آدرس کوتاه این صفحه: https://darkoobwebdesign.ir/?p=668

ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس دارای مزیت های فراوانی است.وردپرس از محبوب ترین سیستم ها برای راه اندازی فروشگاه آنلاین است. در این مقاله مرحله به مرحله، طراحی سایت با وردپرس را خدمت شما با تمام جزئیات بیان میکنیم تا بتوانید یک فروشگاه اینترنتی برای کسب و کار اینترنتی خود راه اندازی کنید.

در این قسمت از آموزش یاد میگیرید چگونه توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس، یک فروشگاه برای خود بسازید. وردپرس به محبوب ترین سیستم برای طراحی وب سایت تبدیل شده است و بسیاری از امکانات را به صورت رایگان برای ساخت سایت در اختیار کاربران قرار داده است. قالب های وردپرس به خصوص قالب فروشگاهی وردپرس آنقدر زیاد شده است که به راحتی میتوانید با توجه به سلیقه خود بهترین گزینه را برای فروشگاه اینترنتی انتخاب کنید.

همچنین میتوانید با توجه به افزونه های رایگانی که در اختیار شما قرار گرفته است، قابلیت های ویژه ای را بر روی فروشگاه خود اعمال کنید. طراحی وبسایت فروشگاهی با وردپرس بسیار آسان است و با گذشتن و عبور کردن از چند مرحله میتوانید به راحتی برای محصولات و خدمات خود فروشگاه ایجاد کنید. اکنون به سراغ آموزش طراحی وب سایت فروشگاهی از طریق وردپرس میرویم تا با مراحل کار آشنا شوید.

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس

ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس

این که در ابتدای راه شما بدانید که چگونه از طریق وردپرس، فروشگاهی راه اندازی کنید به شما کمک میکند تا ادامه راه را با موفقیت پشت سر بگذارید و یک فروشگاه حرفه ای بسازید. در این قسمت آموزش طراحی وب سایت با وردپرس یاد میگیرید که چگونه با انجام تنها ۱۰ مرحله یک فروشگاه حرفه ای برای محصولات و خدمات خود راه اندازی کنید و به درآمد بالا از این طریق برسید.

اگر هم قصد راه اندازی فروشگاه دارید ولی حوصله این را ندارید که خودتان مراحل ساخت را انجام دهید، میتوانید با شرکت هایی که خدمات طراحی سایت ارائه میدهند تماس حاصل فرمایید و با هماهنگی در این زمینه با پرداخت هزینه ناچیز درخواست طراحی سایت فروشگاهی را بدهید.

ساخت وب سایت بسیار راحت است و به همین دلیل بر آن شدیم تا مراحل انجام کار را به صورت گام به گام خدمت شما بیان کنیم تا خودتان نیز بتوانید یک فروشگاه اینترنتی با وردپرس برای خود بسازید. نرم افزار وردپرس به شما اجازه میدهد تا به راحتی و با ساده ترین راه کارها و به وسیله افزونه ها و قالب هایی در این زمینه وجود دارد، با ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس، کار خود را رونق دهید. اگر تخصصی در زمینه راه اندازی سایت و فروشگاه اینترنتی ندارید، حتما توصیه میکنیم که آموزش های لازم در این زمینه را مشاهده کنید، زیرا درآمدهای هنگفتی در انتظار شما عزیزان خواهد بود.

قدم اول: مشخص کردن محصول

در ابتدا برای طراحی فروشگاه اینترنتی با وردپرس باید محصولی داشته باشید تا بتوانید آنها را به بازدیدکنندگان سایت بفروشید. محصولات میتوانند به صورت فیزیکی یا حتی دانلود و دیجیتالی باشند. وردپرس این امکان را به شما میدهد تا بتوانید حتی محصولات فیزیکی و دانلودی را به مخاطبان خود به فروش برسانید. قالب سایت فروشگاهی وردپرس به گونه ای طراحی شده است که انعطاف پذیری بالایی دارد و برای تنظیمات فروشگاه به صورت حرفه ای طراحی شده است.

قبل از وارد کردن محصول به فروشگاه، باید اطلاعاتی را در مورد محصول از طریق گوگل جمع آوری کنید و باید متوجه شوید که آیا این محصول دارای جستجو از طرف کاربران است یا خیر؟ آیا مخاطبانی وجود دارند که بخواهند این محصول به شما را تهیه کنند؟ در این صورت تصمیم میگیرید که آیا این محصول را برای فروش در فروشگاه خود ارائه دهید یا خیر. باید نیازهای مخاطبان را بررسی کنید، سپس محصولات خود را نسبت به نیازهای آنها تبلیغ کنید. شما با اصول بازاریابی درست میتوانید با طراحی وب سایت فروشگاهی، فروش خود را چندین برابر کنید.

قدم دوم: خرید دامنه

دامنه همان آدرس اینترنتی و نام فروشگاه شما است که بازدیدکنندگان را میبینند و با وارد کردن آن وارد وب سایت فروشگاه میشوند. در این قسمت از آموزش طراحی وب، در مرحله دوم باید یک دامنه برای فروشگاه اینترنتی که با وردپرس طراحی خواهید کرد انتخاب کنید. باید در هنگام انتخاب دامنه نکاتی مثل کوتاه بودن دامنه، نوشته شدن و خواندن راحت دامنه، ماندگی بالا در ذهن، استفاده نکردن از خط تیره و اعداد در نام دامنه توجه کنید. همچنین باید نام دامنه به گونه ای انتخاب شود که شامل کلمه‌ کلیدی مربوط به حوزه کسب و کار شما نیز باشد.

معمولاً کسانی که طراحی سایت فروشگاهی انجام میدهند، در نام دامنه کلماتی مثل (shop) و (kala) به کار میبرند. سعی کنید در هنگام خرید دامنه و ثبت، بصورت چند ساله خریداری کنید؛ زیرا از نظر گوگل، فروشگاه پایدار شناخته میشود و از نظر سئو نیز در گوگل امتیازات مثبتی برای شما محسوب میشود. حتما قبل از ثبت دامنه چک کنید که شرکتی دیگر نامی مشابه با دامنه شما از قبل انتخاب نکرده باشد. البته در صورت وجود داشتن، هشدار به شما داده میشود و نمیتوانید دامنه مشابه با دیگران که قبلا ثبت کرده اند را سفارش دهید.

قدم سوم: خرید هاست

در مرحله سوم از ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس باید یک هاست مناسب با توجه به میزان مصرف و بازدیدکنندگانی که دارید انتخاب کنید. در ابتدا که سایت بازدید کننده ندارد، میتوانید با هاست ارزان قیمت شروع به کار کنید و سپس با گذشتن زمان و افزایش بازدیدکنندگان، میزبانی هاست خود را حرفه ای تر کنید و آن را ارتقا دهید. انتخاب بهترین هاست برای فروشگاه به شما کمک میکند که بهتر بتوانید سایت خود را مدیریت کنید. برای طراحی سایت شرکتی یا فروشگاهی با وردپرس نیازمند یک هاست ارزان قیمت دارید. در این بخش از آموزش طراحی سایت با وردپرس چند مورد از ویژگی های یک هاست خوب را برای شما بیان میکنیم. همیشه به یاد داشته باشید که گول ساخت سایت رایگان را نخورید؛ چون بعد از مدتی هزینه های زیادی برای ادامه کار از شما خواهند گرفت.

 هاست مناسب برای ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس چه ویژگی هایی باید داشته باشد:

  • قطعی بسیار پایین داشته باشد و همیشه در دسترس باشد
  • سرعت بالایی داشته باشد و بازدیدکنندگان از دیدن وب سایت شما به دلیل کندی سایت خسته نشوند
  • دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه باشد
  • از امنیت بالایی برخوردار باشد تا از حملات هکرها در امان باشیم
  • در صورت بروز مشکل بتوانیم با پشتیبان در هر ساعت در ارتباط باشیم

قدم چهارم: انتخاب سیستم مدیریت محتوای وردپرس

وردپرس یکی از بهترین و محبوب ترین سیستم ها برای ساخت فروشگاه اینترنتی است. افزونه ووکامرس که بصورت کامل در بخش بعدی در موردش توضیح میدهیم، یکی از افزونه هایی است که این امکان را فراهم میکند تا یک فروشگاه اینترنتی توسط سیستم وردپرس بسازید. ویژگی های مهم وردپرس این است که به صورت متن باز است و میتوانید به سادگی کدهایی که دوست دارید و قابلیت های متنوعی را به سایت اضافه کنید.

مدیریت سایت در فضای وردپرس بسیار آسان است و میتوانید به راحتی به همه بخش ها دسترسی پیدا کنید. یکی دیگر از مهمترین مزیت های وردپرس این است که میتوانید افزونه های زیادی را بر روی سایت خود نصب کنید. چون برای هر کاری یک افزونه ساخته شده است. یکی از معایب سیستم وردپرس این است که در صورت نصب کردن زیاد افزونه،منابع شما بیشتر مصرف میشود و نیاز به ارتقاء سرویس میزبانی خواهید داشت.

قدم پنجم: انتخاب قالب فروشگاهی وردپرس

طراحی فروشگاه با وردپرس

قالب سایت فروشگاهی برای وردپرس این روزها بسیار زیاد شده است و میتوانید با نهایت تنوع یکی را برای برای فروشگاه خود انتخاب کنید. بسیاری از سایت ها، قالب های رایگان وردپرس را ارائه میدهند که توصیه میکنیم از این قالب های رایگان استفاده نکنید. اما برخی وب سایت ها با توسعه دهندگان در ارتباط هستند و بسیار معتبرند که میتوانید برای خرید قالب سایت به آنها مراجعه کنید. قالب وردپرس باید به گونه ای باشد که دارای سرعت سریع و هم سئو مناسب نیز باشد. قالبی که انتخاب میکنید باید با تمام مرورگرها به نمایش در بیاید. همچنین باید ریسپانسیو (responsive) شده باشد و در موبایل و تبلت نیز به صورت کاملاً استاندارد سایت به نمایش در بیاید.

قالبی را انتخاب کنید که ظاهر مناسبی برخوردار باشد و دارای صفحه ساز قدرتمند برای طراحی برگه های سایت باشد. یکی دیگر از عواملی که باید بسیار دقت شود این است که قالب دائماً به روز رسانی شود. به خاطر مسائل امنیتی بهتر است که قالب هایی را انتخاب کنید که مداوم به روز رسانی شوند. زمانی که قصد خرید قالب سایت وردپرس را دارید، به این موضوع دقت داشته باشید که دارای امکانات مالی و متنوع برای شخصی سازی باشد.

قدم ششم: انتخاب فروشگاه ساز ووکامرس

ساخت فروشگاه اینترنتی با ووکامرس

ووکامرس (WooCommerce) افزونه ای است که امکان ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس را به شما میدهد. افزونه ای برای سیستم وردپرس وجود دارد که به راحتی میتوانید فروشگاه تمام عیار برای سایت خود راه اندازی کنید و محصولات و خدمات خود را به دیگران بفروشید. سیستم بسیار پیشرفته و فوق حرفه ای بگونه ای طراحی شده است که هر محصولی را میتوانید در وب سایت خود را به فروش برسانید.

طراحی سایت فروشگاهی توسط ووکامرس امکانات زیادی را در اختیار شما قرار میدهد. در حال حاضر حدود ۳۵% از فروشگاه‌های اینترنتی در جهان از ووکامرس برای طراحی سایت استفاده میکنند. از ویژگی‌های مثبت ووکامرس این است که دارای امکانات و قابلیتهای متنوع است. قالب های حرفه ای وردپرس برای ووکامرس نیز بهینه شده اند و میتوانید در تمام قالب های که برای وردپرس ساخته شده است این فروشگاه را پیاده سازی کنید. این نکته قابل ذکر است که این فروشگاه ساز به صورت رایگان در اختیار عموم قرار گرفته است.

بسیاری از افزونه های ووکامرس نیز به صورت رایگان وجود دارد. اما اگر بخواهید بسیاری از امکانات پیشرفته را بر روی فروشگاه خود پیاده کنید، باید افزونه هایی را خریداری کنید. شما میتوانید از طریق این فروشگاه ساز ووکامرس که بر روی قالب وردپرس شما پیاده میشود، گزارش‌هایی را به صورت پیشتاز و سفارشی ثبت کتید. حتی این امکان وجود دارد که محصولات دانلودی و دیجیتالی را در اختیار عموم قرار دهید. علاوه بر فروش انواع محصولات، میتوانید سیستم پیامکی نیز راه اندازی کنید. همچنین میتوانید درگاه پرداخت را به این سیستم اضافه کنید و مالیات نیز در هنگام خرید از مشتری بگیرید. ووکامرس را باید به‌ عنوان پیشرفته ترین و کاملترین فروشگاه ساز برای وردپرس در نظر گرفت.

قدم هفتم: دریافت مجوزهای قانونی

برای اینکه اعتماد مشتریان را جلب کنید و آنها بتوانند با اعتماد بیشتری نسبت به سایت شما محصولات را خریداری کنند، بهتر است که مجوزهایی را از مراکز تخصصی دریافت کنید. پس از ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس، میتوانید با مراجعه به سایت هایی مثل این نماد، ساماندهی و سامانه کسب و کارهای مجازی، با ارسال مدارک شخصی نمادی را به عنوان اعتماد برای سایت خود دریافت کنید. گرفتن مجوز باعث میشود که اعتبار سایت شما بالاتر برود و مشتریان با خیال راحتی، از فروشگاه محصولات شما را خریداری کنند.

بعد از طراحی سایت فروشگاهی حتماً فکر گرفتن مجوزهای لازم باشید. مراحل انجام کار بسیار آسان است. با ارسال مدارک میتوانید این کار را انجام دهید. بسیاری از افراد قبل از خرید نماد اعتماد وب سایت را چک میکنند که آیا دارای نماد الکترونیک است یا خیر؛ سپس اقدام به خرید میکنند. پس نظر داشته باشید که با ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس و گرفتن مجوزهای لازم میتوانید فروش خود را چندین برابر کنید و اعتماد مشتریان را نسبت به فروشگاه خود جلب کنید.

قدم هشتم: راه اندازی درگاه پرداخت

پس از ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس، ضروری ترین کاری که باید انجام دهید این است که درگاه پرداخت برای فروشگاه را فعال کنید تا مشتری با خیال راحت تری با انتقال به بانک، خرید خود را انجام دهد. اگر صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید، یا اگر قصد طراحی سایت با وردپرس را دارید، باید یک درگاه پرداخت داشته باشید. اگر میخواهید که خیالتان از فرآیند پرداخت مشتریان راحت شود، یک درگاه اینترنتی معتبر را انتخاب کنید.

با یک جستجوی ساده در گوگل میتوانید آن ها را پیدا کنید. برای این که درگاه پرداخت را با سایت وردپرسی خود هماهنگ کنید، شرکت هایی که ارائه دهنده درگاه پرداخت هستند، افزونه های ایرانی مخصوص فروشگاه های وردپرسی تهیه کرده اند تا بتوانید با ساده ترین روش ممکن عملیات پرداخت را از طریق درگاه برای سایت خود فعال کنید.

 درگاه پرداخت مستقیم

درگاه پرداخت فروشگاه اینترنتی

برای این که از درگاه پرداخت الکترونیک استفاده کنید، باید حتماً نماد الکترونیک داشته باشید. شما میتوانید بدون مراجعه حضوری به بانک به صورت اینترنتی مراحل دریافت درگاه پرداخت مستقیم را از طریق بانک ها دریافت کنید. در این روش وقتی مشتری پرداختی را انجام میدهد، بدون واسطه مبلغ مستقیم به حساب صاحب وب سایت منتقل میشود. پس اینکه درخواست درگاه پرداخت مستقیم را دادید، حداکثر تا ۵ روز کاری این قابلیت برای شما فعال میشود تا بر روی فروشگاه اینترنتی خود اعمال کنید. از خوبی های این روش این است که به صورت کاملاً رایگان است و هیچ کارمزدی ندارد.

مدارک مورد نیاز اشخاص حقیقی برای گرفتن درگاه پرداخت مستقیم:
  • داشتن وب سایت و وجود داشتن چندین محصول در فروشگاه
  • عکس شناسنامه و پشت و روی کارت ملی
  • داشتن نماد اعتماد الکترونیکی با نام صاحب مدارک
  • ارائه حساب بانکی به نام دارنده نماد اعتماد الکترونیکی (enamad)
  • پذیرفتن قرارداد پذیرندگان
  • پذیرفتن تعهد نامه پذیرندگان
مدارک مورد نیاز اشخاص حقوقی برای گرفتن درگاه پرداخت مستقیم:
  • داشتن وب سایت و وجود داشتن چندین محصول در فروشگاه
  • داشتن نماد اعتماد الکترونیکی با نام صاحب مدارک
  • عکس شناسنامه شخص و یا اشخاص دارنده حق امضاء و مهر اوراق بهادار
  • عکس کارت ملی شخص و یا اشخاص دارنده حق امضاء و مهر اوراق بهادار
  • عکس آگهی تأسیس و روزنامه رسمی
  • ارائه حساب بانکی شرکت
  • پذیرفتن قرارداد پذیرندگان
  • پذیرفتن تعهد نامه پذیرندگان

درگاه پرداخت واسطه ای غیر مستقیم

شما بعد از این که مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس را به اتمام برسانید، برای دریافت دستگاه پرداخت غیر مستقیم میتوانید اقدام کنید. از مزایای دریافت درگاه پرداخت واسط میتوان به نیاز نبودن به اخذ نماد الکترونیک، سیستم اطلاع رسانی حرفه‌ای و پیامکی، امکان پیگیری آنی تراکنش ها، پنل گزارشات تحلیلی و مسیر دهی هوشمند است. یکی از مزایای دیگر درگاه پرداخت واسط این است که پشتیبانی بسیار خوبی دارد و میتوانید در هر لحظه با پشتیبان آن ارتباط برقرار کنی

قدم نهم: وارد کردن محصولات

راه اندازی فروشگاه آنلاین با وردپرس

زمانی که مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس را تا اینجا به پایان گذراندید، حالا نوبت آن رسیده است که محصولات خود را در فروشگاه وارد کنید و آن ها را به معرض نمایش بگذارید. شما میتوانید با مراجعه به بخش محصولات در ووکامرس، محصولات خود را یکی یکی وارد فروشگاه کنید. قالب فروشگاهی وردپرس بگونه ای طراحی شده است که میتواند به زیباترین شکل ممکن محصولات را به نمایش بگذارد. یکی از مزایای ساخت سایت برای کسب و کارها این میباشد که به راحتی میتوانند محصولات خود را در سطح اینترنت به اشتراک بگذارند.

اگر محصولات شما به صورت فیزیکی است باید آن را در بخش تنظیمات به صورت محصولات فیزیکی منتشر کنید و یا اگر محصولات آموزشی دارید، میتوانید آن را به صورت دیجیتال یا دانلودی در وب سایت خود منتشر کنید. هنگام وارد کردن محصولات در فروشگاه، تنظیماتی وجود دارد که آنها را باید متناسب با محصول خود پر کنید. سعی کنید متنی که در مورد محصول مینویسید، سئوشده باشد و توضیحات محصول را به صورت کامل شده وارد کنید تا بتوانید در رتبه بندی گوگل در رتبه های بالاتر قرار بگیرید.

قدم دهم: تبلیغات و سئو سایت

پس از آنکه تمام مراحل را پشت سر گذاشته اید و وقت آن رسیده است که محصولات خود را در فروشگاه به دیگران بشناسانید. به همین جهت یکی از روش های بازاریابی، تبلیغات میباشد که میتوانید به صورت بنری در سایت های مختلف، ایمیل انبوه و یا پیامک انبوه تبلیغ ارسال کنید تا دیگران با وب سایت شما آشنا شوند. یکی از نکات مهم هنگام طراحی سایت فروشگاهی این است که قالب سایت وردپرس سئو شده استفاده کنید تا محصولات شما در نتایج گوگل در رتبه های بالاتر قرار بگیرد.

تولید محتوا یکی از ابزارهای مهم برای رشد سایت در نتایج گوگل است. کارهای مختلفی برای جذب و خرید مشتری وجود دارد؛ اینکه چگونه کاربران را به سمت فروشگاه خود بکشانید سخت است، ولی با آموزش سئو و اصول بازاریابی میتوانید این کار را انجام دهید. معمولاً پکیج هایی که به صورت آموزش طراحی وب در سطح اینترنت وجود دارد، تمام نکات و اصول را به صورت کامل بیان کرده اند که میتوانید با تهیه آنها دانش خود را در این زمینه افزایش دهید.

چرا فروشگاه اینترنتی با وردپرس راه اندازی کنیم؟

وردپرس به عنوان محبوب ترین نرم افزار ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس در جهان شناخته میشود. جالب اینجاست که بیشتر از ۳۵ درصد از سایت های جهان از طریق وردپرس، طراحی سایت خود را انجام داده اند.

اگر نگاهی به آمار بیندازیم میبینیم که حدود ۷۰ میلیون سایت در جهان توسط وردپرس طراحی شده اند. یکی از دلایل استفاده از وردپرس این است که کار را برای نویسندگان راحت کرده است و به راحتی میتوانند مطالب خود را در وب سایت منتشر کنند. وردپرس با توجه به انعطاف پذیری بالایی که دارد، میتواند به راحتی سایت هایی را با هر موضوعی که مد نظرتان است را راه اندازی کند. وردپرس دارای تعداد زیادی قالب سایت فروشگاهی آماده است که با پرداخت حداقل هزینه میتوان آن را برای همیشه برای سایت خود خریداری کرد.

ظاهر قالب وردپرس نیز بسیار اهمیت دارد، زیرا میتواند مخاطبان را در سایت نگه دارد و علاقه آنها را نسبت به سایت شما بیشتر کند. وردپرس ارتباط بسیار خوبی با گوگل دارد و به گونه ای طراحی شده است که به راحتی میتوانید با تولید محتوای هدفمند و ارزشمند مطالب خود را در گوگل بالا بیاورید و بازدیدکنندگان بسیاری را به سمت سایت فروشگاهی خود بکشانید. ویژگی های مهم سیستم وردپرس این است که به صورت متن باز است و میتوانید به صورت سلیقه ای بسیاری از تغییرات را در وب سایت اعمال کنید.

مدیریت وب سایت در وردپرس بسیار آسان میباشد و همین هم باعث شده است که تعداد نصب وردپرس بسیار زیاد باشد. افزونه های بسیار زیادی که برای وردپرس وجود دارد، امکانات بالایی را بر روی قالب فروشگاهی وردپرس فعال میکند تا بتوانیم خدمات بهتری را به کاربران خود بدهید.

مزیت های طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

مزیت راه اندازی فروشگاه اینترنتی

وردپرس آنقدر امکانات و قابلیت دارد که هر کسی به سادگی از کنارش نمیگذرد. توصیه میکنیم حتماً از وردپرس برای طراحی سایت فروشگاهی استفاده کنید. معمولاً شرکت هایی نیز که خدمات طراحی سایت میدهند، از وردپرس برای طراحی سایت استفاده میکنند. دلیلش هم این است که دارای مزیت های بسیار زیادی است که در ادامه به برخی از آنها میپردازیم.

کم هزینه بودن طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

شما میتوانید با خرید قالب فروشگاهی وردپرس آماده، دیگر هزینه برای طراحی قالب ندهید و با خرید قالب های آماده هزینه های کمتری را برای طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس داشته باشید. شما فقط با تهیه یک دامنه و هاست میتوانید شروع به کار کنید و در فروشگاه خود محصولات خود را وارد کنید و آن را به معرض نمایش بگذارید.

به همین راحتی و با حداقل سرمایه، امکان راه اندازی فروشگاه اینترنتی وجود دارد. اگر میخواهید به صورت حرفه ای کار خود را شروع کنید، توصیه میکنیم که آموزش های طراحی وب را نیز دنبال کنید تا بتوانید دانش و اطلاعات خود را در زمینه طراحی وب سایت فروشگاهی با وردپرس بیشتر کنید. خرید قالب سایت بسیار کار راحتی است و میتوانید به سایت هایی که به صورت واسطه ای بین توسعه دهندگان و شما هستند بروید و قالب هایی که مناسب فروشگاه شما است را خریداری کنید.

افزونه های وردپرسی بیشمار

از قابلیت های مهم وردپرس این است که دارای افزونه های بیشماری میباشد که برای هر نیازی یک افزونه وجود دارد. هر قابلیت که بخواهید برای قالب خود استفاده کنید، یک افزونه برای آن طراحی شده است تا بتوانید کارهای خود را به سریع ترین شکل ممکن انجام دهید. برای مثال برای افزایش سرعت سایت، برای سئو سایت و همچنین برای فروش محصولات به صورت حرفه ای افزونه ای طراحی شده است. با یک جستجوی ساده میتوانید این افزونه ها را از سایت اصلی وردپرس دانلود کنید. افزونه هایی که میخواهید به صورت رایگان تهیه کنید را فقط از وب سایت رسمی وردپرس به نشانی دانلود کنید. همانطور که میدانید ووکامرس یکی از افزونه های محبوب برای ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس میباشد که مورد استقبال بسیاری از وبمستران قرار گرفته است.

تهیه گزارش از فروش محصولات

افزونه ووکامرس این قابلیت را دارد که به ازای خرید هر مشتری گزارشی را برای شما بفرستد و این گزارش شامل تعداد خرید، زمان خرید و تمام کارهایی که خریدار هنگام خرید انجام داده و اطلاعاتی که وارد کرده است را به صورت یک فاکتور به شما نمایش می دهد. در این صورت شما میتوانید یک مدیریت بسیار عالی بر روی فروش های خود داشته باشید.

معرفی فروشگاه به تمام مخاطبین در اینترنت

شما با ساخت سایت میتوانید محصولات و خدمات خود را به کل جهان بشناسانید. قدرت سایت و فروشگاه اینترنتی در همین است که مخاطبان بسیار زیادی در مقابل شما وجود دارند و میتوانید فروش کسب و کار خود را رونق بدهید و در کمترین زمان ممکن به موفقیت برسید. شما با تولید محتوای هدفمند، ارزشمند و سئو شده مخاطبان زیادی را به سمت فروشگاه و سایت خود میکشاند و سپس آنها را وادار به خرید میکنید.

کلام آخر در مورد ساخت سایت فروشگاه اینترنتی با وردپرس

همانطور که متوجه شدید ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس مزیت های بسیار زیادی برای کسب و کار شما دارد. توصیه میکنیم اگر قصد دارید تا کسب و کار خود را در کمترین زمان ممکن رونق دهید، با طراحی سایت فروشگاهی این کار امکان پذیر است و میتوانید شرکت خود را به هزاران نفر در اینترنت به صورت آنلاین معرفی کنید و محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش برسانید.

همانطور که اشاره شد، قالب سایت وردپرس برای فروشگاه شما بسیار اهمیت دارد و توصیه میکنیم که با خرید یک قالب فروشگاهی وردپرس سئو شده با خاطری جمع به سمت تولید محتوا و وارد کردن محصولات به فروشگاه بروید. آموزش طراحی سایت با وردپرس به شما کمک میکند تا با تمام امکانات و قابلیت های وردپرس آشنایی پیدا کنید و با دانشی کامل فروشگاه خود را راه اندازی کنید.

حال اگر قصد ندارید تا خودتان این کار را انجام دهید و فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید، دارکوب خدمات طراحی سایت را ارائه میدهد و میتوانید سفارش خود را برای طراحی سایت فروشگاهی ثبت کنید و متخصصان ما در این زمینه شما را راهنمایی کنند و در کمترین زمان برای شما یک فروشگاه تمام عیار راه اندازی کنند.

آیا تابحال برای خود فروشگاه اینترنتی داشته اید؟ از کدام سیستم مدیریت محتوا استفاده کرده اید؟ کدام فروشگاه ساز را برای کار خود انتخاب کرده اید؟ تجربیات خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.