارید. پس باید به دنبال قالب وردپرسی ساده و کم حجم باشید که سرعت لود بالایی داشته باشد. همچنین دقت کنید تا دسترسی به قسمت های مختلف آسان باشد؛ چون هدف از طراحی وب کمک به کاربران در یافتن اطلاعات مورد نیاز و کمک به صاحبان سایت در دستیابی همزمان به اهدافشان است.

تعداد قابل توجهی از ترافیک سایت از گوشی و تبلت است. با توجه به حوزه کاری وب سایت شما، این تعداد حتی میتواند بیش از 50٪ از بازدید شما باشد. یکی از نکات مهم در هنگام انتخاب قالب این است که قالب مورد نظر ریسپانسیو یا واکنشگرا باشد.

دلایل مهم استفاده از وردپرس

یکی از رایج ترین تصورات غلط در مورد طراحی سایت با وردپرس این است که فقط یک بستر وبلاگ نویسی است؛ اما اینطور نیست. در حالی که وردپرس به عنوان سیستمی برای وبلاگ نویسی آغاز به کار کرد، در طول سال ها به یک سایت ساز قدرتمند و یک سیستم مدیریت محتوای قوی (CMS) تبدیل شده است. بهترین قسمت در مورد وردپرس این است که استفاده از آن آسان است و به اندازه کافی انعطاف پذیر است تا انواع مختلف وب سایت ها را بسازید. این دلیل اصلی محبوبیت وردپرس است. طبق یک نظرسنجی اخیر، 32.3% از کل وب سایت های موجود در اینترنت از وردپرس استفاده میکنند.

به دلیل ویژگی های متنوع، بسیاری از برندهای معروف از جمله مجله تایم، فیس بوک، نیویورکر، سونی، دیزنی، تارگت، نیویورک تایمز و غیره از وردپرس برای ساخت وب سایت های خود استفاده میکنند.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان است. این بدان معناست که شما در دانلود، نصب، استفاده و تغییرات در آن متناسب با نیازهای خود آزاد هستید. میتوانید از آن برای طراحی هر نوع وب سایتی استفاده کنید. در حالی که خود نرم افزار وردپرس رایگان است، برای نصب آن به یک دامنه و میزبانی وب نیاز دارید. بخش عمده ای از افرادی که از وردپرس استفاده میکنند، نه طراح وب هستند و نه برنامه نویس. در حقیقت، بیشتر افراد بدون اطلاع قبلی از طراحی وب سایت، از وردپرس استفاده میکنند؛ چون کار با این سیستم بسیار راحت است.

جمع بندی در مورد طراحی سایت با وردپرس

وردپرس دارای امنیت مناسبی است و به نظر میرسد یک بستر بسیار امن و ایمن برای اجرای یک وب سایت است. با این حال، درست مثل دنیای واقعی، اینترنت میتواند مکانی نامطمئن باشد. وردپرس دارای سیستم مدیریت به روزرسانی داخلی است؛ با این کار میتوانید افزونه ها و خود وردپرس را از داخل داشبورد مدیریت وردپرس خود آپدیت کنید. این سیستم همچنین در صورت وجود نسخه جدیدی از وردپرس، به شما اطلاع میدهد؛ بنابراین میتوانید با کلیک کردن روی یک دکمه سایت خود را به روز کنید.

حال از هزینه طراحی سایت با وردپرس، مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس و یا حتی سایت هایی با موضوعات مختلف آشنا شدیم. شما میتوانید با انجام مراحل گفته شده برای کسب و کار خود، یک وب سایت راه اندازی کنید و از این طریق باعث محبوبیت برند خود شوید و فروش کسب و کار خود را افزایش دهید. اگر هم احساس میکنید نمیتوانید مراحل را به درستی اجرا کنید، میتوانید با تیم تخصصی دارکوب برای خرید سایت آماده وردپرس تماس بگیرید و سفارش طراحی سایت خود را ثبت کنید تا متخصصان ما با توجه به حوزه کاری و بودجه شما، مناسب ترین سایت را برای کسب و کار شما طراحی کنند.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.