آدرس کوتاه این صفحه: https://darkoobwebdesign.ir/?p=122

خط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید. دارکوب در عملیات طراحی وب سایت، قالب های سایت را از پایه پیاده سازی می نماید و از قالب آماده وب سایت استفاده نمی نماید. دارکوب یکی از معتبرترین شرکت های ارائه کننده خدمات طراحی وب سایت و سئو در کشور می باشد. دارکوب یک شرکت طراحی سایت حرفه ای می باشد که دغدغه ای فراتر از کسب درآمد فراوان دارد و آن داشتن اعتبار و نامی نیک در بین مشتریان خود می باشد.
آغاز فعالیت تیم دارکوب از سال 1381 بوده است و در این سال ها در حدود 4000 وب سایت طراحی و برنامه نویسی نموده است. دارکوب وب سایت ها را بر اساس زبان PHP و به صورت داینامیک برنامه نویسی می نماید و با توجه به امکانات مورد نیاز، وب سایت را از پایه توسط PHP و یا با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا نظیر وردپرس، جوملا، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستا شاپ و همچنین فرم ورک ها مانند لاراول پیاده سازی می نماید. البته از قالب آماده وب سایت استفاده نمی نماید و قالب ها را توسط تیم خود، از پایه اجرا می نماید. ارائه خدمات با کیفیت و ارزان در کمترین زمان ممکن خط و مشی اصلی این مجموعه می باشد. یکی دیگر از خدمات دارکوب سئو و بهینه سازی وب سایت می باشد که این مجموعه یکی از شرکت های معتبر در این زمینه می باشد. در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت از دارکوب نمونه کار نخواهید، زیرا دارکوب هم اکنون برای کلیه عبارات کلیدی مربوط به طراحی وب سایت که جزو سخت ترین عبارات در عملیات بهینه سازی وب سایت می باشد، وب سایت صفحه اول گوگل دارد. دارکوب واحد بازاریابی خود را به صورت کامل حذف نموده است و سیاست جذب مشتری خود را بر اساس رضایت مندی مشتریان خود بنانهاده است و تمرکز اصلی خود را بر روی کیفیت وب سایت های طراحی شده و همچنین بازدهی بالای عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت قرار داده است. از جنبه سرعت عمل نیز حداکثر 24 ساعت پس از عقد قرار داد با دارکوب تیم مجری به کارفرما معرفی خواهد گردید و گزارش روند رشد پروژه به کارفرما داده خواهد شد. همچنین این مجموعه دارای تیم کنترل کیفیت می باشد که پس از تایید پروژه توسط کارفرما، وب سایت ها را از نظر کیفیت اجرا، سازگاری با مرورگرها و ابزارهای مختلف موبایلی، ایمنی، بهینه سازی برای موتورهای جستجو و کد نویسی کنترل می نماید. در مورد پروژه های سئو و بهینه سازی سایت نیز گزارش کار تیم بک لینک ساز و سئوکار دارکوب هر هفته توسط مدیر ارشد بررسی می گردد تا خطا و ایرادی در عملیات وجود نداشته باشد. از بابت عدم اجبار به وابسته بودن کارفرمایان به این مجموعه، در انتهای پروژه سورس تحویل کارفرما می گردد و مشتریان دارکوب می توانند در صورت تمایل توسعه و نگهداری وب را به مجموعه ای غیر از دارکوب واگذار نمایند.
دارکوب از سال 1381 فعالیت خود را در زمینه طراحی وب، سئو و بهینه سازی سایت آغاز نمود و زمینه اصلی این شرکت برنامه نویسی php و بازاریابی اینترنتی می باشد. اکثر سایت های طراحی شده دارکوب بر پایه جوملا و وردپرس می باشند. البته دارکوب به دلیل مشکلات قالب های آماده نظیر ایمنی ضعیف، سرعت پایین و عدم قابلیت توسعه به هیچ وجه از این نوع قالب ها استفاده نمی نماید و قالب های وب سایت از پایه توسط تیم دارکوب توسط HTML و CSS پیاده سازی می گردد. حتی در صورتی که از سیستم های مدیریت محتوا نظیر وردپرس، جوملا و … برای راه اندازی وب سایت استفاده نماید، قالب ها را از پایه اجرا می نماید تا بتواند ایمنی و کارکرد وب سایت را تضمین نماید و در صورت نیاز کارفرما در آینده، قابلیت های وب سایت را توسعه دهد. در عملیات بالا آوردن وب سایت در موتورهای جستجو نظیر گوگل نیز این مجموعه این عملیات را از روش های کلاه سفید و مطمئن انجام می دهد تا وب سایت دچار جریمه های موتور جستجو نشود و از این طریق بازاریابی دیجیتال شرکت ها را تضمین می نماید. با توجه به سرعت توسعه و پیشرفت بالای رشته های مربوط به فناوری اطلاعات، لازم است افراد و شرکت های فعال در این زمینه پیوسته دانش خود را به روز نگاه دارند تا بتوانند خدمات خود را با توجه به دانش روز ارائه نمایند.