آدرس کوتاه این صفحه: https://darkoobwebdesign.ir/?p=994

طراحی سایت شرکتی جهت ارتقای کیفیت کسب و کار و ارتباط نزدیک تر با مشتریان، از اهمیت بالایی برخوردار است. تمامی سازمان ها و شرکت ها نیاز دارند تا برای فروش بیشتر و برند سازی، کسب و کار خود را ارتقا دهند. اگر شما مدیر یک شرکت هستید، باید یک وب سایت جهت ارائه خدمات و معرفی شرکت یا سازمان خود داشته باشید. توصیه میکنیم که طراحی وب سایت را به یک شرکت طراحی سایت معتبر در این زمینه بسپارید تا یک وبسایت کاملاً حرفه ای و با امکانات متنوع را در اختیار داشته باشید.

دارکوب سال هاست که در زمینه طراحی سایت شرکتی به مشتریان خدمات ارائه میدهد و تاکنون صدها وب سایت شرکتی حرفه ای طراحی کرده است. ساخت وب سایت برای هر شرکتی، دارای مزایای زیادی است که در ادامه به بررسی موارد میپردازیم. همچنین یک وب سایت شرکتی باید امکاناتی را جهت مدیریت و ارائه خدمات در اختیار داشته باشد تا بتواند به نحوه احسن فعالیت به صورت آنلاین داشته باشد. اگر قصد دارید تا با رقبای خود رقابت داشته باشید، برای موفقیت کسب و کار شما لازم است تا وب سایت طراحی کنید. علاوه بر این که در هنگام طراحی سایت شرکتی باید نمای گرافیکی به صورت حرفه ای و اصولی طراحی شود که با طراحی سایت با PHP بسیار سفارشی تر میشود، بلکه باید افزایش بازدیدکنندگان سایت به صورت هدفمند بر اساس سئو و نیازمندی های شما با هدف اصلی انجام شود.

مزایای طراحی سایت شرکتی

طراحی وبسایت شرکتی

وبسایت کمک میکند که از رقبای خود عقب نمانید؛ به همین جهت، باید وب سایتی طراحی کنید که به صورت حرفه ای باشد. دیگر مزیت طراحی سایت شرکتی این است که درآمد کسب و کار را افزایش میدهد. یک وبسایت کاملاً حرفه ای و زیبا، بازدیدکنندگان را به خود جلب میکند و در نتیجه باعث افزایش درآمد کسب و کار میشود. علاوه بر این، طراحی وبسایت به صورت حرفه ای باعث میشود که در نتایج گوگل در صدر رتبه بندی قرار بگیرید و بازدیدکننده های بسیار زیادی را به سمت کسب و کار خود بکشانید.

همچنین از بسیاری از هزینه های تبلیغات شما کاسته میشود. ساخت سایت برای شرکت و سازمان باعث میشود که برند سازی کسب و کارتان به صورت کاملاً قدرتمند انجام شود و همه شما را بشناسند. اگر میخواهید که اعتبار کسب و کار خود را افزایش دهید، نیاز دارید تا کاربران اینترنتی را نیز از خدمات شرکت خود آگاه سازید. یکی دیگر از مزایای طراحی سایت شرکتی این است که در تمام ساعات شبانه روز میتوانید تمام خدمات را به مشتریان ارائه دهید و هیچ محدودیت زمانی از این بابت وجود ندارد که همین امر باعث اعتماد مشتریان و افزایش اعتبار شرکت شما خواهد شد.

برای برتری نسبت به رقبا و صرفه جویی در هزینه ها، نیازمند این هستید که یک وب سایت طراحی کنید و خدمات خود را به مشتریان ارائه دهید. زمانی که شما تمام خدمات و کارهای خود را به صورت اینترنتی انجام دهید، مشتریان راحت تر میتوانند با شما در ارتباط باشند و خریدهای خود را با چند کلیک ساده انجام دهند. وب سایت مناسب به شما کمک خواهد کرد تا با هزینه طراحی سایت بسیار کم، بتوانید کسب و کار خود را با توجه به استراتژی و برنامه ریزی هایی که دارید، به موفقیت برسانید.

امکانات وب سایت شرکتی

معمولاً اکثر وبسایت های شرکتی برای معرفی شرکت میباشد. امکاناتی که پس از ساخت وب سایت شرکتی دریافت میکنید، شامل صفحه درباره ما، پشتیبانی، ارتباط با ما، صفحه مقالات، اخبار، گالری، تصاویر، تماس با ما، صفحه معرفی محصولات، خدمات و پروژه هایی که انجام داده اید است. این ها تنها برخی از صفحاتی است که باید در هنگام طراحی سایت شرکتی وجود داشته باشد و اگر بخواهید امکانات دیگری را به سایت خود اضافه کنید، میتوانید با طراح وب خود در میان بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره، میتوانید با کارشناسان دارکوب در تماس باشید. 22082258-021

برخی از امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت شرکتی:

  • طراحی نمای ظاهری مطابق با فضای کسب و کارتان
  • طراحی صفحه تماس با ما
  • طراحی سایت به صورت واکنشگرا (Responsive)
  • طراحی اختصاصی صفحات
  • گالری تصاویر و راهنمای استفاده از محصولات
  • پشتیبانی مشتریان به صورت آنلاین
  • بخش مربوط به امتیاز به دهی به شرکت
  • و بسیاری از موارد دیگر

اگر میخواهید تا کسب و کار و تجارت آنلاین شما سود آور باشد و درآمد از سایت خود را افزایش دهد، نیازمند این هستید که امکانات حرفه ای را برای وب سایت خود در نظر بگیرد. علاوه بر این، برای ارائه خدمات اینترنتی، یک وب سایت نیازمند این است که خدمات مربوط این ویژگی در سایت طراحی شده باشد تا به صورت آسان مدیریت کاملی بر روی مشتریان داشته باشید.

هدف از طراحی وب سایت شرکتی

ساخت وب سایت شرکتی

هدف اصلی در طراحی سایت شرکتی این است که نمونه کارها را به معرض نمایش بگذاریم و همچنین خدمات یک سازمان و شرکت را به دیگران معرفی کنیم. با توجه به اینکه کاربران زیادی در سطح اینترنت وجود دارند، هر شرکتی نیاز دارد که یک وب سایت اختصاصی برای معرفی کسب و کار خود داشته باشد. شما میتوانید راه ارتباطی خود با مشتریان را از طریق طراحی سایت تقویت کنید. بدین صورت، مشتریان بهتر میتوانند با شما تعامل برقرار کنند و اعتماد بیشتری نزد آن ها میتوانید پیدا کنید.

اگر وب سایت داشته باشید، میتوانید تبلیغات بنری در سایت های بزرگ انجام دهید تا مخاطبان زیادی را با کسب و کار خود آشنا کنید که همین امر موجب افزایش درآمد شرکت شما میشود. همچنین زمانی که سایت طراحی میشود، امکان خرید اینترنتی به صورت آسان و سریع برای کاربران فراهم میشود. سعی کنید تا به دنبال سایت های آماده نباشید و حتماً طراحی سایت اختصاصی انجام دهید. طراحی کردن اختصاصی باعث میشود که فعالیت بهتر و قوی تری در حوزه کسب و کار خود داشته باشید و بتوانید با رقبای سرسخت خود رقابت کنید.

برای طراحی سایت های شرکتی چه هاستی مناسب است؟

در ابتدای راه که طراحی سایت با وردپرس انجام میدهید، بازدید کننده برای وبسایت ندارید و نیاز ندارید تا یک هاست گران قیمت را برای وب سایت شرکتی خود تهیه کنید. هاستی میتوانید انتخاب کنید که فضای دیسک کمتری داشته باشد و پهنای باند محدودی داشته باشد که باعث میشود هزینه شما برای خرید هاست پایین بیاید. معمولاً سایت های شرکتی دارای بازدید معمولی و بسیار کم هستند که نیاز نیست تا هاست گران قیمت برای این نوع سایت ها خریداری شود.

شما باید هاست خود را از یک شرکت میزبانی وب معتبر در ایران خریداری کنید که دارای دیتاسنتر اختصاصی باشد. معمولاً شرکت های معتبر زیادی در این زمینه وجود دارند که میتوانید برای خرید به این شرکت ها مراجعه کنید. علاوه بر این، باید خدمات مناسب و پشتیبانی فنی را به صورت 24 ساعته ارائه دهند تا در صورت بروز مشکل، آن را رفع کنید. پیش نیاز هر سایت شرکتی، این است که یک هاست و دامنه داشته باشد و اینکه چگونه یک هاست مناسب انتخاب کنیم را در یکی دیگر از مقالات دارکوب به صورت مفصل صحبت کرده ایم تا بتوانید یک هاست مناسب برای سایت شرکت خود انتخاب کنید.

سئو سایت شرکتی

سئو سایت شرکتی

وب سایت های شرکتی برای افزایش رتبه سایت و اینکه بازدیدکنندگان وب سایت خود را بالا ببرند، باید وب سایت خود را سئو کنند و سرعت سایت را بالا ببرند. برای اینکه یک شرکت تجاری به صورت ارگانیک در نتایج گوگل رتبه خوبی کسب کند، باید بسیاری از ابزارها و راهکارهایی که برای سئو است را برای وب سایت خود پیاده سازی کنند. انتخاب یک متخصص سئو خوب، باعث میشود تا آن کسب و کار به هدف اصلی خود نزدیک تر شود و راحت تر بتواند درآمد کسب و کار خود را افزایش دهد.

سئو (Search Engine Optimization) دارای مزیت های زیادی برای شرکت است؛ برای مثال میتوانید با سئو، رتبه سایت را در موتورهای جستجو بهبود ببخشید. زمانی که حجم زیادی از بازدیدکنندگان به سمت سایت شما می آیند، باعث میشود تا درآمد کسب و کار شما از این طریق بهبود پیدا کند. اگر میخواهید وب سایت شرکتی شما در رتبه بندی موتورهای جستجو، بالاتر از رقبای خودتان قرار بگیرد، نیازمند این هستید که یک شرکت سئو برای بهینه سازی وب سایت انتخاب کنید. سعی کنید شرکت هایی را انتخاب کنید که دارای رزومه بسیار قوی باشند و بتوانند بهینه سازی وب سایت شما را با راهکارهای حرفه ای انجام دهند.

همانطور که متوجه شدید، طراحی سایت شرکتی برای هر کسب و کاری، نیاز ضروری است و برای رسیدن به درآمد بالا و برندسازی، نیاز دارید تا یک وبسایت کاملاً حرفه ای با امکانات متنوع طراحی کنید تا بتوانید مدیریت بهتری بر روی مشتریان خود داشته باشید. اما، تنها چند قدم تا شروع موفقیت خود فاصله دارید و نیاز دارید تا یک وب سایت حرفه ای داشته باشید و همین جهت، دارکوب آماده طراحی سایت شرکتی شما بصورت کاملاً اختصاصی است. اگر قصد دارید تا تغییر و تحول اساسی در رونق کسب و کار خودتان بدهید و تغییرات چشمگیری داشته باشید، توصیه میکنیم که یک سایت کاملاً حرفه ای طراحی کنید.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.