آدرس کوتاه این صفحه: https://darkoobwebdesign.ir/?p=1006

مردم عاشق شنیدن خبرهای جدید هستند و طراحی سایت خبری باعث میشود که مخاطبان زیادی را جذب وب سایت خود کنید. به دلیل اینترنتی شدن کارها، مردم به جای اینکه روزنامه ها را دنبال کنند، به وب سایت های خبری سر میزنند و جدیدترین اخبار را دنبال میکنند. به همین جهت، سفارش ساخت سایت خبری در این روز ها بسیار زیاد شده است. در دارکوب به شما کمک میکنیم که یک سایت خبری حرفه ای داشته باشید و بتوانید با استفاده از امکانات حرفه ای و قیمت مناسب، سایت خود را راه اندازی کنید. کارشناسان دارکوب آماده مشاوره رایگان برای طراحی سایت خبری هستند تا قبل از شروع کار یک مشاوره بسیار تخصصی دریافت کنید. 22082258-021

در این صورت، میتوانید تصمیم درستی بگیرید تا وبسایت خبری شما قابل رقابت با رقبای بزرگتر باشد. هر لحظه اخبار جدیدی در جهان منتشر میشود و حوادث مختلف پیش می آید و اکثر افراد برای پیگیری و اطلاع کامل از آن حادثه و رویدادهای دیگر، به وبسایت های خبری مراجعه میکنند؛ زیرا اعتقاد دارند که وب سایت های خبری اطلاعات دقیق تر را در اختیارشان قرار میدهد. شما با طراحی سایت با وردپرس قادر خواهید بود تا امکانات متنوعی را در اختیار داشته باشید تا بتوانید مدیریت بهتر و کاملتری بر روی خبرگزاری که قصد دارید راه اندازی کنید، داشته باشید.

همچنین طراحی سایت با PHP، به شما اجازه سفارشی کردن وب سایت را میدهد تا بتوانید همان طور که دوست دارید، وب سایت خود را بسازید. در ادامه همراه ما باشید تا از اهمیت راه اندازی سایت خبری و امکاناتی که باید یک وبسایت خبری داشته باشد، آگاهی کامل پیدا کنید و بتوانید با دانش کامل به سمت این کار بروید.

هدف از طراحی سایت خبری

ساخت وبسایت خبری

با توجه به اینکه مخاطبان اینترنتی روز به روز در حال افزایش پیدا کردن هستند، طراحی سایت خبری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر میخواهید سایت خبری طراحی کنید، باید به سراغ شرکت های معتبر و با تجربه بروید؛ زیرا این کار، کاری تخصصی است. از طراحی های گرافیکی گرفته تا سرعت سایت و سئو، همگی باید صورت اصولی در سایت خبری رعایت شود تا از این بابت مشکلی پیش نیاید. زمانی که افزایش سرعت سایت و سئو قدرتمند انجام شود، باعث میشود که سایت خبری در صفحات اول گوگل به نمایش در بیاید و بازدیدکنندگان زیادی به سمت سایت شما بیایند.

معمولاً هدف اصلی خبرگزاری این است که رویدادهای مهم را به مردم اطلاع رسانی کند و مطالبی را در جهت آگاهی مردم ارائه دهد. پس باید دقت داشته باشید که چه نیازهایی مطابق با وب سایت خبری باید در نظر بگیرید و چه امکاناتی باید در سایت شما فعال باشد تا بتوانید مدیریت صحیح بر روی کسب و کار خود داشته باشید. بنابراین هر هدفی که دارید، باید بازدید وب سایت خبری خود را بالا ببرید تا بتوانید مخاطبان وبسایت را افزایش دهید و از طریق تبلیغات، درآمدزایی داشته باشید. معمولاً سایت های خبری از طریق رپورتاژ و تبلیغات متنی و بنری درآمد کسب میکنند. برای اینکه به هدف اصلی خود برسید و مطالب خود را به دیگران ارائه دهید، باید سئو سایت را بهبود بخشید تا بتوانید در نتایج گوگل، رتبه بهتری کسب کنید.

شما باید اخبار را در سریع ترین زمان ممکن در سایت منتشر کنید تا مردم از بروزترین خبرهای ایران و جهان اطلاع پیدا کنند و وب سایت شما اعتماد کنند تا در زمانی دیگر دوباره برای اطلاع از اخبار، به وبسایت شما سر بزند. یک وبسایت باید سرعت لود بالا داشته باشد تا مخاطبان هنگام گشت و گذار در سایت خبری و چک کردن اخبار مختلف، صفحات به صورت سریع برای آنها لود شود. همچنین باید سایت بگونه ای کدنویسی شود که سرعت لود بسیار پایینی داشته باشد، زیرا یکی از مهم ترین عوامل برای افزایش کیفیت و کارایی وبسایت های خبری، این است که سرعت بالایی داشته باشد. این ویژگی ها، تمام نکاتی است که باید در وب سایت خبری خود رعایت کنید تا بتوانید به هدف اصلی خود نزدیکتر شوید.

اهمیت ساخت وب سایت خبری

این روزها تعداد سایت های خبری روز به روز در حال افزایش پیدا کردن است و به دلیل اتفاقات و رویدادهای بی شماری که روزانه در حال اتفاق افتادن است، مردم نیز به دنبال اطلاع پیدا کردن از این خبرها هستند تا بتوانند اطلاعات دقیقی کسب کنند. به همین جهت، سایت های خبری روز به روز در حال گسترش پیدا کردن هستند و از اهمیت بالایی نیز برخوردارند.

باید سعی کنید تا یک وبسایت کاملا حرفه ای برای خبرگزاری خود راه اندازی کنید تا بتوانید حرفه ای تر با رقبای خود رقابت داشته باشید. طراحی سایت بصورت حرفه ای از اهمیت بالایی برخوردار است و باید با توجه به نیازهای خودتان، امکاناتی را تعریف کنید. طراحی سایت خبری باعث شده است که مردم جهان به راحتی بتوانند آخرین اخبار را به صورت لحظه ای دنبال کنند و از وقایع به صورت کامل آگاهی پیدا کنند. سایت های خبری باعث شده اند که اکثر افراد با هزینه بسیار کم از جدیدترین اخبار آگاهی پیدا کنند.

شما باید با تولید محتوا، مخاطبان را به سمت وبسایت خود بکشانید و از طریق وب سایت خبری که طراحی کرده اید، بازدیدکنندگان سایت خود را افزایش دهید تا روزانه هزاران کاربر را از موتورهای جستجو به سمت وب سایت خود بکشانید. زمانی که بازدید وب سایت شما افزایش پیدا کند، تا حد زیادی درآمد وب سایت شما نیز بیشتر خواهد شد. به همین دلیل است که طراحی سایت خبری از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه همراه ما باشید تا متوجه شوید که چه امکاناتی برای وبسایت شما مورد نیاز است.

سایت خبری چه امکاناتی دارد؟

  • به نمایش گذاشتن خبرهای مهم
  • وجود داشتن بخش آرشیو برای اخبار
  • نمایش خبرهای جدید بر اساس زمان انتشار
  • قراردادن خبرهای مختلفی از سایت های دیگر خبری
  • به نمایش گذاشتن رویدادهای مهم و پربیننده
  • قابلیت انتشار محتوا در آینده
  • قابلیت دسته بندی اخبار با موضوعات مختلف
  • سیستم مدیریت محتوای پیشرفته همانند وردپرس
  • قابلیت اشتراک اخبار در شبکه های اجتماعی
  • قابلیت پرینت گرفتن متون در صفحات مختلف
  • قرارگیری اسلایدر برای نمایش اخبار مهم و پر بازدید
  • خبرنامه
  • قابلیت جستجو به صورت پیشرفته
  • قابلیت سفارشی سازی مکان تبلیغات
  • سئو مطالب برای افزایش بازدید از موتورهای جستجو
  • آمارگیر حرفه ای برای ردیابی بازدیدکنندگان

ویژگی های طراحی سایت خبری

سایت خبری برای اینکه بتواند رضایت کاربران را جلب کند، باید دارای ویژگی هایی باشد که بتواند خدمات راحتی را به کاربران ارائه دهد. برای مثال، چند مورد از ویژگی هایی که یک وبسایت خبری باید داشته باشد را بیان میکنیم:

 سرعت لود سایت بالا باشد

 سرعت لود، صفحات یکی از مهم ترین عوامل برای افزایش زمان ماندگاری کاربر بر روی وبسایت است. زمانی که وبسایت سرعت پایینی داشته باشد، کاربر سریع سایت را ترک میکند. باید سعی کنید که با استفاده از راهکارهایی که برای افزایش سرعت سایت وجود دارد، سرعت سایت را بالا ببرید.

ریسپانسیو بودن

طراحی سایت خبری ریسپانسیو

معمولاً اکثر افرادی که به سایت های خبری مراجعه میکنند، از طریق گوشی موبایل هستند و بسیار اهمیت دارد که یک وب سایت به صورت واکنشگرا یا ریسپانسیو باشد. امروزه بیش از 65% از بازدیدکنندگان سایت های خبری، از طریق گوشی به وب سایت مراجعه میکنند که باید وب سایت خبری به گونه ای طراحی شود تا نمایش صحیحی در موبایل و تبلت داشته باشد.

سئو سایت خبری

یکی از ویژگی هایی که یک سایت خبری باید داشته باشد این است که سئوی قوی داشته باشد تا خبرهایی که منتشر میشود، در رتبه بالاتری در موتورهای جستجو قرار بگیرد تا بازدیدکنندگان به سمت وبسایت خبری شما بیایند.

طراحی گرافیک مناسب و قرارگیری درست المان ها

زمانی که یک شخصی به یک وبسایت خبری مراجعه میکند، باید چیدمان صحیح از اخبار وجود داشته باشد تا به راحتی به قسمت های مختلف دسترسی داشته پیدا کند. نحوه نمایش خبرها باید به گونه ای باشد که در کمترین زمان ممکن کاربر بتواند به قسمت های مختلف برود و از اخبار جدید اطلاع پیدا کند.

امنیت در طراحی سایت خبری

امنیت در سایت های خبری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید به گونه ای طراحی شود که هکرها نتوانند به آن سایت نفوذ داشته باشند. زمانی که اصول طراحی به صورت امن اجرا شود، هک شدن وبسایت های خبری نیز سخت میشود. طراح وب باید به صورت حرفه ای با تجربه ای که دارد، کدنویسی امن انجام دهد تا امنیت وب سایت خبری افزایش پیدا کند.

اگر قصد دارید تا با طراحی سایت خبری کسب درآمد داشته باشید و خبرها و رویداد های جدید را به اطلاع مردم برسانید، باید به سراغ شرکت های معتبر خدماتی در زمینه طراحی سایت بروید تا طراحی وبسایت خبری را با توجه به نیازهای که دارید، طراحی کنید. دارکوب با توجه به سابقه ای که دارد و صدها سایت خبری که طراحی کرده است، آماده است تا شما را در این زمینه راهنمایی کند تا بتوانید وبسایت خبری کاملاً حرفه ای و قدرتمند داشته باشید. 22082258-021

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.