آدرس کوتاه این صفحه: https://darkoobwebdesign.ir/?p=759

متاسفانه بسیاری از کسب و کارها متوجه نمیشوند که نیاز به باز طراحی سایت دارند. بسیاری از ‌رقبا ممکن است با بهبود سایت خود و افزایش تبدیلات، برتری رقابتی ایجاد کنند. به همین دلیل، ممکن است از آنها عقب بمانید. در این صورت، زمان ریدیزاین سایت فرا رسیده است. ممکن است برخی از لینک های سایت به مرور زمان دچار مشکل شده باشند؛ این امر باعث میشود کاربر از جریان تبدیل خارج شود. ریدیزاین وب سایت شامل تغییرات اساسی در وب سایت فعلی شما با هدف بهبود آن است.

باز طراحی سایت معمولاً نادیده گرفته میشود ولی میتواند مزایایی برای وبسایت شما داشته باشد. این کار شبیه طراحی مجدد آپارتمان است که میتوانید مبل های جدید اضافه کنید، رنگ آمیزی جدید انجام دهید و ویژگی های جدید اضافه کنید یا حذف کنید تا فضای بیشتری ایجاد شود و از لحاظ زیبایی و کارایی، تاثیر بیشتری داشته باشد. دقیقاً به همین ترتیب، میتوانید ویژگی ها و عملکردهای جدیدی را به وب سایت خود اضافه کنید یا آنها را کاملاً حذف کنید. شما میتوانید رنگ ها، طرح بندی یا فونت وب سایت خود را تغییر دهید و آن را بهتر، مدرن تر و مطابق با روندهای فعلی طراحی وب بازسازی کنید.

در این راهنما به شما کمک میکنیم تا از نحوه ریدیزاین سایت آگاهی پیدا کنید، از زمان انجام این کار مطلع شوید و روش های صحیح انجام آن را در اختیار شما قرار میدهیم.

باز طراحی سایت چیست؟

ریدیزاین سایت

ریدیزاین سایت فرآیند نوسازی، اصلاح به منظور افزایش بازدید، بالا بردن سرعت سایت، تعامل، درآمد و موارد دیگر است. ریدیزاین سایت همیشه حول تغییرات سطحی در نمایش نیست. در بعضی موارد، برای بهبود عملکرد سایت، مسائل فنی به روز یا تعمیر میشود.

باز طراحی سایت را با نو کردن وب سایت اشتباه نگیرید. بروزرسانی طراحی سایت به یک بازنگری اساسی در طراحی و یا ویژگی های یک وب سایت اشاره دارد، در حالی که نوسازی وب سایت مربوط به حفظ عمده طراحی در ازای اجرای تغییرات جزئی در سطح سایت است.

چرا ما نیاز به طراحی دوباره وب سایت داریم؟

روند طراحی سایت روز به روز تغییر میکند. کسب و کارهای اینترنتی در حال رشد و تکامل هستند. اینها تنها برخی از دلایلی است که حکم میکنند که یک باز طراحی سایت مناسب انجام شود.

در بعضی موارد، این خود وب سایت است که باعث تغییر میشود. یا بهتر است بگوییم، این نیازهای که به وجود می آید هستند که به ما اطلاع میدهند که باید باز طراحی داسته باشیم و نشان میدهد که بروزرسانی طراحی سایت میتواند به رفع آن کمک کند.

صرف نظر از اینکه چرا بروز کردن سایت باید انجام شود، هدف انجام این کار مشخص است: ارائه تجربه کاربری بهتر در سایت و در نتیجه، تبدیل وب سایت به عنوان منبع موفقیت آمیز تر برای رونق، درآمد، رضایت کاربران و … که همه عوامل از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

در اینجا برخی از سوالات باقی مانده که ممکن است در مورد پروژه ریدیزاین سایت سایت داشته باشید را پاسخ داده ایم:

آیا ریدیزاین سایت روی سئو تاثیر گذار است؟

پاسخ بله است. اگر با موفقیت وب سایت خود را دوباره طراحی کنید و رابط کاربری را بهبود بخشید، باعث بالا آوردن سایت در گوگل، افزایش میزان بازدید، تعامل و تبدیل وب سایت شما میشود. از طرف دیگر، اگر هنگام طراحی دوباره اشتباهاتی مرتکب شوید، رتبه بندی وب سایت میتواند در نتیجه افت کند و شما را در موقعیت بدتری نسبت به قبل قرار دهد.

وقتی تغییرات گسترده ای در محتوا و محتویات صفحه ایجاد کنید، میتواند بر رتبه شما تأثیر منفی بگذارد. اما این همیشه چیز بدی نیست. فقط وقتی مشکل ایجاد میشود که چیزی مانند URL را تغییر دهید. کسانی که طراحی سایت با وردپرس انجام داده اند، به راحتی می توانند از خدمات بازطراحی سایت استفاده کنند.

هزینه بروز کردن سایت چقدر است؟

بروزرسانی طراحی سایت

قیمت گذاری برای باز طراحی سایت بسیار ساده است؛ زیرا مشخص است که برای تغییرات خاصی از وب سایت، چقدر زمان و منابع لازم است.

وقتی با مراکز خدمات طراحی وب تماس میگیرید، به احتمال زیاد از شما در مورد عملکرد فعلی وب سایت شما چند سوال پرسیده میشود، از جمله:

  1. چند صفحه در سایت شما وجود دارد؟
  2. چقدر ترافیک دارید؟
  3. چند درصد بازدیدکنندگان به صفحه اصلی شما برمیگردند؟
  4. آیا بازدید کنندگان پس از پر کردن فرم های تماس، به سایت برمیگردند؟
  5. آیا گوگل تمام صفحات شما را ایندکس میکند؟
  6. آیا سایت شما برای کلمات کلیدی مناسب، سئو شده است؟
  7. آیا لینک های خراب در سایت خود دارید؟
  8. چگونه به این سوالات پاسخ میدهید؟

قیمت گذاری ریدیزاین سایت هر چند به همین سادگی نیست، واقعاً به دامنه کار بستگی دارد. آژانس های خدماتی مختلف، قیمت های متنوعی را ارائه میدهند؛ پس باید سراغ شرکتی بروید که دارای سابقه و اعتبار بالا در این زمینه باشد.

در اینجا چند نکته وجود دارد که در قیمت گذاری تاثیر دارد:

  • چه مقدار از سایت نیاز به بروز کردن دارد؟
  • تغییرات چقدر پیچیده است؟
  • آیا برای انجام طراحی، کدگذاری یا نوشتن، نیاز به کمک گرفتن از متخصصان خبره است؟
  • چقدر زمان لازم است تا دوباره طراحی انجام شود؟

معمولا با توجه به کل زمان صرف شده برای پروژه و همچنین هزینه منابع اضافی، قیمت اجرای پروژه و هزینه های شما بسیار دقیق تر مشخص خواهد شد.

هر چند وقت یکبار باید باز طراحی سایت کنیم؟

باز طراحی قالب سایت

از آنجا که نیازهای مشتری، فناوری های مرورگر و استانداردهای دستیابی همیشه در حال پیشرفت هستند، هیچ زمان مشخصی برای تعداد دفعات ریدیزاین سایت خود وجود ندارد.

تجزیه و تحلیل مداوم وب سایت فعلی و اهداف تجاری شما به شما کمک میکند فرصت های جدیدی را برای بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) و تجربه کاربر (UX) از طریق ریدیزاین سایت شناسایی کنید.

پروژه بازطراحی سایت چقدر زمان میبرد؟

بسته به دامنه پروژه شما، انجام یک طراحی جدید وب سایت ممکن است ماه ها به طول انجامد. برای هر طراحی دوباره، باید:

  • اهداف تجاری خود را برای باز طراحی سایت مشخص کنید
  • برای رسیدن و نزدیک شدن به هدف کسب و کار خود، داده های کمی و کیفی جمع آوری کنید (با تجزیه و تحلیل وب سایت و داده های رفتار کاربر)
  • وب سایت فعلی خود را زیرنظر داشته باشید تا متوجه شوید چه چیزی به بازدیدکنندگان کمک میکند یا از باعث جلوگیری از برقراری تعامل میشود
  • حتما سعی کنید تست های A / B را روی سایت امتحان کنید
  • برای ارزیابی تغییرات خود، شاخص های اصلی عملکرد (KPI) خود را مشخص کنید
  • اهداف کسب و کار خود را دوباره مرور کنید، دوباره آزمایش کنید و ارزیابی مجدد کنید تا با تغییر رفتار مشتری، شیوه های طراحی، استانداردهای دستیابی و فن آوری های مرورگر هماهنگ باشید

چرا باید وب سایت خود را دوباره طراحی کنید؟

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است وب سایت شما نیاز به باز طراحی داشته باشد. در اینجا سه ​​مورد از اصلی ترین دلایل را برای شما بیان کرده ایم:

دلیل اول: احساس میکنید سایت شما برای بازدیدکنندگان ارزشی ندارد.

دلیل دوم: احساس میکنید کاربران موبایلی با سایت ارتباط برقرار نمیکنند

دلیل سوم: احساس میکنید سایت شما قدیمی به نظر میرسد.

دلیل خوب دیگر، داشتن یک استراتژی جدید یا اهداف تجاری جدید که شامل اهداف کاملاً مشخص برای وب سایت شما باشد. بنابراین اگر شرکت شما در حال حرکت به سمت دیگری است یا محصول کاملاً جدیدی را معرفی میکند، لازم است که در نظر بگیرید که مشاغل شما چه کسانی را هدف قرار خواهد داد و وب سایت شما چگونه به سمت این اهداف حرکت میکند.

دلایل زیادی برای انجام باز طراحی قالب سایت وجود دارد. ممکن است شما یک وب سایت با طراحی منسوخ شده داشته باشید که تجربه کاربری بدی را فراهم میکند. ممکن است مشکلات فنی مداومی وجود داشته باشد که باید برای رفع مشکلات سایت برنامه داشت و یا ویژگی های جدید اضافه شوند یا ویژگی های بی ربط حذف شوند. همچنین ممکن است بخواهید سایت را برای یک مناسبت خاص از نو طراحی کنید. دلایل شما هرچه باشد، باز طراحی سایت میتواند مزایای زیادی داشته باشد.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.