آدرس کوتاه این صفحه: https://darkoobwebdesign.ir/?p=982

جهت انتخاب یک قالب وردپرس مناسب، باید به نکات مهمی دقت داشته باشید. توصیه میکنیم هیچ وقت از قالب رایگان وردپرس برای وب سایت خود استفاده نکنید و امنیت سایت را به خطر نیندازید؛ حتی اگر امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار میدهد. حال، چگونه باید یک قالب را که مناسب با کسب و کار شما است را انتخاب و خریداری کنید؟ ابتدا باید نیازهای خود را بررسی کنید، پس با توجه به فعالیت هایی که میخواهید درون وب سایت انجام دهید، قالب وردپرس مناسب را جهت شروع کار انتخاب میکنید تا مدیریت آسانی داشته باشید. وردپرس به عنوان بهترین سیستم مدیریت محتوا، قالب های زیادی را برای انواع نیازهای مختلف، ارائه داده است.

ویژگی هایی که در ادامه مقاله بیان میکنیم، باعث افزایش کارایی وب سایت و همچنین افزایش درآمد میشود؛ به همین جهت، قالبی باید انتخاب کنید که دارای ویژگی های زیر باشد تا در سریعترین زمان بتوانید مشتریان زیادی را جذب کسب و کار اینترنتی خود کنید.

نکاتی که در هنگام انتخاب قالب وردپرس باید دقت کنید

قالب وردپرس

عوامل زیادی وجود دارد تا یک قالب، برتری نسبی نسبت به دیگر قالب ها داشته باشد. توجه کردن به این عوامل، باعث میشود تا مدیریت آسان تری بر ظاهر وب سایت خود داشته باشید و در صورت خرابی، بتوانید در کمترین زمان مشکل را برطرف کنید. بیشتر مبتدیان هنگام انتخاب قالب مناسب برای سایت وردپرس خود، دقت به خرج نمیدهند؛ به همین دلیل، در طولانی مدت به مشکل میخورند.

هزاران قالب رایگان و پولی وجود دارد. به نظر میرسد هر قالب بهتر از قالب دیگر است. چگونه بهترین قالب را برای وب سایت وردپرسی انتخاب میکنید؟ در این مقاله، ما 7 موردی را که باید در هنگام انتخاب قالب مناسب وردپرس در نظر بگیرید را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت؛ بنابراین، میتوانید بهترین قالب وردپرس را برای سایت خود انتخاب کنید.

پشتیبانی

همیشه باید به این فکر کنید که قالب شما ممکن است زمانی که افزونه های زیادی روی وب سایت نصب میکنید، بهم بریزد یا بخواهید از تمام قابلیت ها استفاده کنید، باید یک پشتیبانی خوب وجود داشته باشد تا شما را در این راه جهت بهبود وب سایت راهنمایی کند.

معمولا، پشتیبانی ها در یک مدت زمان مشخص انجام میشود و اگر بخواهید پس از مدت زمان مشخص، دوباره راهنمایی بخواهید، باید پشتیبانی خود را تمدید کنید. سعی کنید قالبی را انتخاب کنید که دارای پشتیبانی قوی و پاسخگو باشد تا در کمترین زمان از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید.

ریسپانسیو بودن

قالب ریسپانسیو وردپرس

یکی از ویژگی هایی که قالب مناسب وردپرس در هنگام طراحی سایت فروشگاهی باید داشته باشد، این است که به صورت ریسپانسیو یا واکنشگرا (Responsive) باشد و در موبایل و تبلت به صورت جذاب تری وب سایت به نمایش در بیاید. این را هم بدانید که گوگل جهت رتبه بندی سایت ها در نتایج، یکی از فاکتور تأثیرگذار را در هنگام طراحی قالب وردپرس، ریسپانسیو بودن وب سایت در نظر گرفته است. معمولاً قالب هایی که به صورت آماده خریداری میکنید، اکثراً به صورت واکنشگرا هستند و نیازی نیست تا تغییراتی در قالب اعمال کنید. اگر هم خواستید تا یک قالب اختصاصی برای وب سایت کسب و کار خود طراحی کنید، باید حتماً به طراح وب بگویید تا قالب به صورت ریسپانسیو هم تنظیم و طراحی شود.

بدین صورت، کاربران موبایل که بیش از ۷۰ درصد بازدید سایت شما را خواهند داشت، به صورت هماهنگ، المان های وب سایت را مشاهده میکنند. معمولاً قالب هایی که دارای این ویژگی ارزشمند هستند، دارای قیمت بالاتری نیز میباشند و باید هزینه نه چندان زیادی را بیشتر پرداخت کنید. سایت هایی که به صورت واکنشگرا طراحی شده‌اند، معمولا کاربران بهتر با آن سایت ها ارتباط برقرار میکنند و میتوانند نیازهای خود را از طریق سایت به دلیل ظاهر و تناسب مناسب رفع کنند.

سرعت لود بالا

سرعت سایت یکی از فاکتورهای مهم گوگل جهت رتبه بندی سایت ها میباشد. اگر قصد دارید تا در موتورهای جستجو رتبه بهتری کسب کنید، توصیه میکنیم قالبی را انتخاب کنید که از نظر سرعت لود، بسیار پر سرعت باشد؛ البته ممکن است با نصب افزونه های زیاد در وبسایت، سرعت لود کاهش پیدا کند که در این صورت، باید افزونه های غیر ضروری را جهت افزایش سرعت وبسایت حذف کنید. اگر به دنبال قالب وردپرس مناسب هستید که دارای سرعت خوبی باشد، باید قالب هایی را انتخاب کنید که کدنویسی سبکی در آن انجام شده باشد؛ مخصوصا قالب فروشگاهی وردپرس که کاربران برای دیدن محصولات به صفحات زیادی میروند.

علاوه بر اینکه سرعت لود سایت توسط قالب تاثیر بسزایی در افزایش بازدید کنندگان از گوگل دارد، باعث میشود تا بازدیدکنندگان در سریع ترین زمان به مقالات دسترسی پیدا کنند. طبق آمار و ارقام، زمانی که کاربر از وبسایت دیدن میکند، وقتی که سرعت لود وب سایت بیشتر از ۳ ثانیه طول بکشد، کاربر آن وب سایت را ترک میکند و باعث کاهش فروش و درآمد آن کسب و کار اینترنتی که راه اندازی شده است میشود. سرعت قالب را جدی بگیرید؛ زیرا میتواند به فروش بیشتر و افزایش درآمد شما کمک شایانی بکند. افرادی هم که علاقه دارند تا در سایت شما گشت و گذار کنند، به آسانی زمانی که سرعت لود سایت بالا باشد از گشت و گذار لذت خواهند برد.

سازگاری با انواع مرورگرها

قالبی که برای طراحی سایت شرکتی انتخاب میکنید، باید در همه مرورگرها به صورت صحیح به نمایش در بیاید. یکی از مواردی که هنگام طراحی سایت با وردپرس و خرید قالب وردپرس باید دقت شود، این است که قالب مورد نظر با تمام مرورگرها سازگاری داشته باشد. مرورگرهای کروم و فایرفاکس از محبوبترین گزینه‌ها هستند که مورد استفاده کاربران موبایلی و دسکتاپ قرار میگیرد.

توجه داشته باشید که هم در مرورگرهای دسکتاپ و هم در مرورگرهای موبایل نیز به صورت صحیح، وب سایت کسب و کار شما به نمایش در بیاید. بسیار اهمیت دارد تا یک وب سایت در تمام مرورگرها به صورت کامل و درست نمایش داده شود. یک طراح وب با استفاده از تجربیاتی که دارد، باید با اصول بروز در حوزه طراحی وب سایت آشنا باشد تا هنگام باز کردن سایت در مرورگرهای مختلف، مشکلی به چشم نخورد.

سازگاری با انواع پلاگین

برای اینکه طراحی های جذاب در وب سایت خود انجام دهید و قابلیت های متنوعی را جهت مدیریت و ارائه خدمات به کاربران ارائه دهید، لازم است که از افزونه های مختلف جهت خدمات دهی و طراحی پورتال استفاده کنید؛ به همین جهت، قالب مناسب وردپرس باید با انواع افزونه های مختلف سازگاری داشته باشد تا از نظر نمایش و استفاده، مشکلی به وجود نیاید.

البته توصیه میکنیم که از افزونه های غیر ضروری استفاده نکنید تا سرعت سایت وردپرس پایین بیاید. قالب وردپرس مناسب باید به گونه ای طراحی شده باشد که از انواع پلاگین ها پشتیبانی کند و پس از نصب پلاگین، در عملکرد و ظاهر قالب مشکلی به وجود نیاید. شما بادیدن فیلم های آموزش طراحی وب و آموزش طراحی سایت با وردپرس، به راحتی با نحوه کار با قالب ها و مدیریت وب سایت آشنا میشوید تا بهتر بتوانید مدیریت بهتری انجام دهید.

دارای سئو مناسب باشد

سئو یکی از عوامل موفقیت هر سایت برای کسب و کار اینترنتی است. یکی از عواملی که در سئو سایت تأثیر بسزایی دارد، قالب است. قالب سئو شده به وب سایت شما کمک میکند تا در نتایج جستجو، رتبه بالاتری قرار بگیرید. همچنین زمانی که سرعت لود قالب بالا باشد، باعث میشود تا سئو بهبود ببخشد؛ زیرا گوگل اعلام کرده است که یکی از فاکتورهای رتبه بندی سایت ها، سرعت لود است. قالب باید به گونه ای طراحی شود که عناوین پست ها در هدینگ H1 باشند و تمامی فاکتورهای صورت رعایت شده باشد.

دارای رتبه خوب و امتیاز بالا از مصرف کنندگان باشد

اگر به امن سازی سایت اهمیت میدهید، برای انتخاب و مشاهده بهترین قالب وردپرس مناسب، به سراغ سایت های واسطه ای معتبر بروید. در این صورت، خریداران قبلی در مورد قالبی که خریداری کردند، نظرات خود را نیز در مورد آن قالب وردپرس مورد نظر منتشر کرده اند. شما با خواندن نظرات آنها و تجربه ای که داشتند، تصمیم خود را جهت خریدن یا نخریدن قالب میگیرید.

هر قالبی که دارای امتیاز بیشتری باشد، میتواند قالب مناسب تری برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی شما و ساخت وب سایت باشد. این نظرات بر اساس ویژگی ها و نحوه استفاده است که قادر خواهید بود تا تصمیم بهتری در انتخاب قالب وردپرس مناسب بگیرید.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.