آدرس کوتاه این صفحه: https://darkoobwebdesign.ir/?p=473

محتوای سئو بیس یا محتوای سئو شده به محتوایی گفته می شود که برای موتورهای جستجو بهینه شده باشد. اینگونه محتواها مختص وبسایت ها هستند و شامل پست های وبلاگ، صفحات ایستا، صفحات محصول و… می باشند. امروزه تولید محتوای سئو فرندلی یکی از دغدغه های اصلی نویسندگان محتوا و وبمستران است. در این پست آموزشی از دارکوب قصد داریم به مهمترین نکات تولید محتوای سئو و آموزش سئو محتوا برای یک وبسایت اشاره کنیم. پس با ما همراه باشید.

محتوای سئو بیس به چه معناست؟

محتوای سئوبیس به محتوایی گفته می شود که طبق استاندارد های موتور های جستجو باشد. از آن جا که سئو به معنی بهینه سازی وبسایت برای موتور های جستجو است و تولید محتوا یکی از اساسی ترین کار های در یک وبسایت می باشد، پس تولید محتوای سئو شده در آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شاید خیلی از این جمله معروف را شنیده باشیم که محتوا پادشاهی می کند، اما در واقع در این جا یک مسئله وجود دارد. اگر شما برای یک وبسایت بی نهایت محتوا تولید کنید، اگر محتوای شما سئو فرندلی نباشد و طبق استاندارد های گوگل محتوا تولید نکنید، هیچ اهمیتی برای یک وبسایت نخواهد داشت.

یکی از عناصر مهم سئو داخلی، سئوی محتوا است. رعایت اصول سئو در تولید محتوا بسیار مهم است. به طور خلاصه، محتوای سئو در مورد ایجاد و بهینه سازی محتوای شما است به طوری که بتواند به صورت بالقوه در موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشد و ترافیک موتور جستجو را به خود جلب کند. برای درک منظور ما از محتوای سئو شده، ابتدا باید در ذهن خود داشته باشید که هدف اصلی سئو چیست، چه نوع محتوایی وجود دارد و چه چیزی بهینه سازی محتوا است.

رابطه سئو با محتوای سئو شده

رابطه سئو با محتوای سئو شده

اما سئو چیست و چه رابطه ای با محتوا دارد؟ سئو به معنی بهینه سازی وبسایت برای موتور جستجو است. به عبارتی دیگر سئو فرآیند بهینه سازی وب سایت شما برای دستیابی به بیشترین امکان مشاهده طبیعی سایت شما در موتورهای جستجو است.

فرآیند جستجوگرها شامل مراحل مختلفی است که معمولاً در موارد زیر دسته بندی می شوند: سئو فنی (سئو تکنیکال)، سئو داخلی و سئو خارجی. تولید محتوای سئو بیس یکی از فاکتور های مهم سئو داخلی است. هدف کلی شما از سئو محتوا نوشتن محتوای سئوبیس است تا بتواند برای موتورهای جستجو قابل درک باشد اما در عین حال قصد کاربر را برآورده و آنها را راضی نگه دارد.

در این مقاله از دارکوب میخواهیم به اساسی ترین کارهای برای تولید محتوای سئو شده بپردازیم. و به شما یاد بدهیم که چطور مقاله سئو بیس یا یک صفحه سئو فرندلی با هم بسازیم. رعایت این نکات چه برای یک سئو کار و چه برای نویسنده محتوا میتواند مفید باشد.

چند نوع محتوا وجود دارد؟

انواع محتوا در محتوای سئو شده

قبل از اینکه بفهمیم چگونه می توانید محتوای خود را بهینه کنیم و یا محتوای سئو بیس تولید کنیم، ببینیم منظور ما از محتوا چیست. محتوا می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. محتوا می تواند متن، تصویر، فیلم، صدا، اینفوگرافیک یا ترکیبی از این موارد باشد.

به طور کلی، انواع مختلف محتوا عبارتند از:

پست های وبلاگ: پرکاربردترین قالب محتوا در سایت است که می تواند ترکیبی از متن، عکس و فیلم باشد. می تواند از نوع اخبار مقالات، لیست ها، بیانیه های مطبوعاتی یا اطلاعات عمومی باشد.

Static Pages (صفحات ایستا): محتوایی که در صفحات ثابت وب سایت شما قرار دارند، مانند  صفحه ی “درباره ما” و … .

صفحات محصول: صفحاتی که محصولات یا خدمات خاص را تبلیغ یا معرفی  می کنند.

صفحات فرود (لندینگ پیج ها): صفحاتی که به طور خاص برای استفاده در کمپین های تبلیغاتی یا به عنوان اولین صفحه ای که کاربران هنگام بازدید از وب سایت شما می بینند، طراحی شده اند.

چگونه محتوای سئو شده بسازیم؟

صرف نظر از قالب و نوع محتوا، برخی از دستورالعمل ها وجود دارد که می توانید هر زمان که محتوا را در وب سایت خود منتشر می کنید از آن ها را پیروی کنید و با آن محتوای سئو بیس تولید کنید. با رعایت اصول سئو در تولید محتوا میتوانید ترافیک ارگانیک را از موتور های جستجو بگیرید.

بهینه سازی محتوا با تحقیق در مورد کلمات کلیدی شروع می شود

کلمات کلیدی در محتوای سئو بیس

قبل از اینکه بنویسید و شروع به ساختن محتوای خود کنید، ابتدا باید اصلی ترین کار در این مسیر را انجام دهید. منظور ما تحقیق کلمات کلیدی است. دانستن اینکه چه کلمات کلیدی توسط کاربران جستجو می شوند بسیار حائز اهمیت است. که دو هدف اصلی را به دنبال دارد:

  • شما پی میبرید که برای راضی کردن کاربران چه نوع محتوایی ایجاد کنید. این کار را میتوانید با تحلیل محتوای رقبا انجام دهید.
  • شما می دانید که چگونه محتوای خود را بهینه کنید و احتمال توجه به محتوای شما توسط موتورهای جستجو را افزایش دهید. در بلند مدت، این به معنای رتبه گرفتن و بازدید بالاتر است.

نتیجه تحقیقات کلمات کلیدی شما باید شامل سه چیز باشد:

  1. تصمیم قطعی درباره اینکه کلمه کلیدی اصلی مورد نظر شما چی باشد
  2. یافتن مجموعه ای از کلمات کلیدی دم بلند مربوط به کلمه کلیدی اصلی شما
  3. یافتن مجموعه ای از کلمات کلیدی مربوط به LSI (کلمات کلیدی مرتبط) مربوط به کلمه کلیدی اصلی شما 

شما از این موارد به عنوان بخشی از روند سئو محتوا استفاده خواهید کرد. به طور دقیق تر:

  1. کلمه کلیدی هدف شما باید در URL، عنوان صفحه، متا تایتل (توضیحات متا) و عنوان h1 شما باشد.
  2. کلمات کلیدی دم بلند می توانند در زیرعنوان های شما قرار گیرند.
  3. سایر کلمات کلیدی مرتبط (LSI) را می توانید در زیر عنوان و متن مطالب وارد کنید.

نکات مربوط به تحقیق کلمات کلیدی در محتوای سئو بیس بسیار حائز اهمیت است. همچنین اگر شما به عنوان یک نویسنده وب فعاالیت می کنید، این نکات در سئو در نویسندگی بسیار مهم هستند. 

از کلمات کلیدی در عنوان، توضیحات متا و متن مطالب خود استفاده کنید

از کلمه کلیدی اصلی خود در پاراگراف اول متن استفاده کنید. اگر بتوانید آن را در اولین جمله پاراگراف قرار دهید خیلی بهتر است. همانطور که گفیتم باید که کلمه کلیدی اصلی شما باید در عنوان صفحه و عنوان h1 ظاهر شود اما آنچه به همان اندازه مهم است ذکر یک یا دو بار کلمه کلیدی خود در دو پاراگراف اول متن است. توجه به این نکات سئو در نویسندگی برای تولید کنندگان محتوا بسیار مهم است.

یک قانون کلی وجود دارد که می گوید محتوای مهم یک صفحه همان چیزی است که در قسمت بالای صفحه وجود دارد (بالای صفحه محتوا). با این کار سر نخ بیشتری به خزنده های موتور جستجو می دهید و آن ها محتوای شما را بهتر درک می کنند. حتما از عبارات کلیدی در اول توضیحات متا استفاده کنید، همچنین آن را در عنوان خود به کار ببرید. 

استفاده از کلمات کلیدی دم بلند در محتوای سئو شده

برای عنوان های فرعی از کلمات کلیدی مرتبط  دم بلند استفاده کنید

وقتی یک کلمه کلیدی خاص را هدف قرار می دهید، این واژه را بارها و بارها در متن تکرار نمی کنید بلکه از تغییرات آن کلمه کلیدی در محتوای خود استفاده می کنید.

یک راه عالی برای انجام این کار این است که کلمات کلیدی طولانی دم را که مربوط به کلمه کلیدی اصلی شما هستند پیدا کنید و از آنها در عنوان های فرعی خود استفاده کنید. شروع به تایپ کردن کلمه کلیدی اصلی خود در جعبه جستجوی گوگل کنید و پیشنهادهای مختلف را یادداشت کنید. اینها کلمات کلیدی عالی برای گنجاندن زیرعنوانها و محتوای شما هستند.

از کلمات کلیدی LSI در محتوای خود استفاده کنید. LSI مخفف Latent Semantic Index است و به عبارت ساده، این عبارات کلمه ای هستند که معنای مشابه کلمه کلیدی اصلی شما دارند.

چرا کلمات کلیدی LSI در محتوای سئو بیس مهم هستند؟ با معرفی Rank Brain (الگوریتم هوش مصنوعی گوگل که به عنوان بخشی از الگوریتم رتبه بندی استفاده می شود)، گوگل در تلاش است تا معنای وسیع تری از کلمات کلیدی را درک کند و این در رتبه بندی لحاظ می شود.

چگونه کلمات کلیدی LSI را پیدا می کنید؟

یک راه آسان این است که کلمه کلیدی اصلی خود را درگوگل جستجو کنید و به بخش “جستجوهای مرتبط” نگاهی بیندازید. روش دیگر استفاده از ابزاری مانند LSI Graph برای دریافت پیشنهادهای کلمات کلیدی LSI در محتوای خود است.

همیشه از متن برای همراهی محتوای غیر متنی خود استفاده کنید (کپشن نویسی)

موتورهای جستجو می توانند محتوای متن را بیش از هر نوع دیگری از مطالب درک کنند، بنابراین با داشتن محتوای متن در صفحه خود، فهم آنها را آسان تر می شود، حتی اگر انواع دیگری از محتوا را تبلیغ می کنید و یا اگر هدف شما اصلا متن داخل صفحه نباشد. به عنوان مثال، فرض کنید شما یک ویدیوی زیبا در مورد یک موضوع ایجاد کرده اید و می خواهید آن را در وبلاگ خود منتشر کنید. شما نباید فقط آن ویدیو را در هاست خود بارگذاری کنید و آن را انتشار دهید. بلکه باید همراه آن یک متن نیز به کار ببرید تا موتور های جستجو بهتر آن محتوا را درک کنند.

هنگام انتشار تصاویر، اینفوگرافیک یا صدا می توانید از همان دستور پیروی کنید. به عنوان مثال، اگر پادکست ساخته اید می توانید شرح پادکست و حتی  متن  آن را بنویسید تا هم کاربران و هم موتورهای جستجو بتوانند درک بهتری از موضوع صوتی داشته باشند. رعایت این نکات ریز در تولید محتوای سئو بیس خیلی به شـما کمک می کند. 

کاربر را راضی کرده و از همان ابتدا آن را به مطالعه محتوا قانع کنید

قبل از انتشار هر نوع محتوایی در وب سایت خود، باید منظور و هدف کاربر را از جستجو درک کنید. به عبارت دیگر، خودتان را جای کاربر قرار دهید که واقعا کاربر از محتوای ما چی میخواهد. ساده ترین راه برای این کار استفاده از گوگل است، گوگل محتوای سئو شده و محتوای های خوب را در رتبه های اول خودش قرار می دهد. از چند لینک اول ایده بگیرید و بر اساس آن ها محتوای خود را بسازید. چند لینک اول گوگل محتوای سئو بیس قوی هستند.

فرض کنید شما در حال نوشتن مقاله ای در مورد “سئو خارجی” هستید. اولین قدم این است که این عبارت را در گوگل جستجو کنید و به دنبال اسکیماها و متای توضیحات 10 نتیجه اول بگردید. اگر همین الان این عبارت را جستجو کنید و ده لینک اول را بدون کلیک مشاهده کنید، پاسخ سطحی را از هرکدام از اسکیماها و یا توضیحات متای آن ها دریافت خواهید کرد. این الگو به ما می گوید اگر می خواهید برای این اصطلاح رتبه بالایی داشته باشید، باید مستقیماً به نیاز کاربران پاسخ دهید و مبهم کاری نکنید. اگر مبهم کاری در تولید محتوای خود به کار ببرید، دیگر محتوای شما سئو بیس نخواهد بود. 

در سال های  گذشته، رایج بود که مقدمه های طولانی می نوشتیم و مطالب زیادی را به صورت چیدمان می نوشتیم تا خوانندگان بتوانند قبل از رسیدن به پاسخ، وقت بیشتری را برای خواندن آن صرف کنند، اما دیگر اینطور نیست و گوگل خیلی خیلی هوشمند شده است. ابتدا به نیاز کاربر پاسخ دهید، هدف اولیه کاربر را برآورده کنید و سپس مقاله خود را گسترش دهید تا اطلاعات بیشتری ارائه دهید. 

مطالب طولانی برای محتوای سئو بنویسید

تعدادی از مطالعات در زمینه سئو  نشان می دهد که محتوای طولانی و بلندتر در وبسایت ها و شبکه های اجتماعی عملکرد بهتری دارد. اگرچه این حرف میتواند درست باشد، اما بسته به حوزه ای که براش محتوا میسازید فرق میکند. اما به این معنی نیست که شما برای رسیدن به حد مجاز کلمات باید هزاران کلمه متن بنویسید. بهترین کار برای آنکه بدانید کوتاه بنویسید یا بلند، بررسی رقبا است. همیشه سعی کنید از آن ها کمی بیشتر بنویسید. در کل برای محتوای سئو بیس، بلندتر بودن محتوا بهتر است.

کیفیت محتوا همیشه از کمیت مهمتر است. اگر آنچه می نویسید به خوبی بهینه شود و دقیق نیاز کاربر را برطرف کند، حتی در صورت وجود پست های دیگر با طول بیشتر، می تواند در Google رتبه بالایی داشته باشد. یک نکته خوب برای بهینه سازی مقالات بلند، استفاده از جدول مطالب در بالای پست برای کمک به کاربران در پیمایش مطالب است. یک مقاله سئو بیس باید چنین فاکتور هایی داشته باشد.

معمولا امروزه مطالب کوتاه دیگر جواب نمی دهد، مگر اینکه معرگی محضول یا خدمات باشد. بنابر این سعی کنید مطالب بلند و بالای ١٠٠٠ کلمه بنویسید. همچنین به ازای ١٠٠٠ کلمه ۵ تا ٧ بار از کلمه کلیدی به صورت کاملا توزیع شده در متن استفاده کنید. 

استراتژی لینک سازی داخلی را پیاده سازی کنید

یکی دیگر از عناصر سئو محتوا استفاده از لینک ها داخلی است. در محتوای خود، به سایر صفحات وب سایت خود لینک دهید تا به کاربران در یافتن اطلاعات بیشتر در مورد یک موضوع خاص کمک کنید و یک دلیل دیگر برای جستجوی صفحات بیشتر از وب سایت شما، توسط خزنده های موتور جستجو هستند. پیوندهای داخلی چیزی را ایجاد می کنند که “مرتبط بودن محتوا” نامیده می شود و به Google کمک می کند معنای محتوا را بهتر درک کند. سعی کنید لینک های داخلی صفحه شما در یک پنچره جدید باز شوند و همه آن ها را با تگ فالو بزارید.

هنگام افزودن لینک های داخلی، از متن لنگر (انکر تکست) معنی دار استفاده کنید تا خزنده ها بتوانند ادرک خوبی در مورد صفحه لینک داشته باشند. معمولا از کلمه کلیدی صفحه مقصد برای این کار استفاده می کنند. این کار در تولید محتوای سئو بیس بسیار رایج است. پس سعی کنید حتما برای محتوای خود از لینک های داخلی استفاده کنید. 

لینک سازی خارجی به سایت هایی با کیفیت بالا

علاوه بر لینک دادن دادن به مقاله ها و صفحات خود، لینک دادن به سایر وب سایت ها یا منابع با کیفیت بالا نیز یک روش خوب و سئو فرندلی است. اگر لینک های خارجی شما در جهت رفع نیاز کاربر باشد و لینک ها از کیفیت بالایی برخوردار باشند، بسیار به سئو محتوا و سئو مقالات شما کمک خواهد کرد. در استفاده از لینک خارجی زیاده روی نکنید اما وقتی منطقی به نظر می رسد و با آن نیاز کاربر را رفع خواهید کرد، این کار را انجام دهید.

لینک های خارجی را اغلب با تگ نوفالو درج می کنند. مخصوصا اگر لینک خارجی رقیب شما باشد. اما اگر سایت مقصد رنکش از رنک شما خیلی بالاتر بود، تگ فالو هم باشد مشکلی نیست. به این نکات درج لینک خارجی در تولید محتوای سئو بیس دقت بفرمایید.

به خوانایی و نگارش  محتوا توجه کنید

خواندن مطالب خود را آسان کنید. فقط متن را روی صفحه نریزید بلکه سبک های قالب بندی را برای سهولت خواندن اعمال کنید. نکات نگارشی را رعایت کنید. این کار برای محتوای سئو بیس بسیار حائز اهمیت است. مهمترین نکات در بالا بردن خوانایی متن های شما در محتوای سئو شده شامل نکات زیر است.

  • از پاراگراف های کوتاه استفاده کنید
  • از جملات کوتاه استفاده کنید
  • برجسته کردن قسمتهایی از محتوای مهم 
  • از بخش بندی و هدینگ ها استفاده کنید. در متن خود حتما از تگ های h1(یک بار)، h2(به دلخواه)، h3(به دلخواه) استفاده کنید و از تگ های دیگر هم در صورت لزوم استفاده کنید. اما یادتان باشد که سلسه مراتب را در آن ها رعایت کنید. 
  • از فونتی استفاده کنید که در همه دستگاه ها به آسانی خوانده شود و به اندازه کافی بزرگ باشد. 
  • بین پاراگراف های خود فاصله را به اندازه کافی اضافه کنید.

عناصر غیر متنی را بهینه کنید

همانطور که در بالا ذکر کردیم، محتوا می تواند اشکال مختلفی داشته باشد و لزوماً متنی نیست. هنگام افزودن سایر عناصر غیرمتنی در محتوای خود، اطمینان حاصل کنید که بهینه شده باشد. متداول ترین نوع محتوای غیر متنی تصاویر هستند و همه تصاویر موجود در محتوای شما باید:

یک نام با معنی و انگلیسی داشته باشند. یک متن ALT (متن جایگزین) مناسب داشته باشد (استفاده از کلمه کلیدی و ترکیبات آن) برای توصیف اینکه تصویر چیست یک متن خطی در زیر تصویر قرار دهید یا روی خود آن بنویسید. توجه به سئوی تصاویر در سئو محتوا بسیار اهمیت دارد. با سئوی تصاویر میتوانید در بخش نتایج مربوط به تصاویر نیز رتبه بگیرید. 

از اسکیما (Schema) برای توصیف محتوای خود در موتورهای جستجو استفاده کنید

علاوه بر موارد فوق، می توانید از داده های ساخت یافته برای توصیف محتوای خود در موتورهای جستجو  استفاده کنید. تعدادی از طرح ها وجود دارد که می توانید بسته به نوع محتوایی که منتشر می کنید پیاده سازی کنید. طرحواره هایی برای مقالات، فیلم ها، پادکست ها  محصولات، دستور العمل ها  بازبینی ها و موارد دیگر وجود دارد. اخیرا گوگل توجه ویژه ای به صفحاتی دارد که از اسکیما در صفحه خود استفاده می کنند. این کار برای محتوای سئو بیس می تواند بسیار مفید باشد.

صفحات مرتبط را با هم در گروه ها گروه بندی کنید

اگرچه این کار ارتباط مستقیمی با سئوی محتوا ندارد اما برای سئوی کلی شما مفید است. در کمتر جایی از آموزش سئو محتوا به این نکته اشاره شده است. اما میتواند مفید واقع شود. گوگل هنگام خزیدن یک صفحه در درجه اول به محتوای موجود در آن صفحه علاقه مند است اما مکان مربوط به آن را نیز در نظر می گیرد. به عبارت دیگر، شما باید اطمینان حاصل کنید که ساختار سایت شما در فهرست دسته بندی ها صحیح باشد. اهمیت دسته بندی ها و زیر دسته بندی ها نیز این جا معلوم می شود.

نکات زیر در این رابطه می تواند برای شما مفید باشد.

تعدادی دسته ایجاد کنید. مقالات و محصولات را به دسته ها اضافه کنید. دسته های خود را بهینه کنید. همچنین دسته ها را در فهرست اصلی خود اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که منوهای صفحه اصلی و هدر شما به کاربران امکان می دهد تا به گروه های اصلی دسته ها بروند.

 همیشه CTA (اقدام به عمل) یا نقطه خروجی در اختیار کاربران قرار دهید

ما در بالا اشاره کردم که هدف اصلی سئو محتوا جلب رضایت کاربر است اما به همان اندازه اهداف شما نیز مهم است.  هر محتوای منتشر شده در وب سایت شما باید دارای یک هدف باشد. منظور ما از هدف این است که “شما می خواهید کاربران پس از مطالعه محتوای شما چه کاری انجام دهند؟” 

آیا می خواهید کاربران عضو بیشتری در سایت داشته باشید، سپس مطمئن شوید که در زیر پست های خود یک باکس ثبت نام دادید تا کاربران از طریق آن در سایت شما عضو شوند.

آیا می خواهید مردم محصولات و خدمات شما را خریداری کنند؟ سپس مطمئن شوید که در محتوای خود CTA (اقدام به عمل) را برای هدایت بازدید به صفحات فروش خود اضافه کرده اید.

آیا می خواهید روی تبلیغات خود کلیک کنید؟ سپس مطمئن شوید که تبلیغات در حالی که کاربران محتوا را می خوانند قابل مشاهده هستند.

آیا می خواهید کاربران بیشتر در وب سایت شما تعامل داشته و در وب سایت شما بمانند؟ بخش مقالات مرتبط را در زیر پست اضافه کنید.

هدف شما هر چه باشد، برای کاربران باید مشخص شود که قدم بعدی در ادامه کار چیست.

استراتژی محتوای سئو شده شما چیست؟

شما باید هر بار که محتوای جدیدی منتشر می کنید، بهترین روش های فوق را دنبال کنید اما همزمان باید یک استراتژی محتوا داشته باشید.

منظور ما از استراتژی محتوا چیست؟ برای داشتن استراتژی محتوایی به نکات زیر توجه کنید.

چه نوع محتوایی منتشر شود. بسته به نیاز کاربر، آیا محتوا متنی باشد، ویدیویی باشد یا… .

کدام کلمات کلیدی را هدف قرار دهید

چه موقع آن را منتشر کنید. زمان انتشار خیلی مهم است. سعی کنید از یک تقویم محتوایی استفاده کنید.

چگونه می توان آن را تبلیغ کرد و کانال های توزیع محتوا چی ها هستند. در شبکه های اجتماعی مهم آن را تبلیغ کنید.

آن را برای چه کسانی تولید می کنید. جامعه هدف را تعین کنید.

هنگام بحث در مورد محتوای سئو بیس، باید به یاد داشته باشیم که فقط بهینه سازی محتوای ساخته شده کافی نیست. شما باید برنامه ای برای تولید محتوای جدید و به روز رسانی محتوای قدیمی به طور منظم داشته باشید. چون رقابت سخت است و اگر می خواهید به رقبای خود برسید یا آنها را دور بزنید، باید یک برنامه بازاریابی محتوا ایجاد کنید و آن را بدون بهانه دنبال کنید. انتشار مداوم محتوای با کیفیت و به روز رسانی آن ها بهترین راه برای بهبود رتبه شما در گوگل است.

نتیجه گیری در رابطه با محتوای سئو فرندلی

تولید محتوای سئو بیس یک فاکتور بسیار مهم در سئو داخلی است. همچنین رعایت اصول سئو در تولید محتوا برای گرفتن ترافیک ارگانیک ضروری است. هدف کلی شما این است که به کاربران و موتورهای جستجو محتوای مورد نظر خود را ارائه دهید. همانطور که گوگل گفته است، بدانید خوانندگان شما چه می خواهند و آن را به آنها بدهید. این فرایند با پیدا کردن آنچه کاربران به دنبال آن هستند و ایجاد محتوایی که هدف آنها را برآورده کند، آغاز می شود. که همان محتوای سئو شده نام دارد.

قبل از زدن دکمه انتشار محتوای خود، باید مطمئن شوید که کلمات کلیدی اصلی شما در قسمت بالای صفحه و کلمات کلیدی مرتبط (از جمله LSI) در زیرعنوان ها و متن شما گنجانده شده است. به اندازه کافی کلمه کلیدی اضلی را در متنتان بیاورید. مطالب خود را با محتوای غیرمتنی زیباتر کنید، خوانایی آن را بهبود ببخشید و سپس آن را تبلیغ کنید تا در معرض دید هرچه بیشتر مردم قرار گیرد. اگر اکنون درک برخی از مفاهیم فوق دشوار است، نگران نباشید، زیرا با سئو باتجربه تر می شوید. امیدوارم که مقاله ما در رابطه با محتوای سئو بیس برای شما مفید واقع شده باشد.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.