آدرس کوتاه این صفحه: https://darkoobwebdesign.ir/?p=895

طراحی وب سایت برای افرادی که مسیر کامل راه را بدانند، بسیار آسان است. یادگیری صفر تا صد طراحی سایت دلهره آور به نظر میرسد، اینطور نیست؟ نگران نباشید، در این راهنمای کامل ساخت وب سایت، به شما نشان میدهیم که چگونه میتوان یک وب سایت ساخت. بسیاری از افراد فکر میکنند که اگر میخواهند یک وب سایت عالی طراحی کنند، باید تخصص حرفه ای داشته باشند یا دارای سیستم های پیشرفته باشند. اما اینگونه نیست و متوجه خواهید شد که چگونه میتوان به راحتی آب خوردن، برای کسب و کار اینترنتی خود وب سایت داشت. با استفاده از طراحی وبسایت میتوانید درآمدزایی کنید، مخاطبان زیادی را با کسب و کار خود آشنا کنید و با کمترین هزینه به موفقیت برسید.

طراحی وب سایت کاری غیرممکن به نظر میرسد اما با آشنایی ابزارها و یادگیری نکات، کاملاً میتوانید این کار را به انجام برسانید. به همین دلیل، ما یک آموزش سریع  و گام به گام آماده کرده ایم تا نحوه طراحی وب سایت را به شما آموزش دهیم. نیازی به یادگیری نحوه کدنویسی در مورد طراحی سایت نیست. البته شما میتوانید یک طراح وب حرفه ای استخدام کنید اما اگر بودجه ندارید، با ما همراه باشید. مراحل کار بسیار راحت است و شما خودتان بعد از اینکه این مقاله را خواندید، میتوانید شروع به ساخت وبسایت کنید و از این طریق به درآمد بالایی برسید. همراه ما باشید تا از ویژگی های یک سایت خوب برای شما بگوییم تا در مسیر راه بهترین طراحی را داشته باشید.

طراحی سایت سخت است؟

آموزش صفر تا صد طراحی سایت

خیر، طراحی سایت سخت نیست چون شما اطلاعاتی ممکن است در این زمینه نداشته باشید، شاید فکر کنید که سخت باشد. شما طی چند مرحله بسیار ساده که در ادامه یاد میگیرید، به راحتی میتوانید سایت حرفه ای برای کسب و کار خود را راه اندازی کنید. اگرچه طراحی سایت اختصاصی ممکن است برای شما که دانش کدنویسی ندارید سخت باشد، ولی میتوانید از طریق سیستم های مدیریت محتوا (CMS) شروع به کار کنید و سایت پیشرفته بسازید. شمایی که قصد دارید تا با طراحی وبسایت کسب درآمد داشته باشید، باید برخی مسائل فنی را نیز آموزش ببینید و زمان آنچنان زیادی برای یادگیری نیاز ندارید.

نهایتاً در عرض یک هفته طراحی سایت برای شروع تولید محتوا قابل انجام است. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی، طراحی وب سایت برای هر کسب و کاری نیاز ضروری به شمار میرود تا بتواند در کمترین زمان درآمد چند برابری داشته باشد. چون دانش طراحی وبسایت روز به روز درحال تغییرات و پیشرفت است، شما نیز باید اطلاعات خودتان را به روز نگه دارید و به مسائل فنی آگاهی کامل داشته باشید. سعی کنید تا زبان انگلیسی خود را کمی تقویت کنید تا بهتر بتوانید با اصطلاحات مربوط به این حوزه ارتباط برقرار کنید. توصیه میکنیم جهت ارتقاء سطح دانش خود، در یک دوره آموزش طراحی سایت شرکت کنید تا با تجربه تر و با اطلاعات بیشتری پای به میدان بگذارید.

المان های زیادی وجود دارد تا یک سایت رشد کند و به هدف اصلی خود برسد. پس باید با آموزش دیدن و کسب دانش فنی اطلاعات خود را در زمینه طراحی وب سایت افزایش دهیم تا کسب و کار ما به درآمد بالایی از طریق اینترنت و فروش آنلاین برسد.

هزینه ساخت وب سایت چقدر است؟

اگر بخواهید تمام مراحل طراحی سایت را خودتان انجام دهید، شما باید هزینه هایی که برای خرید دامنه، هاست و قالب است را پرداخت کنید. برای شروع کار که هنوز بازدید کننده از سایت شما دیدن نمیکند، میتوانید با خرید یک هاست ارزان قیمت شروع به کار کردن کنید. اما اگر میخواهید به صورت اختصاصی برای کسب و کار خود سایت طراحی کنید، باید به یک متخصص حرفه ای طراحی سایت مراجعه کنید تا به صورت اختصاصی سایت شما را طراحی کند. شرکت خدماتی دارکوب، آماده طراحی وب سایت حرفه ای برای کسب و کار شما است تا با کمترین هزینه مثل حرفه ای ها فعالیت کنید.

معمولاً تعرفه ها بر اساس امکانات و پشتیبانی متفاوت است و شما باید به صرفه ترین گزینه را انتخاب کنید. چندین عامل مختلف و تاثیر گذار روی قیمت طراحی وب سایت وجود دارد. استاتیک یا داینامیک بودن سایت، ریسپانسیو، نوع CMS، میزان هاست، تعداد زبان های سایت، افزونه ها، قالب آماده و اختصاصی از عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه طراحی سایت است که هرچه بیشتر بخواهید، باید هزینه بالاتری را پرداخت کنید.

شما باید با توجه به بودجه ای که دارید، باید به همان اندازه از ابزارهای طراحی وبسایت استفاده کنید. در هنگام طراحی وب سایت، باید به سئو توجه ویژه ای داشته باشید؛ زیرا اگر سئو در طراحی وبسایت رعایت نشود، میتواند کسب و کار شما را با شکست مواجه کند. یکی از فاکتورهای مهم در طراحی سایت، قالب و ظاهر سایت است که اگر از قالب های آماده شده استفاده کنید، هزینه کمتری برای شما دارد و اگر بخواهید طراحی قالب وردپرس شما به صورت اختصاصی باشد، باید مبلغ چند برابری پرداخت کنید.

مراحل طراحی سایت حرفه ای

مراحل سایت وب سایت

4 مرحله وجود دارد که شما با پشت سر گذراندن این مراحل، قادر خواهید بود تا وبسایتی برای خود بسازید. برای شروع کار، نیاز به خرج کردن زیاد ندارید؛ بلکه با خرید دامنه، هاست، قالب و چند افزونه دیگر، نباید هزینه دیگری پرداخت کنید؛ البته اگر بخواهید تمام مراحل را خوتان انجام دهید.

کسانی که قصد طراحی سایت شرکتی و یا طراحی وب سایت فروشگاهی را دارند، با انجام همین چند مرحله، به آسانی میتوانند سایتی برای کسب درآمد اینترنتی راه اندازی کنند. چنانچه قصد طراحی سایت با PHP به صورت حرفه ای دارید، باید این کار را به متخصصان حرفه ای بسپارید و هرچه بودجه بیشتری جهت طراحی سایت اختصاص بدهید، در ظاهر و نتیجه نهایی، سایت حرفه ای تری خواهید داشت. در ادامه به صورت خلاصه وار مراحل را مورد بررسی قرار میدهیم تا با نحوه طراحی سایت آشنایی کامل پیدا کنید. توصیه میکنیم تا اگر قصد طراحی وبسایت اختصاصی دارید، این کار را به افراد خبره و متخصص در این زمینه بسپارید.

خرید دامنه

اولین کاری که قبل از شروع طراحی وبسایت باید انجام دهید، انتخاب نام دامنه و ثبت کردن آن است. شما میتوانید با مراجعه به وب سایت ارائه دهنده خدمات دامنه و میزبانی، دامین سایت خود را با توجه به معیار هایی که در ادامه بیان میکنیم خرید کنید.

معیارهایی که باید در هنگام خرید دامنه رعایت کنید:

  • از اعداد به هیچ عنوان در نام دامنه استفاده نکنید
  • دامنه را به گونه ای انتخاب کنید که در ذهن کاربران ماندگار شود
  • سعی کنید نام دامنه را کوتاه انتخاب کنید تا به راحتی قابل تایپ کردن باشد
  • حتماً اسمی که برای دامنه انتخاب میکنید را متناسب با حوزه کسب و کار خود انتخاب کنید و یا اسم برند خود را به عنوان دامنه بگذارید

زمانی که نام دامنه را انتخاب کردید، باید چک کنید که توسط شخص دیگری ثبت نشده باشد؛ چون آدرس دامنه منحصر به فرد است. به طور میانگین، قیمت دامنه ir چیزی حدود 20 هزار تومان است و دامنه com حدود 500 هزار تومان قیمت دارد. فرقی نمیکند که کدام پسوند را برای دامنه خود خریداری کنید و زیاد وسواس به خرج ندهید.

خرید هاست

اگر میخواهید یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید یا هر نوع سایتی را مدیریت کنید، خرید هاست امن و مناسب، بسیار حیاتی است. با این حال، نمیتوانید تصور کنید که هر میزبان از یک نوع محافظت برخوردار است و باید بدانید که سطح امنیت شرکت های مختلف با هم متفاوت است. سیستم های میزبانی VPS و سرورهای اختصاصی معمولاً مطمئن ترین نوع میزبانی هستند. میزبانی هر چقدر هم که خوب باشد، ممکن است کاربران آن شرکت با مشکلات یا سوالاتی در رابطه با عملکرد سایت روبرو شوند. برای حل این مشکلات و پاسخ به سؤالات، خدمات پشتیبانی فنی وجود دارد. بسیار مهم است که پشتیبانی از میزبانی وب خوب و سریع باشد، بنابراین هنگام انتخاب ارائه دهنده، توجه ویژه ای به این پارامتر داشته باشید.

حال که با خود تصمیم گرفته اید که یک وب سایت راه اندازی کنید، میتواند این یک وب سایت شخصی باشد یا یک سایت شرکتی. به محض اینکه قدم اول را برداشتید، این سؤال ذهن شما را درگیر خواهد کرد که چقدر باید برای میزبانی وب هزینه کنم؟ هنگامی که قیمت های پلن های میزبانی وب مختلف را برای طراحی سایت بدون کدنویسی ارزیابی میکنید، به یاد داشته باشید که مقدار هاست باید با بودجه شما متناسب باشد.

به عنوان مثال، اگر یک شرکت نوپا هستید، ممکن است سرمایه بسیار کمی برای شروع لازم باشد، بنابراین پلنی را انتخاب کنید که با رشد شما مقیاس بندی شود. در محاسبه هزینه وب سایت تعدادی از فاکتورها وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید و با توجه به اینکه نیازهای شما پیچیده یا ساده باشد، هزینه آنها به شدت متفاوت است. با این حال، انتخاب ارائه دهنده خدمات میزبانی وب مناسب بسیار مهم است؛ زیرا فقط در این صورت است که میتوانید تمام داده های خود را ایمن نگه دارید و اطمینان حاصل کنید که وب سایت هیچ زمان خرابی را تجربه نمیکند.

خرید قالب آماده یا طراحی قالب اختصاصی

طراحی قالب سایت

اگر میخواهید از قالب هایی که دیگران برای وب سایت خود استفاده میکنند برای وب سایت خود استفاده نکنید، باید سفارش طراحی قالب اختصاصی بدهید تا متخصصان حرفه ای در این حوزه به شما کمک کنند و با طراحی قالب وردپرس حرفه ای و زیبا، ظاهری شیک به وبسایت خود بدهید.

در غیر اینصورت، باید از قالب آماده وردپرس استفاده کنید که قیمت پایین تری دارد و برخی امکانات محدود تر و برخی دارای قابلیت های پیشرفته هستند. معمولاً قیمت قالب وردپرس آماده بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است. شما برای طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی هم میتوانید قالب آماده خریداری کنید و اگر میخواهید ظاهری منحصر به فرد داشته باشید، باید به صورت اختصاصی قالب طراحی کنید.

ویژگی های یک قالب مناسب برای طراحی وب سایت:

  • قالب سئو شده باید انتخاب کنید
  • دارای زیبایی و جذابیت باشد
  • آپدیت و پشتیبانی داشته باشد
  • ریسپانسیو باشد
  • سرعت لود بالایی داشته باشد
  • با افزونه های مختلف سازگار باشد
  • قابلیت شخصی سازی قالب وجود داشته باشد
  • بتوان به آسانی نصب و راه اندازی کرد

انتخاب پلتفرم ساخت وب سایت

طراحی سایت با PHP به صورت اختصاصی، دارای قیمت بالاتری است و باید توسط یک متخصص ماهر انجام شود. برای اینکه طراحی پورتال اختصاصی انجام دهید، باید با کارشناسان دارکوب در تماس باشید. جهت استفاده از سیستم مدیریت محتوای آماده CMS، توصیه میکنیم که بهترین CMS را که وردپرس است را انتخاب کنید؛ زیرا دارای انعطاف پذیری بالایی است و امکان سفارشی سازی نیز وجود دارد. همچنین قالب آماده برای وردپرس بسیار زیاد وجود دارد و انتخاب راحتی برای ظاهر وب سایت خود دارید.

وردپرس به دلیل رابطه خوبی که با گوگل دارد، باعث میشود سئو سایت ارتقا پیدا کند و فروش کسب و کار شما به صورت چشمگیری افزایش پیدا کند. علاوه بر این، وردپرس دارای امنیت خوبی است و برای افزایش امنیت میتوانید از افزونه هایی که برای ارتقای امنیت سایت هستند استفاده کنید.

صفر تا صد طراحی وب سایت به همین سادگی است. همه میتوانند با انجام مراحلی که گفته شده، یک وب سایت حرفه ای برای کسب و کار خود طراحی کنند. طراحی سایت وردپرس به شما کمک میکند تا از بسیاری قالب ها و امکانات بهره ببرید، بتوانید نرخ تبدیل سایت را افزایش دهید و کسب و کار خود را در مدت زمان کوتاه به رشد بالایی برسانید. ما سعی کردیم تا به طور خلاصه و گام به گام، صفر تا صد مراحل ساخت وب سایت را به شما راهنمایی کنیم تا بتوانید در عرض کمترین زمان یک سایت حرفه ای بسازید. ساخت وب سایت را جدی بگیرید؛ زیرا بسیاری از کسب و کارها از همین طریق در حال درآمدزایی هستند.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.