آدرس کوتاه این صفحه: https://darkoobwebdesign.ir/?p=144

یکی از اصول مهم و اساسی در دیجیتال مارکتینگ، طراحی وب سایت می باشد. طراحی سایت برای کسب و کار ها می تواند باعث ارتقا و توسعه آنها شود. در سال های اخیر که استفاده از اینترنت بین مردم رواج پیدا کرده است، بسیاری از کسب و کار ها توانسته اند مشتریان آنلاین فراوانی به دست بیاورند.
برای پرداختن به اهمیت طراحی وب سایت از شما دعوت می کنیم این مقاله را تا انتها دنبال کنید. در ادامه به بررسی موضوعات زیر خواهیم پرداخت:

  1. طراحی سایت چیست
  2. شرکت طراحی سایت
  3. طراحی سایت در تهران
  4. آموزش طراحی سایت
  5. طراحی سایت شرکتی
  6. طراحی سایت فروشگاهی
  7. قیمت طراحی سایت

طراحی سایت چیست؟

طراحی وب سایت عبارت است از: جمع آوری ایده ها و پیاده سازی آنها بر اساس اصولی خاص برای هدف خاص، که در نهایت یک احساس کلی را ایجاد کند. طراحی سایت مجموعه فرآیندی است که منجر به ایجاد محتوا در صفحات وب می شود. این فرآیند ها شامل ساختار، طرح بندی ایجاد رنگ ها، فونت ها، گرافیک و استفاده از تصاویر است و در نهایت خروجی توسط کاربران از طریق اینترنت قابل رویت و دسترسی می باشد.
طراحی وب دارای مولفه های بی شماری است که برای ایجاد تجربه نهایی یک وب سایت با هم کار می کنند ، از جمله طراحی گرافیک ، طراحی تجربه کاربر ، طراحی رابط کاربری ، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و ایجاد محتوا. این عناصر نحوه نمایش و عملکرد یک وب سایت را در دستگاه های مختلف تعیین می کنند.

عناصر طراحی سایت

طراحی وب سایت با استفاده از عناصر بصری مختلفی کلید می خورد، که این عناصر عبارتند از:

  • طرح بندی Layout: این عنصر همان چیدمان گرافیک، تبلیغات و متن است. وب سایتی خوب طراحی شده است که بازدیدکننده با یک نگاه اطلاعاتی که به دنبال آن است را پیدا کند. این نکته مهم نشان دهنده تعادل، سازگاری و یکپارچگی طرح بندی است.
  • رنگ: انتخاب رنگ ها تا حدودی بستگی به هدف از ایجاد سایت دارد. با استفاده از رنگبندی مناسب می توان پیام های مختلفی را به کاربران انتقال داد. رنگ بندی باید با موضوع و حوزه کسب و کار هماهنگ باشد. همچنین در انتخاب رنگ ها باید سلیقه گروه خاص مشتریان را در نظر گرفت.
  • گرافیک Graphics: گرافیک ها می توانند شامل نماد ها و آیکون ها ، تصاویر ، کلیپ ها و ویدئو باشند که همگی باعث بهبود طراحی وب می شوند. برای کاربرپسندی User-Friendly ، این موارد باید به طور مناسب در صفحه قرار بگیرند، همچنین با رنگ و محتوای صفحه وب هماهنگ باشند. علاوه بر این باید حجم آن ها مناسب باشد تا هنگام بارگیری سرعت صفحات کند نشود.
  • فونت Font: استفاده از فونت های مختلف می تواند تاثیر طراحی وب سایت را افزایش دهد. بیشتر مرورگرهای وب فقط می توانند تعداد مشخصی از فونت ها را بخوانند ، که به عنوان “فونت های ایمن وب web-safe fonts” شناخته می شوند. طراح باید از این گروه از فونت ها استفاده کند.
  • محتوا: محتوا و طراحی می توانند با هم کار کنند تا پیام سایت را از طریق تصاویر و متن انتقال دهند. متن نوشته شده باید همیشه مرتبط و مفید باشد، به طوری که خواننده را گیج نکند و آنچه را که می خواهد از طریق متن به دست بیاورد. محتوا باید برای موتورهای جستجو بهینه شود و از طول مناسبی برخوردار باشد و همچنین در تولید آن از کلمات کلیدی مرتبط استفاده شود.

طراحی وب با توسعه وب (که همان کدگذاری واقعی است که باعث عملکرد وب سایت می شود) متفاوت است. هنگام ساختن وب سایت ، هم به طراحی وب و هم به توسعه وب نیاز داریم. اگرچه اغلب طراحان وب، توسعه دهنده وب و UX هم هستند. با این حال این دو از هم مجزا است.
طراحان وب Web designers ایده های شما را می گیرند و آنها را به ماکتی تبدیل می کنند که نشان می دهد وب سایت آینده شما چگونه خواهد بود. طراحان وب قسمت خلاقانه طراحی وب سایت را مدیریت می کنند.

توسعه دهندگان وب Web developers که بعضاً مهندس یا رمزگذار coders نیز نامیده می شوند، ماکتی که طراح وب شما ساخته است را می گیرند و آن را به زبان برنامه نویسی ترجمه می کنند تا در وب نمایش داده شود. آنها وب سایت ها را کاربردی می کنند ، که اغلب به معنای ابزارک های کدگذاری سفارشی و ابزارهای دیگر است.

یک توسعه دهنده تجربه کاربر user experience developer، که به عنوان توسعه دهنده UX شناخته می شود، شخصی است که وب سایت شما را کاربرپسند user-friendly می کند. آنها با مهارت های فنی و همچنین مهارت های طراحی اشنایی دارند و آنها را در ایجاد وب سایت هایی که بازدیدکنندگان را جذب می کند، استفاده می کنند.

شرکت طراحی سایت

طراحی وب سایت برای کسب و کار ها بسیار اهمیت دارد. اگر صاحب کسب و کاری هستید و در دنیای اینترنت حضور ندارید، نام تجاری شما به زودی فراموش خواهد شد. دنیای امروز دنیای دیجیتال است. مردم برای رفع نیاز های خود ابتدا در اینترنت به دنبال آن هستند. حتی اگر نام تجاری شما را بشناسند، در مواقع نیاز آن را در گوگل جستجو می کنند و اگر آن را نیافتند مطمئنا به سراغ رقبای شما می روند.
خوشبختانه در سال های اخیر شرکت های بسیاری در این حوزه آغاز به کار کرده اند. شرکت هایی که موضوع فعالیت آنها طراحی وب سایت و خدمات مرتبط با آن است.
در اینجا می توان به شرکت طراحی وب سایت دارکوب اشاره نمود، شرکتی موفق در حوزه ارائه خدمات طراحی سایت که حدود دو دهه فعالیت درخشان دارد. خدمات شرکت طراحی سایت دارکوب عبارتند از:

  • طراحی وب سایت و پورتال
  • ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ
  • سئو و بهینه سازی وب سایت
  • آموزش طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت
  • طراحی استارت آپ
  • ثبت دامنه و هاستینگ

یک شرکت طراحی وب کلیه فرآیند های ایجاد یک وب سایت حرفه ای و کارکرد آسان آن را انجام می دهد.
اگر تصمیم به راه اندازی وب سایت برای کسب و کار خود را دارید، باید انتخاب کنید که این کار را یک شرکت طراحی وب سایت انجام دهد یا یک شخص؟ پیشنهاد ما به شما نه به عنوان یک شرکت طراحی سایت بلکه به عنوان یک مشاور کسب و کار، انتخاب یک شرکت معتبر و با سابقه درخشان برای این کار است. شاید فکر کنید، طراحی سایت کار پیچیده ای نیست و یک شخص به تنهایی قادر به طراحی سایت است، بر خلاف باور شما، ایجاد یک وب سایت از فرایند های مختلفی تشکیل شده است و نیازمند کار گروهی می باشد. همچنین نگهداری و مدیریت وب سایت ها نیازمند پشتیبانی است. این کار فقط توسط شرکت طراحی سایت امکان پذیر می باشد.

یک شرکت طراحی وب به چهار بخش جداگانه تقسیم شده است:

  • بخش طراحی: گرافیک و طرح بندی سایت ها را کنترل می کند
  • بخش توسعه: مسئول برنامه نویسی سایت
  • بخش بازاریابی: محتوای سایت ها را ایجاد کرده و همچنین اهداف تجاری را تجزیه، تحلیل و نگهداری می کند.
  • بخش هاستینگ: که میزبانی وب را مدیریت می کند.
  • بخش پشتیبانی: بررسی و رفع مشکلات احتمالی و پاسخ به سوالات مشتری درخصوص  مدیریت وب سایت

به نظر شما آیا یک شخص می تواند تمامی این کار ها را به تنهایی انجام دهد؟ مطمئنا پاسخ خیر است. با آنکه طراحی سایت توسط افراد از قیمت کمتری برخوردار است اما به هیچ عنوان کیفیت سایت تضمین نمی شود.

طراحی سایت در تهران

شرکت های مختلفی در سراسر ایران در حوزه طراحی وب سایت، خدمات ارائه می دهند. شرکت طراحی سایت دارکوب از معدود شرکت های طراحی سایت در تهران است که نه تنها در سراسر کشور بلکه به مشتریان خود در خارج از کشور نیز خدمات طراحی سایت ارائه می دهد. از انواع وب سایت های طراحی شده در شرکت طراحی سایت دارکوب می توان به موارد زیر اشاره نمود:

طرح کلی ایجاد وب سایت به شرح زیر است:

  1. مشاوره (اولیه): ملاقات با مشتری برای اطلاع از درخواست او و ارائه پیشنهادات اولیه
  2. مشاوره (طراحی): ارائه مشاوره در خصوص وب سایت مناسب کسب و کار مشتری
  3. برآورد هزینه وب سایت و همچنین مدت زمان انجام پروژه
  4. توضیحات: نهایی کردن طرح، بازه زمانی و هزینه و امضای قرارداد
  5. توسعه: ایجاد سایت و حساب های ایمیل، خرید نام دامنه و خرید میزبانی وب
  6. راه اندازی: راه اندازی وب سایت و تحویل آن
  7. آموزش: آموزش کامل مدیریت وب سایت به مشتری
  8. پشتیبانی: تا یک سال بعد از تحویل پروژه، در صورت بروز برخی مشکلات یا سوالات احتمالی تیم پشتیبانی آماده پاسخ گویی هستند.

شرکت های مختلف طراحی وب در ساخت نوع خاصی از وب سایت تخصص دارند، برخی ممکن است فقط بر روی پروژه های بزرگ تمرکز کنند، در حالی که شرکت های دیگر فقط به طراحی وب سایت های معمولی و کوچک می پردازند. تفاوت دیگر در میان شرکت های طراحی سایت این است که برخی از زبان هایی مانند ASP و JavaScript نیز استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر به استفاده دقیق از HTML پایبند هستند. گزینه دیگری که برخی شرکت ها استفاده می کنند سیستم های مدیریت محتوا مانند دروپال و جوملا و وردپرس است. هنگام انتخاب شرکت طراحی وب سایت باید این موضوعات را در نظر داشته باشید. البته لازم به ذکر است شرکت طراحی وب سایت دارکوب تمامی خدمات ذکر شده طراحی سایت در بالا را ارائه می دهد. همچنین در انتخاب شرکت باید به سابقه کار و نمونه کار ها نیز دقت شود.
برخی از وظایفی که شرکت طراحی وب دارکوب بر عهده می گیرد عبارتند از:

  • تعیین نیازها و اهداف مشتری و برآورد هزینه ایجاد وب سایت
  • مذاکره در مورد قرارداد بین شرکت و مشتری
  • ایجاد گرافیک و همچنین طراحی؛ طرح های رنگی ، طرح بندی و فونت ها
  • ایجاد پایگاه داده سایت ها و اطمینان از عملکرد صحیح سایت
  • میزبانی سایت و پشتیبانی در صورت بروز هرگونه مشکل
  •  ثبت دامنه سایت ها
  • بهینه سازی رتبه بندی وب سایت ها با موتورهای جستجو
  • طراحی مجدد سایت برای مشتریان قبلی و همچنین مشتریان جدید

برای اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با مشاوران آنلاین ما در شرکت طراحی وب سایت دارکوب تماس حاصل نمایید و یا می توانید به سایر پایگاه های اطلاع رسانی شرکت مراجعه کنید.

آموزش طراحی سایت

با آنکه راه ها مختلفی برای طراحی وب سایت وجود دارد،‌ برخی از افراد ترجیح می دهند این کار را خودشان انجام دهند. به همین دلیل به فراگیری آموزش طراحی وب سایت می پردازند. طراحی وب سایت کار آسانی نیست و آموزش آن از طریق اینترنت و فیلم های آموزشی موجود کمی سخت است. به شما پیشنهاد می کنیم برای این کار به یک آموزشگاه معتبر مراجعه نمایید.

آموزشگاه طراحی وب سایت و سئو دارکوب مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور را دارا می باشد. آموزش دوره ها در این آموزشگاه  توسط تیم طراحی و برنامه نویسی سایت و سئو شرکت دارکوب برگزار می گردد. همانطور که می دانید این شرکت فعالیت خود را از سال 1381 آغاز نموده است و جزء معتبرترین شرکت های طراحی وب سایت در ایران و تهران می باشد.

بنابراین اگر تصمیم دارید یک طراح وب شوید، باید اصول اولیه را یاد بگیرید تا بتوانید طراحی های خود را به وب سایت های کاربردی تبدیل کنید.
اینترنت مملو از کلاسها و منابع فراوانی است که به شما کمک می کند تا به عنوان یک طراح وب عمل کنید اما آنها کافی نیستند. اگر بخواهید اصول اولیه را بیاموزید و یا اولین وب سایت سفارشی خود را بسازید، آموزشگاه دارکوب شما را در رسیدن به هدفتان یاری می کند. آموزش در این آموزشگاه هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی می باشد. پس اگر به آموزشگاه دارکوب دسترسی ندارید می توانید به صورت غیر حضوری آموزش طراحی سایت ببینید.

طراحی و توسعه وب نیازی با آنکه دشوار می باشد، اما آموزشگاه طراح سایت دارکوب یادگیری آن را تا حد ممکن آسان کرده است. آموزش طراحی وب توسط تیم طراحی سایت دارکوب، این امکان را به شما می دهد تا با سرعت خوبی در یادگیری طراحی بصری پیش بروید. شما می توانید مفاهیم کلیدی و همچنین چگونگی ترکیب عناصر مانند تایپوگرافی، طراحی صفحه و طراحی رابط کاربر UI را بیاموزید.

همراه با آموزش مهارت های اساسی طراحی وب، شما با SEO و چگونگی عملکرد جستجوی ارگانیک و پولی ، راه اندازی Google Analytics و بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو آشنا خواهید شد.

و در نهایت اگر عملکرد مناسبی داشته باشید می توانید در شرکت طراحی سایت دارکوب استخدام شوید.

طراحی سایت شرکتی

حتی اگر کسب و کار کوچکی دارید، باید برای آن یک وب سایت ایجاد نمایید. این سایت، پایگاه اینترنتی شما برای دسترسی آنلاین مشتریان است. ایجاد این وب سایت برای آگاهی دادن به مخاطبان، توضیح کسب و کار، شناخت برند و افزایش فروش است.

برای ساخت یک وب سایت تجاری ، ابتدا باید نام دامنه و میزبانی وب امن را انتخاب کنید. نام دامنه باید نام تجاری شما باشد. برای انتخاب میزبانی وب نیز انتخاب را بر عهده طراح سایت  بگذارید.

سپس برای افزایش بازدید، وب سایت خود را بهینه سازی کنید تا رتبه مناسبی در موتور های جستجو بدست بیاورید.

وب سایت شرکتی خود را برای دستگاه های تلفن همراه به روز نگه دارید. همچنین اطمینان حاصل کنید که سرعت سایت شما برای سئو کافی است.

دیگر نمی توان بدون وب سایت ها کسب و کاری را ارتقا داد. مردم  برای انجام هر کاری از تحقیقات محصول گرفته تا مکان و ساعات کاری کسب و کار ها به اینترنت مراجعه می کنند. حتی فقط یک وب سایت ساده و خوب طراحی شده می تواند در زمینه فعالیت شما به بازدهی و ارتقا کسب و کار یاری کند. اگر محصولی برای فروش دارید ، سایت شما می تواند بازاری جدید باشد. و به راحتی تجارت شما را گسترش دهد.

برای ایجاد یک وب سایت شرکتی و تجاری توجه به نکات زیر مهم است:

1. هدف اصلی وب سایت خود را تعیین کنید. سایت های شرکتی معمولا با هدف معرفی کسب و کار و ارتباط با دیگر شرکت ها ایجاد می شوند. همچنین می توان در این سایت خدمات و محصولات خود را معرفی کنید. یک وب سایت تجاری معمولاً به عنوان فضایی برای ارائه اطلاعات عمومی در مورد شرکت ها یا بستری مستقیم برای تجارت الکترونیکی عمل می کند.

2. نام دامنه خود را تعیین کنید. نام دامنه یکی از مهمترین اجزاء وب سایت است. این نشانی اینترنتی است که شما با مشتریان فعلی و بالقوه خود به اشتراک گذاشته و در شبکه های اجتماعی تبلیغ می کنید. بنابراین ، باید به راحتی به خاطر سپرده و تایپ شود. سعی کنید آن را کوتاه انتخاب نمایید و در صورت امکان ، از کلمات اختصاری و اعداد استفاده نکنید تا از سردرگمی مشتری جلوگیری شود.

3. یک میزبان وب انتخاب کنید. هر وب سایت به یک میزبان نیاز دارد، سروری که تمام داده های سایت در آن ذخیره شده است تا مردم بتوانند همیشه به آن دسترسی داشته باشند. میزبانی وب شخصی هزینه زیادی برای تجارت کوچک شما دارد ، بنابراین باید یک میزبان خارجی انتخاب کنید.

4. صفحات خود را بسازید. یک وب سایت خوب چیزی فراتر از یک صفحه اصلی ثابت است. ما در اینجا به چند صفحه اختصاصی نیاز داریم، مانند کاتالوگ دقیق محصولات یا خدمات، یک بخش وبلاگ برای بروزسانی های شرکت. در صفحه بندی ها باید دقت کنیم که در هر صفحه به اهداف شرکت می رسیم. هر صفحه باید هدف مشخصی داشته باشد و شامل یک CTA: Call To Action باشد. مانند: بیشتر بدانید، ثبت نام کنید، با ما تماسبگیرید، این را بخرید و …

5. سیستم پرداخت خود را تنظیم کنید (در صورت وجود). معمولا وب سایت های شرکتی سیستم پرداخت ندارند. اما در صورت لزوم می توان از درگاه بانک های مختلف استفاده نمود.

6. وب سایت خود را آزمایش و منتشر کنید. قبل از بارگذاری وب سایت در اینترنت و نمایش به کاربران ، مطمئن شوید که در همه مرورگرهای اصلی مانند Internet Explorer ، Microsoft Edge ، Firefox ، Safari و Chrome کار می کند. برای اطمینان از نمایش تصاویر ، صحت پیوندها و صاف بودن قالب ، از طریق هر صفحه و ویژگی هر مرورگر به صورت رندوم کلیک کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما در دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های هوشمند و رایانه های قابل حمل به درستی نمایش داده می شود. از این مرحله نباید غافل شد ، زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو به نمایه سازی برای اولین بار در تلفن همراه اهمیت می دهند.

7. وب سایت خود را از طریق شبکه های اجتماعی به بازار عرضه کنید. شبکه های اجتماعی بهترین رسانه برای اطلاع رسانی ها هستند. شما می توانید اخباری که در وب سایت منتشر می کنید را در شبکه های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارید.

8- در بهینه سازی موتور جستجو (SEO) سرمایه گذاری کنید. ساختن کلمات کلیدی مرتبط در محتوای خود از همان مراحل ابتدایی راه اندازی وب سایت و داشتن تمرکز زیاد بر روی سئو از زمان راه اندازی وب سایت ، به شما کمک می کند تا در اوایل فعالیت در اینترنت ترافیک نسبی ایجاد به دست بیاورید. برای این کار لازم است؛ کلمات کلیدی مناسب انتخاب کنید، مطالب جدید انتشار دهید، پیوندهای داخلی و خارجی ایجاد کنید، تصاویر و فایل های چند رسانه ای را بهینه کنید، سرعت سایت را به حداکثر برسانید و …

شما صاحبان کسب و کار می توانید با یک مشاوره مناسب در خصوص طراحی وب سایت شرکتی، به تدریج و به صورت دائمی فعالیت خود را ارتقا و توسعه دهید. برای این کار کافیست با مشاوران ما در شرکت طراحی وب سایت دارکوب تماس حاصل نمایید.

راه اندازی یک وب سایت برای مشاغل یک سرمایه گذاری کم هزینه است که به شما کمک می کند هم از طریق تکنیک های سنتی بازاریابی اعتبار ایجاد کنید و هم از طریق دیجیتال مارکتینگ مشتری بیشتری پیدا کنید. اگر وب سایت خود را با محتوای تازه به روز نگاه دارید و به سرعت به مشکلات فنی رسیدگی کنید، هرگز نگران جذب مشتریان فعلی و آینده خود نخواهید بود.

طراحی سایت فروشگاهی

در سال های اخیر خرید غیر حضوری طرفداران بسیاری به دست آورده است. مردم ترجیح می دهند از طریق اینترنت و با چند کلیک نیاز های خود را به دست بیاورند و از رفتن به خیابان و خرید حضوری صرف نظر می کنند.

شما می توانید با صرف هزینه کم کسب و کار خود را گسترش دهید، بدون آنکه در سطح شهر مکانی را تهیه کنید. وب سایت ها بهترین نمایندگی برای مشاغل هستند. ساخت یک فروشگاه آنلاین بهترین راه برای درآمد اضافی است.

سازنده وب سایت فروشگاهی خود را پیدا کنید. روش های مختلفی برای طراحی سایت فروشگاهی وجود دارد. با مشاوره در این خصوص بهترین روش را انتخاب کنید.

برنامه ریزی کنید. برای آنکه بتوانید به درستی وب سایت خود را ایجاد و مدیریت کنید، نیاز به یک برنامه دارید. تعداد محصولات، عکاسی از محصولات، شیوه پرداخت، روش های ثبت نام، روش های ارسال کالا، نحوه معرفی محصولات و … مواردی هستند که در این برنامه ریزی باید مشخص شوند.

یک نام دامنه برای فروشگاه خود انتخاب کنید. نام دامنه باید کوتاه آسان و مرتبط با کسب و کار باشد.

Template سایت فروشگاهی را انتخاب کرده و آن را سفارشی کنید به موارد زیر باید توجه نمایید:

  • اندازه متن و فونت
  • طرح رنگ
  • تصاویر
  • موقعیت یابی محصولات
  • امکانات سایت
  • محل قرار گیری Social Media

محصولات خود را اضافه کنید. برای هر محصول درج ویژگی های زیر لازم است:

  • نام
  • قیمت
  • دسته بندی
  • درج مشخصات فیزیکی بسته به نوع محصول شامل وزن، ابعاد، سایز، رنگبندی و …
  • پرونده (برای محصولات قابل بارگیری مانند کتابهای الکترونیکی).

همچنین برای هر محصول تصویر مناسب انتخاب کنید. در تهیه تصاویر به نکات زیر دقت کنید:

  • از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید. هرگز تصاویر تار یا خیلی کوچک را انتخاب نکنید
  • اطمینان حاصل کنید که هر تصویر یک اندازه است. از ابزاری مانند فتوشاپ برای تغییر اندازه تصاویر خود در همان ابعاد استفاده کنید.
  • عکس ها را خودتان بگیرید. از تصاویر موجود در اینترنت استفاده نکنید این کار باعث سلب اعتماد مشتری می شود.
  • یک گزینه 360 درجه بگذارید. مطمئن شوید مشتریان می توانند محصولات شما را از همه ابعاد مشاهده کنند
  • تصاویر متنوع محصول را اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که خریداران می توانند محصول را در طیف وسیعی از رنگ مشاهده کنند.
  • گزینه بزرگنمایی اضافه کنید.  به مشتریان خود این فرصت را بدهید تا جزئیات محصول شما را مشاهده کنند.

روش های پرداخت را تنظیم کنید.
تنظیمات مربوط به حمل و نقل و ارسال کالا را انجام دهید.
فروشگاه آنلاین خود را ابتدا آزمایش کنید و سپس منتشر نمایید.
سایت های فروشگاهی قابلیت های مختلفی دارند. شاید انتخاب همه آنها برای یک فروشگاه کوچک مناسب نباشد. قبل از هر گونه تصمیم گیری در این زمینه بهتر است با مشاوران ما در  شرکت طراحی وب سایت دارکوب مشاوره داشته باشید.

قیمت طراحی سایت

برای صاحبان مشاغل، قیمت طراحی سایت بسیار مهم است. بسیاری از آنها در ابتدای کار هستند و بودجه کافی برای ایجاد یک وب سایت را ندارند. اما همانطور که در بالا گفته شد، طراحی یکی سایت سرمایه گذاری است. وب سایتی که طراحی می کنید اکر به درستی مدیریت شود و همچنین برای موتور های جستجو بهینه شود به سرعت به یک منبع درآمد تبدیل می گردد. لازم به ذکر است بعد از طراحی وب سایت برای موفقیت باید از روش های مختلف دیجیتال مارکتینگ استفاده نمود.

وب سایت ها بسته به نوع و روش طراحی با قیمت های مختلفی طراحی می شوند. هیچ گاه نمی توان گفت سایتی که ارزان طراحی شده، بی کیفیت است یا وب سایتی که با هزینه های زیادی ایجاد شده است، بسیار با کیفیت و حرفه ای می باشد. قیمت دقیقی برای آن نمی توان در نظر گرفت زیرا علاوه بر طراحی سایت عواملی مانند هزینه هاست، ثبت دامنه و … دخیل هستند.

شما عزیزان می توانید برای طراحی سایت ارزان با مشاوران ما در شرکت طراحی سایت دارکوب در تماس باشید. علاوه بر این کارشناسان ما بسته به نیاز های شما یک برآورد هزینه کلی به صورت رایگان انجام می دهند.